Velitel výchovy ve speciálním školství - koncentrace včasného zásahu
UMaineOnline (University of Maine)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Orono, Maine, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 15 048 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
* $ 418 / cr. in-stavu a $ 523 / CR. out-of-stav
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Celkový přehled M.Ed. speciální pedagogiky - Koncentrace v rané péče
Tento program, který vyžaduje minimálně 36 hodin úvěru, vede k certifikaci státním jako učitel dětí se zdravotním postižením (narození až do školního věku 5) (282). Tento program je určen k přípravě studentů v základech odborné praxe v rané intervence pro inkluzivní prostředí, poskytnout studentům s pokročilou obsah v různých oblastech výzkumu (např raném dětství, v raném dětství speciální vzdělání, rodinné vztahy, spolupráce konzultace), a podporovat studenty na praktikum zkušeností s vysokými potřebami děti ve věku narození-5 a jejich rodin. Kromě aplikačních kritérií UMaine Graduate School, budou žadatelé prokázat uspokojivé skóre na Praxis základních akademických dovedností pro učitele. Pro zajištění úspěchu programu, budou žadatelé v současné době pracuje nebo dobrovolné s malými dětmi, narození do věku 5 let a jejich rodiny.
Výhody programu
- Vydělat NCATE-akreditovaných studijních z University of Maine
- Učte se od zkušených fakulty, kteří jsou lídry v oboru
- Praxe účinně spolupracuje s co-učiteli, rodinnými příslušníky a jinými poskytovateli služeb
- Zažijte více perspektiv prostřednictvím případových studií, simulací a reflexní cvičení
- Dokončit svou ročníkovou práci kdekoliv prostřednictvím našich inovativních online podobě
Magisterský titul v oboru speciální pedagogiky poskytuje absolventům s pochopením uplatňování stávajících postupů založených na důkazech v K-12 tříd pro děti se speciálními potřebami. Pochopení potřeby dítěte je nezbytné, aby bylo zajištěno, že on / ona dostane patřičnou pozornost, pomoc a zásah uspět ve škole. Naši absolventi uplatnit své znalosti o dětských potřeb a osvědčených postupů k řešení potřeb svých žáků v inkluzivním vzdělávání obecně vzdělávacího prostředí.
Postgraduální programy jsou navrženy tak, aby obohatit a rozšířit teorii, praxi a vedení. Charakteristickým znakem postgraduální studium na vysoké škole je mentoring-úzké spolupráci s fakultní poradce, jehož cílem je zajistit, aby programy student splňuje jeho / její specifické potřeby. Malé třídy v čele s široce uznávané fakulty, podnítit debatu, poptávka, a diskuse na základě reálných zkušeností a aktuálních problémů. Flexibilita je integrována do jednotlivých programů, aby co největší dopad v konkrétních oblastech potřebují. Tento stejný závazek k individuálnímu růstu a vyšetřování je zakořeněno v terénu a distančního vzdělávání.
Požadavky programu (36 kreditů)
Tento 36-úvěrový program poskytuje základ v oblasti včasné intervence / raného dětství a příprava na vedoucích pozicích. Program vede ke státní certifikaci jako učitel dětí se zdravotním postižením (282, narození až do školního věku 5). Učební plán je navržen tak, aby připravit studenty v základech odborné praxe v rané intervence pro inkluzivní prostředí, poskytnout studentům s pokročilou obsah v různých oblastech výzkumu (např raném dětství, v raném dětství speciální vzdělání, rodinné vztahy, spolupráce konzultace), a umístit studenty v praktikum zkušeností s vysokými potřebami děti ve věku narození-5 a jejich rodinám. Kurzy jsou dodávány on-line.
Koncentrace je vhodný pro studenty s bakalářským titulem v oblasti předškolního vzdělávání, nebo příbuzném oboru, kteří jsou v současné době pracuje s, nebo mají touhu sloužit, vysoká potřebám dětí s postižením, věku
Předpoklady
- Stupeň B nebo vyšší v CHF 450: Early Childhood Zvláštní vzdělání nebo jeho ekvivalent
- Uspokojivý výkon na Praxis základních akademických dovedností pro pedagogy a na rohoži nebo GRE
- Uspokojivé vysokoškolák GPA (3,0 pro běžné vstupné)
- Doporučení naznačují potenciál pro úspěch jako postgraduální student a jako včasné intervence specialista (akademické zázemí a pozitivní dispozice)
- Přijímací esej prokáže odpovídající psaní, schopnost reflexe a závazek k oblasti včasného zásahu
- Důkaz o ukončení snímání otisků prstů a ověřením (Maine Odbor školství)
- Zkušenost s prací v nějaké funkci s malými dětmi se zdravotním postižením. Kandidáti bez předchozích zkušeností mohou být přijati, ale mohou být nutné k dokončení dalších kreditních hodin praktických zkušeností se současnými práce v kurzu.
