Keystone logo

Nejlepší univerzity pro Online Programy v Argentina 2023

Počet institucí: 125
    • Pilar
    • Rosario

    Jako univerzitní instituce navrhujeme sloužit společnosti prostřednictvím hledání pravdy ve všech jejích dimenzích, prostřednictvím rozvoje a přenosu znalostí s univerzální vizí.

    • Bologna
    • Cesena
    • Forli
    • + 3 více

    Alma Mater Studiorum, nejstarší univerzita v západním světě, připravuje cestu k inovacím prostřednictvím stále bohatšího katalogu programů, špičkového výzkumu a stálé a stále širší mezinárodní perspektivy.

    • 1906

    Být v oblasti vzdělávání znamená být připraven na změnu, učení je neustálý pohyb. Pokud k této základní funkci přidáme rychlost, kterou dnes zažíváme v sociálních změnách, když mluvíme o metodě výuky, musíme začít tím, že řekneme, že všechno je možné. Začínáme zjevně: jazyk nám umožňuje komunikovat. Učení druhého jazyka proto musí mít komunikaci jako hlavní osu. Necháme naše studenty komunikovat španělsky, naše metoda má na komunikaci jasný důraz. Kromě tohoto didaktického účelu věříme v sílu ponoření do komunity španělsky mluvících. Když se studenti ponoří do jazyka, který se chce naučit, vše, co se ve třídě naučí, platí neustále v různých kontextech skutečného života. Tato neustálá expozice sděluje potřebu silné motivace, a proto výrazně zvyšuje jejich šance na učení. Ve VOS využíváme vzdělávací sílu tohoto ponoření do jazyka: žádné zjevné reality, používáme realitu se všemi jejími silami, jak ve třídě, tak mimo ni (v e-learningu je to také možné: španělské ponoření může být téměř plně dosažené prostřednictvím sociální sítě). Toto získávání znalostí pokračuje v týdenních workshopech a kulturních aktivitách, díky nimž je každý den kulturním dobrodružstvím se španělštinou. Při navrhování naší vzdělávací osnovy a plánování každé španělské třídy si velmi dobře uvědomujeme zásadní skutečnost, že „učení bylo ovlivněno technologií“. Tím se mění praxe výuky, role studenta, co jsou znalosti a v podstatě i to, co děláme, aby se lidé naučili.

    • Buenos Aires

    VisualRex online, využívající platformu VisualRex, vám nabízí jednu z nejlepších zkušeností online vzdělávání v implantologii a dalších souvisejících oblastech. Služba streamuje na vyžádání, což vám umožňuje sledovat kurzy na požadovaných zařízeních a kdykoli chcete. Jakmile bude online kurz schválen, máte možnost a výhodu účasti na týdenním intenzivním praktickém kurzu (CPI), kde uplatníte vše, co jste se naučili, a umístíte mezi 6 až 12 implantátů pacientům. Online studenti, 10% bonus na CPI a další výhody.

    • La Plata

    Universidad del Este se zrodila v novém národním, regionálním a světovém kontextu, za předpokladu, že v historii bude muset cestovat zodpovědně a s pevným odhodláním interpretovat, účastnit se a přispívat k tomuto kontextu. Kvalita naší univerzity je udržována neustálým hledáním úrovně excelence, zachováváním institucionální identity, relevance procesů a průběžným interním a externím hodnocením na základě nezbytného porozumění prostředí, do kterého je zařazena. Vědecké a výzkumné prostředí, prostor pro vzdělávací služby a průběžné vzdělávání. Naše univerzita se zavázala ke kvalitě výuky, excelence ve výzkumu a podpoře zásluh, schopností a rovnosti. Usnadnění a podpora přístupu k vysoce kvalitním informačním materiálům pro čtení, konzultace a studium a trvalá orientace, vedení a neustálá podpora odborných lektorů zaměřených na poradenství. Usilujeme o formování vzpřímených, schopných a kritických občanů se širokou a multidisciplinární vizí a kteří přebírají odpovědnost za přispění k spravedlivějšímu a podpůrnějšímu světu. Jsem rád, že vás mohu přivítat v tomto nástroji informací a komunikace, ve kterém budete moci navázat znalosti a vztah, který si přejeme, aby byl plodný a intenzivní.

