Marketingový management (bezplatný online kurz s diplomem)
Alison Free Online Learning
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
6 - 10 hodin
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* online kurz zdarma
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento bezplatný kurz online marketingu vám ukáže hlavní aspekty a nástroje zapojené do důležitých procesů průzkumu trhu dnes. Zobrazí se vám také hlavní marketingové strategie, které vyhovují různým typům společností, a jak hodnotit marketingové strategie. To vás naučí dovednosti marketingového řízení jednoduchým, přímočarým způsobem a dodá vašim marketingovým dovednostem a životopisu cennou podporu.
Jedná se o bezplatný online kurz s certifikátem. Zajímá vás? Jednoduše klikněte na tlačítko a začněte ještě dnes.
Tento bezplatný online kurz zahrnuje:
- 6-10 hodin učení
- Akreditace CPD
- Závěrečné hodnocení
Alison Certifikáty
Všechny kurzy Alison se mohou zdarma zapsat, studovat a dokončit. Chcete-li úspěšně dokončit tento kurz certifikátu a stát se Alison Graduate, musíte dosáhnout 80% nebo vyšší v každém hodnocení kurzu. Jakmile dokončíte tento kurz certifikátu, máte možnost získat oficiální diplom, což je skvělý způsob, jak sdílet svůj úspěch se světem.
Váš Alison certifikát je:
- Ideální pro sdílení s potenciálními zaměstnavateli
- Zahrňte jej do svého životopisu, profesionálních profilů sociálních médií a žádostí o zaměstnání.
- Indikace vašeho závazku neustále se učit, zvyšovat dovednosti & dosahovat vysokých výsledků.
- Motivace pro vás, abyste se nadále posilovali prostřednictvím celoživotního učení.
Alison nabízí 3 typy diplomů pro absolvované diplomové kurzy:
- Digitální certifikát: Certifikát ke stažení ve formátu PDF, který máte okamžitě k dispozici po dokončení nákupu.
- Certifikát: fyzická verze vašeho oficiálně značkového a bezpečnostně označeného certifikátu, zaslaná vám s dopravou zdarma.
- Zarámovaný certifikát: fyzická verze vašeho oficiálně značkového a bezpečnostně označeného certifikátu ve stylovém rámu, zaslaná vám s dopravou zdarma.
Stipendia a financování
Osnovy
Výzkumníci trhu pomáhají zachytit důležité marketingové poznatky, které pak informují o zásadních rozhodnutích marketingových manažerů. Tento kurz vám poskytne pochopení procesu marketingového výzkumu a základních marketingových konceptů. Dozvíte se, jak se marketing služeb liší od marketingu zboží. Dozvíte se také o teorii moderního marketingu a o tom, jak se v průběhu let vyvíjel.
Jak budete postupovat v kurzu, naučíte se omezení a kritiky marketingové teorie, důležité rysy konkurenční analýzy, problém marketingového rozhodnutí, problém marketingového výzkumu, a průzkumné výzkumné metody a techniky. Brzy budete moci analyzovat marketingovou strategii společnosti a seznámit se s rámcem PESTEL, SWOT analýzou a marketingovým informačním systémem. Budete také vědět, co je zapojeno do konkurenční analýzy, stejně jako komponenty marketingového informačního systému.
Tím, že tento bezplatný online marketingový kurz, vše od vývoje marketingových strategií až po analýzu zákazníků vás naučí jasně a jednoduše. Dozvíte se o klíčových marketingových manažerských nástrojích a nástrojích pro průzkum trhu, a dát své marketingové dovednosti významnou podporu. Tak, pokud jste marketingový profesionál nebo student, který chce mít kariéru ve světě marketingu, podívejte se na tento kurz a upskill ještě dnes!
Modul 1
Úvod do marketingu
V tomto modulu se dozvíte o procesu marketingu. Dozvíte se, jak marketingový proces funguje, a seznámíte se se základními marketingovými koncepty. Zobrazí se vám také příklady dobrých a špatných marketingových postupů v reálném světě.
Modul 2
Marketing v moderním světě
V tomto modulu se dozvíte o marketingu služeb a o tom, jak se liší od marketingu fyzického zboží. Dozvíte se, jak se marketingová teorie v průběhu let drasticky změnila na to, co je dnes. Dozvíte se také o současných omezeních a kritice marketingové teorie.
