Vysokoškolské vzdělání v oblasti inkluzivního vzdělávání, demokracie a kooperativního učení

Všeobecné informace

Popis programu

Cílem mistra je vyškolit odborníky, aby navrhovali, prováděli a vyhodnocovali intervenční návrhy zaměřené na usnadnění rozmanitosti procesů učení v sociálních a vzdělávacích prostředích pro větší začlenění lidí.

Magistr poskytuje absolventům školení o principech a modelech teorie a participativního výzkumu, na kterém je založeno inkluzivní, demokratické a kooperativní vzdělávání založené na učení, a to jak v sociálních, tak ve vzdělávacích prostředích.

Rovněž magisterský titul umožňuje analyzovat faktory sociální, kulturní rozmanitosti a odvození osobních podmínek, které působí jako bariéry. Představuje také způsob plánování vzdělávacích postupů ve školních a sociálních prostředích, které zahrnují univerzální opatření na podporu začleňování , aby fungovaly jako autentické vzdělávací a učící se komunity. Poskytuje nástroje pro plánování a personalizaci učebních osnov , inkluzivní procesy hodnocení, které používají rámec kompetencí, a vývoj metodických a organizačních strategií založených na kooperativním učení, které mohou podporovat inkluzivní a spravedlivou reakci ve třídě. V konečném důsledku je magisterský titul zaměřen na to, jak podporovat vytváření inkluzivního demokratického a participativního prostředí ve škole nebo v sociálním prostředí.

Absolventi budou vyškoleni, aby komunikovali v globálním a mezinárodním kontextu za účelem identifikace potřeb a nových skutečností, které umožňují přenos znalostí do současných nebo nově vznikajících oborů profesního rozvoje, se schopností přizpůsobit se a řídit se přímo v profesionálních a výzkumných procesech .

132814_kids-girl-pencil-drawing-159823.jpeg

  • ECTS: 60 kreditů
  • Termíny: od října do června
  • Modalita: online
  • Vyučovací jazyk: španělština
  • Orientace: Odborné a výzkumné
  • Koordinátor: Dr. José Ramon Lago (jramon.lago@uvic.cat)
  • Určeno pro: Absolventi vysokých škol v oboru vzdělávání předškolního věku, základní vzdělávání, sociální vzdělávání, pedagogika, psychopedagogie a psychologie nebo jiné absolventy vysokých škol spojené se vzděláváním a začleněním

osnovy

Moduly

  • Začlenění a vyloučení do vzdělávacích a sociálních a vzdělávacích politik
  • Inkluzivní výzkum
  • Začlenění do vzdělávacích center a komunit
  • Začlenění do učebny
  • Začlenění a individuální rozdíly
  • Analýza případů a závěrečný magisterský projekt

Přístup

Obecné požadavky na přístup

K univerzitnímu magisterskému titulu máte přístup, pokud máte:

  • oficiální španělský univerzitní titul (bez ohledu na úroveň a trvání)
  • diplom vydávaný vysokoškolskou institucí z jiného státu, který je členem Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, který ve vydávající zemi povoluje přístup k magisterským studiím.
  • zahraniční vysokoškolský titul z Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, aniž by vyžadoval plnou homologaci, úroveň vzdělání ekvivalentní státnímu oficiálnímu vysokoškolskému vzdělání a stupeň v zemi původu opravňuje k přístupu k postgraduálnímu studiu.

Kromě obecných požadavků na přístup má každý master několik specifických požadavků na přijetí a kritéria výběru.

Požadavky na přijetí

  • Splnit požadavky na výuku v povinném sekundárním vzdělávání, maturitě nebo odborné přípravě nebo na přístup k kvalifikovanému školení.
  • Mít titul absolventa postgraduálního vzdělávání učitele, učitele primárního vzdělávání, sociálního vzdělávání nebo absolventa pedagogiky, psychopedagogie, psychologie nebo rovnocenného univerzitního titulu.

Univerzita Vic si vyhrazuje právo neučit mistra, pokud není zaregistrován minimální počet studentů.

výběrová kritéria

Je-li počet žádostí o přístup ze strany osob, které splňují požadavky, větší než počet míst výuky, budou pro výběr uchazečů, kteří budou přijati, použita následující kritéria zásluh:

  • Odborná praxe související s magisterským titulem: 30 bodů.
  • Stupeň vhodnosti předchozího stupně: mít MU v povinném sekundárním vzdělávání a maturitě, odborné přípravě a výuce jazyků nebo osvědčení o pedagogické způsobilosti: 20 bodů.
  • Akademický záznam z předchozích studií: 20 bodů
  • Znalost třetího jazyka: 10 bodů
  • Mobilita během předchozích studií: maximálně 10 bodů
  • Prohlášení o cílech, uvádějící osobní motivaci uchazeče a cíle, které ho vedly k žádosti o místo v mistru: 10 bodů

Předregistrační kalendář

Předběžná registrace

1. období: od 18. března do 16. září 2020

Přijetí / přiřazení

  • 1. období: mezi 11. a 15. květnem 2020
  • 2. období: mezi 3. a 10. červnem 2020
  • 3. období: od 1. do 8. července 2020
  • 4. období: od 3. do 9. září 2020
  • 5. období: od 18. do 23. září 2020

registrace

  • Přijaté 1. období: 25. až 29. května 2020
  • Přijaté 2. období: od 16. do 23. června 2020
  • Přijaté 3. období: od 15. do 22. července 2020
  • Přijaté 4. období: od 15. do 22. září 2020
  • Přijaté 5. období: od 28. září do 2. října 2020

Přijímací období po prvním se uskuteční pouze v případě, že jsou volná místa.

Uchazeči, kteří dokončí předběžnou registraci v poslední den stanoveného období, budou mít navíc jeden den na předložení čekající dokumentace.

kariérní vyhlídky

  • Učitelé a profesoři ve vzdělávacích střediscích, zejména připojeni k profesním profilům pozornosti k rozmanitosti.
  • Psychologové a pedagogové, kteří pracují ve vzdělávacích, sociálních, zdravotnických a / nebo komunitních službách
  • Sociální pedagogové, kteří zasahují do institucí nebo služeb zaměřených na pomoc lidem, kteří jsou z osobních, sociálních, kulturních nebo genderových důvodů ohroženi vyloučením.
  • Výzkumní pracovníci, manažeři služeb nebo technici zaměření na vývoj výzkumu nebo politiky v oblasti vzdělávání nebo sociálního začleňování.
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Universitat de Vic - Central University of Catalonia emerged from a regional and citizens’ initiative to continue with a university tradition that goes back to the Middle Ages. UVic-UCC is a public un ... Čtěte více

Universitat de Vic - Central University of Catalonia emerged from a regional and citizens’ initiative to continue with a university tradition that goes back to the Middle Ages. UVic-UCC is a public university under private management. Méně