Doktorát v oboru marketing
Atlantic International University
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Honolulu, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 13 500 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Pedagogický online program: 13 500,00 USD / Andragogický online program: 8 500,00 USD
Úvod
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Doctor of alt = "Marketing na AIU
Cílem doktora alt = "Marketingu (PhD) je pomoci studentům připravit se na kariéru v marketingu poskytnutím správných nástrojů a znalostí. Studenti si také mohou doktorátem zvolit akademický výzkum nebo vyučovat ve zvoleném oboru. alt = "Marketingový program je navržen tak, aby urychlil profesionální rozvoj zkušených alt =" Absolventi marketingu a profesionálové v alt = "Marketingové aréně tím, že rozšíří své znalosti a vybaví je širokým výzkumem a procesem alt =" Marketingové dovednosti, které jim umožní klíčový příspěvek vedení do jejich vybraných oborů.
Sledujte a získejte více informací o AIU ještě dnes!
Atlantic International University - kulturní změna ve vzdělávání. od AIU na Vimeo.
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Přijímací řízení
Osnovy
Doktorský titul AIU ve vzdělávání jde ještě o krok dále tím, že umožňuje studentům studovat a zkoumat více klíčových oblastí počítačové vědy, aby vyvinuli jedinečný základ praktických znalostí a teorie počítačových věd.
Váš AIU Dálkové vzdělávání Doktorský program ve vzdělávání bude program na zakázku, navržený právě pro vás a vašeho poradce. Tato flexibilita, která vyhovuje vašim potřebám, se zřídkakdy nalézá v jiných programech distančního učení. Náš program nevyžaduje, aby každý student studoval stejné předměty a používal stejné knihy a další učební materiály jako každý jiný student. Místo toho jsou naše on-line doktorské programy navrženy právě pro vás. Jsou individuálně navrženy tak, aby vyhovovaly vašim potřebám a pomohou vám dosáhnout vašich profesionálních a osobních cílů.
Důležité: Níže je uveden příklad témat nebo oblastí, které můžete během studia rozvíjet a zpracovávat. V žádném případě se nejedná o úplný nebo požadovaný seznam, protože programy AIU se neřídí standardizovaným učivem. Má sloužit pouze jako referenční bod a příklad. Chcete se dozvědět více o tvorbě osnov na AIU? ( Kurz a osnovy )
Základní kurzy a témata v marketingu
- Vlastní kapitál značky a vlastní kapitál zákazníka
- Budování vztahů ve virtuálních komunitách
- Řízení vztahů se zákazníky
- Webové odborné znalosti
- Zpracování informací v online prostředí
- Dopad životních událostí na chování spotřebitelů
- Záruky za služby
- Vedení prodeje
- Řízení marketingu
- Pokročilá témata v maloobchodě
- Služby marketingu
- Organizační redukce a outsourcing
- Výběr maloobchodního webu
- Kvalita vztahů
- Podnikový marketing a prodej
- Marketingové nástroje Základy a aplikace
- Rozhodování zákazníků
- Přímý marketing
- Marketing na internetu
- Strategický marketing
- Mezinárodní marketing
- Marketingová strategie značky
- Řízení propagace a strategie
- Globální marketingové problémy a strategie
- Marketing služeb a profesionálních služeb
- Marketingová strategie
- Marketingová teorie a marketingové modely
- Analýza marketingového konstruktu
- Pokročilé techniky marketingového výzkumu
- Vícekanálová marketingová strategie
- International Brand Equity
- Mezinárodní distribuce
- Průkopnická výhoda
- Společenská odpovědnost podniků
- Spokojenost zákazníků a výkon firmy
- Selhání služby a obnova
Orientační kurzy
- Komunikace a vyšetřování (Komplexní životopis)
- Teorie organizace (portfolio)
- Experimentální učení (Autobiografie)
- Akademické hodnocení (dotazník)
- Základy znalostí (Integration Chart)
- Základní principy I (Filozofie školství)
- Profesní hodnocení (samohodnocovací matice)
- Vývoj postgraduálního studia (Garant akademického titulu)
Výzkumný projekt v marketingu
- Projekt doktorské disertační práce
- MBM900 Doktorský návrh
- MBM902 Doktorská disertace (15 000 slov)
- Publikace: Každý absolvent doktorského studia se doporučuje publikovat své výzkumné práce buď online ve veřejné doméně, nebo prostřednictvím odborných časopisů a periodik po celém světě.