Osvědčení zástupce podpory zákazníků
Brighton College
Klíčová informace
Umístění kampusu
USA Online, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 4 780 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Zástupci zákaznické podpory jsou nezbytní v každé oblasti podnikatelského průmyslu - podniky jednoduše nemohou fungovat bez kvalifikovaných zástupců podpory zákazníků. S certifikátem prostřednictvím dálkového studia s Brighton College budete připraveni na kariéru jako zástupce zákaznické podpory - vše z pohodlí vašeho domova!
Kdo by se měl zaregistrovat?
Studenti, kteří se přihlásí v tomto programu certifikátů pro podporu zákazníků, získají dovednosti a odborné znalosti potřebné k tomu, aby usilovaly o vstupní pozice v obchodním prodeji a zákaznickém servisu technických výrobků, zboží nebo služeb pro podniky i jednotlivce. Oddělejte se od ostatních kandidátů tím, že obdržíte certifikát zástupce podpory zákazníků./>
Co se dozvím?
Po dokončení programu Certifikát zástupce podpory zákazníků budete moci:/>
- Aplikovat základní ekonomické, finanční a účetní principy na organizační prostředí;
- Rozpoznávat koncepce a činnosti lidských zdrojů v organizačním prostředí;
- Definujte různé úkoly a odpovědnosti manažerů v organizacích;
- Definovat a aplikovat principy marketingu a distribuce;
- Popište spotřebitelské nákupní chování;
- Aplikujte profesionální techniky prodeje;
- Aplikovat techniky zákaznického servisu potřebné k prodeji a servisu produktů, systémů nebo služeb;
- Identifikujte a používejte vhodnou technologii k podpoře realizace prodeje a servisu.
Osnova kurzů
Následující kurzy jsou součástí certifikátu programu Customer Support Representative. Kurzy jsou vydány po jednom, aby se maximalizovalo učení. Tento program má celkem 24 kreditních hodin. Každý kurz musí být dokončen za 8 týdnů./>
ID kurzu |
Kariérní výhled/>
Očekává se, že zaměstnanost zástupců oddělení služeb zákazníkům poroste od roku 2014 do roku 2024 o 10 procent, což je rychlejší než průměr všech zaměstnání. Celkový růst zaměstnanosti by měl vyplývat z rostoucích odvětví, která se specializují na zpracování zákaznických služeb. Konkrétně se očekává, že střediska telefonních hovorů, známá také jako kontaktní centra pro zákazníky, přidá nejnovější úkoly pro zástupce zákaznických služeb. Zaměstnanost zástupců v těchto centrech by měla v letech 2014 až 2024 růst o 39 procent. Některé podniky stále častěji uzavírají své zákaznické služby do telefonních center, protože poskytují konsolidované funkce prodeje a služeb zákazníkům./>
Pracovní příležitosti/>
Zástupce služeb zákaznického servisu můžete najít v následujících nastaveních:
- Maloobchodní
- Velké korporace
- Call centra
- Práce z domova
- Úvěrové a pojišťovací agentury
Zisk*/>
Podle amerického ministerstva práce průměrná hodinová mzda pro zástupce zákaznických služeb činila v květnu 2015 15,25 dolarů. Střední mzda je mzda, při níž polovina pracovníků v povolání získala více než tuto částku a polovinu získala méně. Nejnižší 10 procent získalo méně než 9,74 dolaru a nejvyšší 10 procent získalo více než 25,49 dolaru.
* Úřad práce statistik, Ministerstvo práce USA, příručka o zaměstnaneckém výhledu, vydání 2016-17, zástupci oddělení služeb zákazníkům na internetu na adrese https://www.bls.gov/ooh/office-and-administrative-support/customer- service-representatives.htm
Výuka
Celková cena za Program zástupce podpory zákazníků činí 4.780 dolarů./>
Celková výuka |
Kariérní služby/>
Brighton College je odhodlána vám pomáhat při hledání práce. Získáte přístup k online kariérovému středisku v Brightonu při dokončení kurzu. Kariérové centrum vám pomůže najít zaměstnání ve zvoleném oboru.
Personalizované pokračování budování/>
Váš životopis můžete odeslat prostřednictvím našeho online centra pro obnovu. Naši koordinátoři kariérového umístění vám s námi poskytnou individuální konzultace a osobní recenzi vašeho životopisu.
Specializované kariérové kurzy/>
Před absolvováním budete mít kurz, který se zaměřuje na informace o kariéře a připravuje vás na hledání zaměstnání. Zjistěte důležité dovednosti, jako je vytváření sítí, řízení kariéry a budování interpersonálních vztahů.
One-On-One Cover Letter Assistance/>
Naučíte se, jak vytvářet a vytvářet efektivní doprovodné dopisy a následné dopisy. Kromě toho ukážeme konkrétní příklady.
Příprava rozhovoru/>
Naučíte se techniky rozhovoru a tipy, jak odpovědět na nejčastěji kladené otázky.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Sales Diploma
- Los Angeles, Spojené státy americké
Certifikát v profesionálním prodeji
- Online
Master of Business Administration - Koncentrace strategického prodeje a vedení prodeje
- Online USA