Přečtěte si oficiální popis

Vzdálenost Specializace v marketingu a obchodní řízení

&nbsp

Globalizace a rozvoj technologií dělali konkurence na trhu intenzivnější a tvrdé konkurenci, a proto společnosti, aby přežil a zisk, potřebují ty nejlepší odborníky na marketing, protože trh je nezbytné dobýt trh, pohon soutěž, prodávat více a vytvářet zisky. Ve skutečnosti je to jedna z nejžádanějších a lépe placené profese. Každá společnost potřebuje kvalifikované odborníky plánovat, organizovat a řídit rozhodování o stanovování cen, distribuce, propagace a poprodejní služby.

&nbsp

Odlište! Být úspěšný podnikatel nebo profesionální a studium se specializací na marketing a obchodní řízení společně vyvinutý Universidad EAN a Universidad de Madrid - Politécnica CEPADE.Tato specializace je podporován aktualizovaným osnov, kvalifikovaných lektorů, state-of-the-art technologii, virtuální knihovnu a obchodu a podnikání je zaměření a lze chodech on-line-z pohodlí vašeho domova a na vlastní pěst naplánovat.


Buď manažerem svého vlastního rozvoje! Čekáme na Vás!

&nbsp


KOMPETENCE

&nbsp

  • Rozhodovat na základě programů výzkumu trhu.
  • Identifikovat příležitosti na trhu a vybrat nejvhodnější pro organizaci.
  • Rozvíjet marketingové a tržní podíl plány pro dané období.
  • Diagnostikovat, formulování a provádění inovačních strategií v různých typech organizací s cílem rozvíjet společnost 's public relations a dosáhnout cíle podílu na trhu.
  • Rozvoj produktů a služeb, koncepcí a ověřit proveditelnost trhu, aby posílila své výrobkové portfolio.
  • Vést a koordinovat vývoj nových produktů a úpravy stávajících produktů pro splnění příležitostí na trhu.
  • Rozvíjet programy ke kontrole a analyzovat konkurenci na trhu a identifikovat následných příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek na podporu rozhodování.
  • Vedení projektů na modernizaci a zlepšení v oblastech společnosti, pro kterou jsou odpovědné tak, aby byla zajištěna konkurenceschopnost firmy na trhu.
  • Rozvíjet, provádět, monitorovat a kontrolovat strategické marketingové plány k zajištění souladu s organizační mise.
  • Rozhodovat o definici cen, designu, inovace a umístění produktů a služeb prostřednictvím znalosti trhu.
  • Navrhnout a vytvořit efektivní komunikační mix k dosažení marketingových cílů a obchodní rozvoj podnikání
  • Pracovat jako podnikatel-intrapreneur o rozvoj podnikatelských dovedností a znalostí nejnovějších technologií a marketingových trendů.

&nbsp


DALŠÍ VÝHODY

&nbsp

  • Průběžná podpora z významných institucí terciárního vzdělávání jako Universidad EAN a Universidad de Madrid Polytechnické-CEPADE, které jsou známé pro vysokou kvalitu svých studijních programů.
  • Ověření úvěrů s cílem dokončit další postgraduální programy nabízené Universidad EAN.
  • Naplánujte si dobu studia podle osobní potřeby bez zásahu služebních povinností nebo zaměstnání.
  • Přístup k moderní komunikační technologie a on-line služby (e-mailový účet, videokonference, video a další virtuální funkce, tematické fóra, technickou pomoc, hodnocení, atd.).
  • Virtuální přístup do specializovaných národních a mezinárodních bibliografií a databází.
  • Metodika, která klade velký důraz na využívání případových studií a aktivní pedagogiky, které kombinují teorii reálného světa byznysu.
  • Podpora při provádění aplikovaného výzkumu formativní.

&nbsp


Technologických požadavků

&nbsp

Doporučuje se, aby každý student má pravidelný přístup k počítači s připojením na internet. Minimální požadavky pro přístup k virtuální platformy univerzity jsou: počítač s procesorem Pentium, minimálně 1 GB paměti RAM, širokopásmové připojení k internetu a operační systém používáte systém Windows XP nebo novější.

&nbsp

Universidad EAN využívá areál a virtuální třídě platforem, které umožňují, aby student nejen přístup k různým službám, které jsou nabízeny na univerzitě, ale také umožňují interakci mezi studenty a pedagogy.

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 12 více kurzů z EAN University »

This course is Online forma
Start Date
Led. 2020
Duration
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Led. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Led. 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date