
Kurzy in
Správa lékáren v digitálním věku CEU Digital

Úvod
Díky technologiím jsou nyní zákazníci lékáren a parafarmacií informovanější, porovnávají a požadují specializovanou místní zdravotní péči. V této souvislosti je odlišení se od místní konkurence klíčem k provozování výnosnějšího farmaceutického podnikání.
Po dokončení závěrečné výzvy, kterou tento program představuje, se naučíte diagnostikovat zdraví svého podniku a vymyslíte perfektní recept na jeho digitalizaci: vyjednávání o akciích a sortimentu, personální řízení, lokální SEO pozice, digitalizace prodejního místa a digitální marketing v sociálních sítích a internetových obchodech.
Objevte kouzelný vzorec úspěchu při digitalizaci vašeho farmaceutického podnikání.
Po osmi týdnech budete mít klíče k vybudování výnosnější lékárny, která bude poskytovat kvalitní služby k získání loajality od většího počtu zákazníků.
Navíc plně vstoupíte do digitálního světa, aby se vaše firma objevila jako první na stránce s výsledky jakéhokoli vyhledávání drog a produktů parafarmace. Můžeme začít?
Ideální studenti
Tento program je pro vás, pokud se identifikujete s některým z těchto profilů:
- Lékárníci s předchozími zkušenostmi nebo bez nich
- Majitelé lékárny nebo parafarmacie
- Čerství absolventi
Výsledek programu
co se budu učit?
- Efektivnější projektové řízení s agilními metodikami a posílením vedení.
- Pořízení skladových zásob a jednání s dodavateli dle potřeb vašich zákazníků.
- Školicí plány na podporu zapojení a neustálého zlepšování týmu lékáren.
- Umístění vaší lékárny pomocí lokální optimalizace.
- Nové kanály interakce, jako jsou sociální sítě, e-commerce a tržiště.
- Online marketingové strategie a měření výkonu.
Osnovy
Jaké budou třídy?
- Učení založené na výzvě
Výzvy na jednotku + závěrečná výzva - +90 hodin interaktivního obsahu
Videa, aktivity, čtení a příklady - Jednotkové testy
Interaktivní dotazníky pro posílení znalostí - Expert + mentor
Výukový vzorec pro maximalizaci pozornosti - Živé relace
Jedno synchronní sezení s odborníkem týdně - Tutoriály
Jedno následné sezení s mentorem týdně - Diskusní fóra
Dvě nebo více diskusních fór pro sdílení zkušeností - Dodávkové aktivity
Cvičení s nástroji relevantními pro program - Školení podle kompetencí
Prezentace kompetencí a sledování jejich získávání
Jak se zúčastnit?
- Stáhněte si brožuru a dozvíte se více o programu.
- Vyřešte své pochybnosti s akademickými poradci, když vás kontaktují.
- Až budete mít jasno, požádejte o přijetí.
- Tým pro přijímací řízení posoudí váš profil a bude vás kontaktovat, aby vás informoval o vašem přijetí do programu.
- Proveďte platbu, abyste si rezervovali své místo.
osnovy
Program je strukturován do osmi didaktických celků a aplikačního případu, které jsou vyvíjeny během osmi týdnů. Veškerý obsah byl navržen tak, aby bylo dosaženo praktického školení, které účastníky přiblíží pracovnímu prostředí.
- Unit 1: Digitalizace a inovace ve farmaceutickém sektoru
- Digitální evoluce tradičních podniků XXI století.
- Dopad COVID-19 na nové technologie.
- Budoucí e-Health v lékárně.
- Nové metodiky pro generování nápadů a řízení projektů.
- Jednotka 2: Management a obchodní rozhodování
- Studium prostředí a role stakeholderů.
- SWOT a PESTEL analýza.
- Rozhodování.
- Řízení změn.
- Koučování a odolnost.
- Jednotka 3: Vztah s dodavateli a efektivita zásob
- Skladové hospodářství.
- Práce podle kategorií.
- Výběr sortimentu.
- Vztahy a jednání s dodavateli.
- Lekce 4: Talent management
- Tým lékárny.
- Vedení.
- Klíče pro řízení týmu.
- Variabilní systémy odměňování.
- Výběr talentů.
- Jednotka 5: Zákaznická zkušenost v lékárně i mimo ni
- Studie a vylepšení výstavních prostor.
- Merchandising.
- Marketing: propagace a akce.
- Digitální nástroje pro loajalitu a generování zážitků.
- Jednotka 6: Digitální marketing
- Místní SEO pro zvýšení návštěvnosti.
- Branding
- Vývoj vícekanálových strategií.
- Jednotka 7: Nové způsoby prodeje v digitálním prostředí
- Vývoj digitálního farmaceutického trhu.
- Elektronický obchod pro lékárny.
- Tržiště.
- Lekce 8: Závěrečný projekt: digitalizace lékárny
- Studie trhu
- Výběr sortimentu.
- Přístup e-commerce.
- Vývoj vaší marketingové strategie.