    • San Martín

    UNSAM je národní, veřejná a bezplatná univerzita založená v roce 1992. Nabízí širokou škálu vysokoškolských a absolventských profesí, a to jak v oblasti humanitních a sociálních věd, tak v oblasti přesných a přírodních věd. Více než 65% jejích zdrojů je určeno do oblastí vědy a techniky. Se zaměřením na společné pracovní politiky udržuje vztahy s agenturami, které podporují vědecký výzkum a přenos technologií. Jeho aliance s Národní radou pro vědecký a technický výzkum (CONICET), Národní komisí pro atomovou energii (CNEA), Národním institutem průmyslové technologie (INTI) a Národním institutem zemědělské technologie (INTA) mimo jiné zlepšují jeho teoretická produkce, rozvoj jejich výzkumu a školení lidských zdrojů. Mezi jeho úspěchy patří klonování bitransgenního skotu pro produkci mléka podobného lidskému a restaurování nástěnného plastického cvičení od Davida Alfaro Siqueiros. UNSAM má také vlastní vydavatelství (přes 100 vydaných titulů) a do dnešního dne podepsalo více než 250 dohod se zahraničními univerzitami o výměně studentů, učitelů a výzkumných pracovníků. Její sídlo je v okrese General San Martín, severozápadně od autonomního města Buenos Aires. Kampus Miguelete, postavený na staré železniční pláži o rozloze více než dvou hektarů, představuje jednu z hlavních atrakcí území Buenos Aires, pokud jde o architektonické plánování a zachování dědictví.

    • Salta Province

    National University of Salta je instituce veřejného práva, autonomní a autarkická, jejímž cílem je propagace, šíření a zachování kultury. Tento účel plní v trvalém kontaktu s univerzálním myšlením a věnuje zvláštní pozornost problémům regionu a země. Univerzita přispívá k rozvoji kultury prostřednictvím humanistických studií, vědeckého a technologického výzkumu a umělecké tvorby. Šířit myšlenky a umělecké úspěchy prostřednictvím výuky a různých způsobů komunikace znalostí. Posláním univerzity je generování a přenos znalostí, vědy a jejích aplikací a umění. Jejím hlavním cílem je vzdělávání z etického hlediska. Univerzita usiluje o integrální a harmonickou formaci členů univerzitní komunity, učitelů, studentů, absolventů a univerzitního podpůrného personálu a vštěpuje jim ducha morální korektnosti a etické a občanské odpovědnosti. Školí vědce, učitele a vhodné profesionály. Udržuje stálá spojení se svými absolventy prostřednictvím průběžného vzdělávacího procesu zaměřeného na jejich aktualizaci a zlepšování, podporu výuky, výzkumu a odborné praxe oddané problémům země a regionu. Jako státní subjekt spolupracuje na identifikaci a řešení národních a regionálních problémů v souladu se specifickými normami, které upravují jeho funkce, prezentuje své závěry, poskytuje technické poradenství a účastní se společných činností se státními a soukromými institucemi prostřednictvím dohody. spolupráce. Univerzita postrádá ideologické, politické a náboženské záležitosti, chápe sociální, politické a ideologické problémy a studuje je vědecky. Je to cizí jakémukoli odvětvovému zájmu nebo dogmatickému pojetí. Podporuje kritický přístup a zajišťuje v něm nejširší svobodu projevu. Univerzita se kromě svého specifického úkolu jako studijního a výzkumného centra snaží šířit výhody své kulturní a sociální činnosti interakcí s prostředím.

