
Kurzy in
Strategie a design zákaznické zkušenosti BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona

Úvod
Naučte se identifikovat potřeby uživatelů pro vývoj a navrhování jedinečných zážitků pro budoucí zákazníky.
S rychle se měnícím obchodním světem a zvýšeným zaměřením na globalizaci, automatizaci a spolupráci už to není jen skvělý produkt, který vám poskytuje konkurenční výhodu.
Firmy stále více hledají inovativní, nezapomenutelné a příjemné zákaznické zkušenosti, aby se odlišily.
Tento specializační kurz CX Strategy and Design nabízí praktické dovednosti k identifikaci, hodnocení a formování potřeb spotřebitelů a rozvoji dechberoucích zákaznických zkušeností pro digitální podnikání.
Výsledek programu
- Identifikujte a demonstrujte základy CX
- Analyzujte očekávání zákazníků a uvědomte si široké spektrum obchodních faktorů
- Vytvořte a použijte mapy cest zákazníků
- Prozkoumejte příležitosti ke zlepšení zkušeností a obchodní výkonnosti
- Navrhněte řešení pro vylepšené CX napříč celým obchodním modelem
- Implementujte CX myšlení a přístupy do obchodní strategie