Modul 3
Úvod do analýzy konkurentů
V tomto modulu se dozvíte o důležitých vlastnostech konkurenční analýzy. Dozvíte se o cílech marketingu a o tom, jak zapadají do celkových cílů společnosti. Dozvíte se o strategii marketingu, klíčové obchodní procesy a základní kompetence.
Modul 4
Rámec PESTEL a konkurenční analýza
V tomto modulu se dozvíte o rámci PESTEL a o tom, jak mohou jeho faktory ovlivnit způsob podnikání společnosti. Budete také seznámeni s SWOT analýzou a s tím, jak se používá v podnikání. Dozvíte se o analýze vašich konkurentů a zákazníků, abyste pomohli vašemu podnikání.
Modul 5
Diplom z marketingového managementu - první hodnocení
Musíte skóre 80% nebo více projít tímto hodnocením.
Modul 6
Marketingový informační systém
V tomto modulu se dozvíte o marketingovém informačním systému a jeho významu pro marketingové rozhodovací pravomoci. Dozvíte se o základních součástech, které tvoří marketingový informační systém.
Modul 7
Marketingový výzkum
V tomto modulu se dozvíte o různých aspektech procesu marketingového výzkumu. Dozvíte se o problémech marketingového rozhodování a problémech marketingového výzkumu a o tom, jak zapadají do procesu marketingového výzkumu. Dozvíte se také o různých typech marketingového výzkumu. Dozvíte se o metodách a technikách průzkumného výzkumu, které lze použít, aby vám pomohly porozumět problémům.
Modul 8
Marketingový výzkum II
V tomto modulu, budete seznámeni s kauzálním výzkumem a jeho různými vlastnostmi. Dozvíte se také o různých formách experimentálního návrhu a statistického návrhu. Naučíte se, jak se měření používá v marketingovém výzkumu. Budete jak škálování funguje a seznámí se s různými typy škálování.
Modul 9
Metody odběru vzorků
V tomto modulu se nejprve dozvíte, jak se dotazníky používají pro získání informací. Poté se seznámíte s procesem odběru vzorků. Dozvíte se o vlastnostech různých technik odběru vzorků.
Modul 10
Analýza dat
V tomto modulu se dozvíte o procesu sběru dat, přípravy a analýzy pro marketingový výzkum. Dozvíte se, jak jsou data shromažďována a připravována, aby byla připravena k analýze. Dozvíte se o testování hypotéz a jeho využití v marketingovém výzkumu. Dozvíte se o různých metodách analýzy dat.
Modul 11
Diplom z marketingového managementu - druhé hodnocení
Musíte skóre 80% nebo více projít tímto hodnocením.
Modul 12
Hodnocení kurzu
Výsledek programu
Co se naučíte v tomto bezplatném kurzu
- Definovat proces a funkci marketingu
- Vysvětlete klíčové marketingové koncepty
- Kontrast a porovnat, jak se marketing služeb liší od marketingu zboží
- Diskutujte o tom, jak se vyvinula marketingová teorie
- Rozpoznat omezení a kritiku marketingové teorie
- Diskutujte o důležitých vlastnostech analýzy konkurence
- Identifikujte cíle marketingu
- Popsat způsoby, jak analyzovat marketingovou strategii společnosti
- Diskutujte o různých marketingových strategiích
- Seznam příkladů metod a technik průzkumného výzkumu
Vyplňte tento kurz & akreditovaný CPD Získejte svůj certifikát!
Certifikovat své dovednosti
Certifikát Alison Diploma/Certifikát akreditovaný CPD potvrzuje dovednosti, které jste se naučili.
vyčnívat, od, ta, dav
Přidejte si do svého životopisu certifikaci Alison a zůstaňte před konkurencí.
Pokrok ve své kariéře
Sdílejte svou certifikaci Alison s potenciálními zaměstnavateli a předveďte své dovednosti a schopnosti.
Kariérní možnosti
Kariéra související s tímto kurzem:
- Marketingový analytik
- Digitální obchodník
- Vedoucí marketingu
- Analytik průzkumu trhu
- Marketingový specialista
- Marketingový manažer
- Specialista digitálního marketingu
- Správce sociálních médií
- Reklama Executive
- Manažer reklamy
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master Of Marketing a inovace Management
- Joondalup, Austrálie
MA Marketing Management
- Online
BA (Hons) Obchod a marketing
- Online United Kingdom