    • Bernal

    National University of Quilmes (UNQ pro své iniciály ve španělštině) byla založena v roce 1989. Nachází se v samém srdci metropolitní oblasti Southern Buenos Aires, v Bernal City, Quilmes. V tomto regionu žijí tři miliony lidí, což centralizuje 20% průmyslových podniků v zemi. V současné době má UNQ více než jedenáct tisíc studentů, kteří jsou rozděleni mezi postgraduální a postgraduální studium. Posláním univerzity je produkce, výuka a přenos znalostí nejvyšší kvality v prostředí rovnosti a rozmanitosti. Základní funkce UNQ jsou výuka, výzkum, rozšiřovací kurzy, formování lidských zdrojů, technologický rozvoj, inovace produktů a podpora kultury.

    • Lomas de Zamora

    Výuka této univerzity je uznávána v různých oborech. Prostřednictvím nástrojů pro hodnocení materiálu a lidských zdrojů udržujeme standardy excelence ve své kariéře a současně podporujeme aktualizaci a kritickou kontrolu obsahu.

    • José C. Paz

    Národní univerzita José Clemente Paz (UNPAZ) se nachází ve městě José C. Paz a byla zřízena v roce 2009 zákonem č. 26 577. UNPAZ uznává vysokoškolské vzdělávání jako základní sociální právo pro hospodářský, sociální a kulturní rozvoj regionu a pro posílení právního státu a demokratických hodnot lidí. V tomto smyslu je jeho posláním výuka ve vysokoškolském vzdělávání, jakož i produkce a šíření znalostí, které přispívají k rozvoji regionu a které slouží k upevňování sociální rovnosti a rozvoje. Jeho vizí je podporovat spravedlnost, začlenění a rozšiřování příležitostí, které vysokoškolské vzdělávání nabízí místní komunitě. Hodnoty, které jej inspirují, jsou založeny na solidaritě jako cestě k úkolu formovat bezúhonné muže a ženy, kteří jsou jako lidé a občané nositeli nejvyšších ideálů, které humanismus vyvolává, a jsou schopni dát své znalosti službě společnosti. demokracie a růst lidstva. Cílem tohoto studijního domu je zaručit bezplatné vysokoškolské vzdělávání a přístup k veřejné, svobodné a svobodné univerzitě, zajistit rovné příležitosti a možnosti, rozvíjet plurální otevřenost bez jakékoli diskriminace vůči všem odvětvím společnosti. Přístup jakéhokoli občana na veřejnou vysokou školu představuje nabyté právo. Vysokoškolské vzdělání by nemělo být pouze veřejným a sociálním statkem, ale všeobecným lidským právem a odpovědností státu.

    • Los Polvorines

    Národní univerzita generála Sarmienta (UNGS) byla vytvořena 20. května 1992 podle národního zákona č. 24 082 a byla založena v roce 1993, kdy byl jmenován organizační rektor Roberto Nöel Domecq a poradní komise. UNGS vděčí za své jméno tehdejší straně generála Sarmienta, která byla později v roce 1994 rozdělena do tří obcí: San Miguel, José C. Paz a Malvinas Argentinas. Univerzita od svého založení v zásadě přijala spojení mezi odbornou přípravou, kritickým vyšetřováním problémů, které ovlivňují společnost, a hledáním alternativních opatření k jejich překonání. UNGS je organizována do čtyř interdisciplinárních výzkumných a výukových ústavů, které se snaží reagovat na aktuální problémy související s průmyslem, vědou, městem a znalostmi. Jsou to Ústav věd, Institut Conurbano, Institut průmyslu a Institut lidského rozvoje. Ústředním aspektem její činnosti je přispívat k demokratizaci výuky, přístupu ke znalostem všemi sektory společnosti a hledání akademické excelence za předpokladu pedagogické strategie zaměřené na zajištění solidní základní a specifické odborné přípravy studentů. V tomto rámci univerzita nabízí bezplatné bakalářské tituly, celostátně platné tituly, studijní stipendia, akademická stipendia na školení v oblasti výuky, výzkumu, managementu a komunitních služeb, personalizovanou výukovou podporu, moderní a efektivní veřejnou knihovnu a volný přístup a kvalitní akademii prostor. Jeho univerzitní kampus se nachází na adrese Juan María Gutiérrez 1150, město Los Polvorines, Malvinas Argentinas, severozápadně od Velkého Buenos Aires.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski

