Graduate Certificate in Marketing - Správa podnikových účtů (volitelný ko-op) (online)
Centennial College
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Online Canada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 4 118 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
May 2024
* Školné pro kanadské studenty ve výši 2 semestrů; 14 502,50 $: poplatek za 2 semestry pro zahraniční studenty
Úvod
Podrobnosti o programu
- Programový kód: 2046
- Škola: Obchodní škola
- Pověření: Ontario College Graduate Certificate
- Typ programu: Graduate Certificate program
- Délka programu: 1 rok / 2 semestry
- Datum začátku: podzim, zima, léto
- Místo: Online
Centennial College 's Marketing-Corporate Account Management vás připraví na vzrušující a finančně přínosnou kariéru jako account manager/sales professional v business-to-business (B2B), business to Consumer (B2C), vládním a institucionálním trhu .
V tomto programu certifikátů absolventů se dozvíte, že protože dnešní zákazníci jsou dobře informováni a očekávají více přizpůsobená řešení, musí mít správci účtů pevné základy ve všech oblastech prodeje, marketingu a služeb. To zahrnuje vyhledávání, vytváření sítí, budování vztahů, uzavírání a poprodejní činnosti.
V interaktivních a praktických kurzech se tedy naučíte, jak postavit zákazníka na první místo s podnikatelským přístupem, který se přizpůsobuje různým potřebám zákazníků, zatímco vy rozvíjíte a procvičujete dovednosti v:
- Provádění konkurenčních a tržních analýz, které vedou k pochopení potřeb a chování zákazníků.
- Ústní a písemná komunikace.
- Prodej a prezentace (vyprávění a praktické metodiky).
- Používání nástrojů pro analýzu a řízení vztahů se zákazníky (CRM).
- Obchodní a finanční gramotnost k vytvoření přesvědčivých návrhů hodnot pro zákazníky.
- Zapojení kupujících a vlivných osob prostřednictvím digitálního obsahu a omnichannel marketingu.
- Identifikace různých pracovních prostředí a přizpůsobení komunikačních stylů pro zajištění jasné a efektivní komunikace s kupujícími.
- Pochopení jednání z pohledu kupujícího.
- Účelně orientované vedení (pochopení vašich motivací a dalších kariérních kroků).
Pokud jste cílevědomí, organizovaní, zvídaví a vytrvalí s nadprůměrnými komunikačními schopnostmi, zvažte kariéru v průmyslově rozmanitém světě profesionálních prodejů, správy účtů a mnoha dalších rolí orientovaných na zákazníky.
Hlavní body programu
- Díky praktickému školení programu Corporate Account Management v automatizačním softwaru pro platformu Salesforce CRM budete moci hladce přecházet na pracoviště.
- Profesoři Business School mají rozsáhlé zkušenosti s prodejem a správou účtů v podnikovém prostředí.
- Interaktivní učební prostředí vám umožní spojit se s členy fakulty a ostatními kolegy.
- Naučte se prosperovat pod tlakem a rozvíjet vynikající interpersonální, poslechové a ústní komunikační schopnosti.
Přijímací řízení
Osnovy
Obrys programu
Semestr 1 | Semestr 2 |
|
Poznámka k semestru: |
Výsledek programu
Výsledky odborného vzdělávání
Výsledky odborného vzdělávání v programu popisují, co absolventi programu prokázali, že umí se znalostmi a dovednostmi, které získali během studia. Výsledky jsou úzce spjaty s potřebami pracoviště. Posouzením (např. Zadáním a testem) si studenti před ukončením studia ověřují svou schopnost spolehlivě tyto výstupy provádět.
- Proveďte průzkum potenciálních klientů a jejich prostředí s cílem identifikovat jejich potřeby.
- Plánujte a dodávejte společné prodejní prezentace a písemné návrhy, které se ztotožňují s potřebami publika.
- Vytvářejte a komunikujte hodnotu produktu nebo služby pro cílového zákazníka.
- Vyvinout a aplikovat systematický prodejní proces založený na důvěře, přizpůsobený tak, aby vyhovoval jedinečné situaci každého zákazníka.
- Vyvíjejte modely hodnoty pro zákazníky založené na různých potřebách zákazníků, kupujících, ovlivňovačích a osobách s rozhodovací pravomocí pomocí základních finančních a účetních konceptů.
- Vybudujte komplexní strategii správy firemních účtů, která přináší hodnotu pro zákazníky i organizaci.
- Rozvíjejte důvěru a vzájemný respekt praktikováním etického prodeje a rozhodování.
- Využijte sociální média a webové produkty a procesy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) ke zvýšení hodnoty pro zákazníky.
- Vypracovat strategie pro neustálý osobní a profesní rozvoj s cílem zvýšit pracovní výkon v roli správy podnikových účtů.
Kariérní možnosti
Kariérní výhled
- Správce účtu
- Výkonný účet
- Koordinátor prodeje
- Obchodní zástupce (vnitřní / vnější / komerční / vládní)
- Prodejní poradce
- Zástupce pro rozvoj podnikání
- Zástupce finančních služeb
- Územní obchodní zástupce
Oblasti zaměstnanosti
- Prodej hardwaru a softwaru
- Telekomunikace
- Finanční služby
- Farmaceutické společnosti
- Společnosti zabaleného zboží
- Organizace středně velkých a velkých podniků (B2B) s vlastní prodejní sílou
- Lékařské a stomatologické technologie
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.