    Univerzitní život ve Formosě se objevuje po vytvoření Národní univerzity severovýchodu (UNNE -14. prosince 1956 vyhláškou č. 22 229) jako univerzitního centra pro celý region, který zahrnoval provincie Chaco, Corrientes , Misiones a Formosa. Ve skutečnosti by univerzitní činnost ve Formosě začala teprve dohodou podepsanou mezi vládou provincie a Národní univerzitou severovýchodu. Později, 26. března 1971, byla podepsána Dohoda, kterou byl vytvořen Univerzitní institut Formosa, který zahájil svoji činnost 21. dubna 1971. stará struktura podle usnesení rektorátu č. 0375 ze dne 14. března 1974, na základě výše uvedené ministerské usnesení. Usnesením rektorátu č. 2082 ze září 1976 je na fakultě obnovitelných přírodních zdrojů sjednocen provoz stávajících akademických jednotek (Univerzitní ústav, Fakulta zemědělských pedagogických věd a Fakulta obnovitelných přírodních zdrojů), v němž by diktovat stabilním způsobem kariéru lesního inženýra, implementovat různé dlouhodobé kariéry podle nově se objevujících potřeb. Další univerzitní aktivity byly zaměřeny na agenty, kteří již v těchto oblastech pracovali. To byl případ kariéry technika veřejné správy nebo bankovního technika. Termín diktát profesorů, jejichž registrace byla provedena v letech 1970 až 1974, byl dán potřebou splnit specifické požadavky pro osoby, které byly nečinné, ačkoli registrace pro tyto kariéry byla otevřena pro jiné uchazeče. V roce 1984 začal fungovat pedagogický sbor, mezi povoláními stanovenými dohodou. V roce 1986 začali pedagogičtí pracovníci v diferencovaném vzdělávání a pedagogičtí pracovníci v biologii jako stabilní kariéry, které pokračují až do současnosti.

    • Córdoba

    National University of Córdoba (UNC) má studentskou populaci přibližně 136 tisíc studentů. Fyzicky zaujímá plochu 11,5 milionu metrů čtverečních, z toho 1,37 milionu je ve městě Córdoba a zbytek ve vnitrozemí provincie Córdoba. Jeho vlastní krytá plocha přesahuje 380 tisíc metrů čtverečních. UNC, distribuované mezi Ciudad Universitaria a historickým centrem Córdoby, má také patnáct fakult; dvě střední školy; 145 výzkumných center a ústavů; dvacet pět knihoven; sedmnáct muzeí; laboratoř krevních produktů; dvě nemocnice; krevní banka; dvě astronomické observatoře; přírodní rezervace a multimediální komunikační systém tvořený dvěma televizními kanály, dvěma rádii (AM a FM) a zpravodajským portálem.

    • Buenos Aires

    UNdeC je instituce vyššího vzdělávání, veřejná a svobodná, zodpovědná a oddaná kvalitě, relevanci a příslušnosti k chilské společnosti, provincii a regionu; energický, kreativní a neustále roste. Přestože národní univerzity musí reagovat na provozní logiku a parametry kvality, které jsou v kompetenci všech členů národního univerzitního systému rovnocenné, mají také geopolitický závazek. Rozhodnutí o instalaci univerzity je založeno na přesvědčení posílit rozvoj tohoto regionu.

    • Catamarca

    National University of Catamarca je veřejná vysoká škola, která má kořeny ve své společnosti a usiluje o svůj rozvoj, který je tvůrcem kultury a zlepšovatelem myšlení. Jeho podstatnými funkcemi jsou výuka, výzkum a rozšiřování. Je to entita oddaná od svého vzniku kulturou a identitou Catamarcy a podporou jejího rozvoje. V důsledku toho přehodnocuje hmotné a nehmotné sociokulturní dědictví a podporuje užší vazby s veřejným a soukromým socioproduktivním sektorem. Je to prostor trvalé transformace, v níž se propaguje věda a technologie, propaguje model společnosti založený na znalostech, čímž se ujímá režijní a participační role.