Základní kurzy
- EHD 510: Úvod do pedagogického výzkumu
- SED 505: Diverzita rozvoj
- SED 506: Assessment and Planning Program v raném dětství
- SED 517: porcí kojenců a batolat v přírodním prostředí
- SED 511: Plánování Inclusive raného dětství programy
- SED 514: správa a veřejné politika ES
- SED 516: Seminář a praktikum v Collaborative Konzultace
- SED 523: Home-based Praktikum a seminář v rané péče
- SED 521: Center-Based Praktikum a seminář v rané péče
- SED 532: Positive Behavior Support
- Gramotnost Choice: SEI, úhoř, nebo ERL
Capstone (3 kredity)
- SED 650: absolvent projektu v rané péče
Připraven k použití?
Pro přijetí do studijního programu v oboru speciální pedagogiky, studenti musí splňovat základní normy na Graduate School a speciální požadavky na způsobilost programu. Žadatelé mohou vzít buď GRE (bez rozšířených testů povinné) nebo Miller analogie test. Pro studenty s vysokoškolák GPA 3.0 nebo vyšší, tento požadavek testování upuštěno. Žadatelé o přijetí do programů, které vedou k certifikaci musí předložit skóre na Praxis základních akademických dovedností pro vychovatele s jejich aplikací (https://www.ets.org/praxis/about/core/). Kandidáti, kteří jsou již certifikovány v Maine a přijaly Praxis dříve může předložit kopii své certifikáty doložit, že splnili státní normy na zkoušky. Žadatelé mohou být pozváni k osobnímu pohovoru s fakultou speciální pedagogiky. Studenti by si měli vyžádat informace poskytnout finanční pomoc ze studentského úřadu univerzity finanční pomoc. Speciální pedagogika stipendia jsou někdy k dispozici pro kandidáty s dokumentované finančních potřeb. Aby byl způsobilý, musí žadatelé zažádali o finanční pomoci prostřednictvím Úřadu univerzity finanční pomoci studentům. Když jste připraveni použít, prosím nejprve přečíst Pokyny pro aplikaci. Poté, dokončit svou on-line přihlášku.
často kladené otázky
Co mohu dělat s M.Ed. speciální pedagogiky - koncentrace v rané péče?
US Bureau of Labor Statistics (BLS) předpovídá, že zaměstnanost speciální pedagogiky se předpokládá růst o 6% v období 2012-2022. Poptávka bude řízen speciálními potřebami rostoucímu počtu studentů a potřebu služeb. Jako screening zvýšení schopnosti, takže i potřeba služeb poskytovaných učiteli speciálního vzdělávání v rané péče.
Program připravuje absolventy pro práci s kojenců, batolat, dětí předškolního věku dětí a jejich rodin s řadou zpoždění / zdravotním postižením.
Učitelé ve speciální pedagogice lze také sledovat pracovní příležitosti v soukromém sektoru a jak dohledu a správců.
Jak získám informace o zkouška Graduate Record nebo Miller analogií Test, a Praxis I?
Žadatelé musí mít buď GRE (bez rozšířených testů povinné) nebo rohože. Jako fakulty, nemáme žádnou zvláštní přednost. Avšak uspořádání vzít MAT lze provést kontaktováním úřadu se záznamy o studentech (207-581-1317) a za normálních okolností může být provedeno na relativně krátkém období, a výsledky jsou rychle k dispozici. Studenti, kteří se rozhodnou zapsat do práce programu musí vzít GRE. Zaregistrovat se můžete na webové stránce Educational Testing Service. Informace o Praxis I je k dispozici na webových stránkách Educational Testing Service.
Má M.Ed. Program speciální pedagogiky vyžadují práci?
Ne.
Co o certifikaci?
certifikace učitel uděluje Maine ministerstva školství, ne University of Maine. Studenti, kteří úspěšně dokončit všechny požadavky našich NCATE schválené, odborná příprava programů (učitel studentů s vysokým výskytem zdravotním postižením, vzdělávací specialista pro studenty s nízkým výskytem zdravotním postižením), včetně dokumentace absolvování skóre na Praxis II speciální pedagogiky budou mít nárok na certifikaci , Konkrétní informace týkající se certifikace je k dispozici od Maine ministerstva školství, certifikačních služeb, Státní Dům stanice 23, Augusta, ME 04333.
Kdybych vzali postgraduální kurzy na jiné vysoké škole, mohou být převedeny do mého programu na UMaine?
Maximálně 6 hodin úvěru předchozího absolventa kurzu z jiného orgánu mohou být přeneseny do programu studenta v době přijetí, nebo jen 12 kreditů z University of Maine. Aby mohla být převedena, musí být schváleny kurzy na fakultě speciální pedagogiky. Stanovení sypné přijatelnosti závisí na faktorech, jako je například, jak v poslední době byl předmět přijata, a to, zda je posuzováno, ekvivalentní na stálé hřiště v programu. Rozhodnutí o převodu kurzů jsou provedeny v průběhu procesu / rozhovor aplikace. Postgraduální kurzy přijatá jako součást něčí bakalářského programu nemohou být převedeny do M.Ed. Program.
Jak získám poradce fakulty?
Člen fakulty Speciální pedagogika je přiřazen sloužit jako poradce studenta během závěrečných fázích procesu aplikace. Jméno Poradce budou zahrnuty do Graduate School dopisu o přijetí ke studentovi.
Pokud jste připraveni učinit další krok, může to on přijímací prostor vám pomohou s procesem aplikace. Chcete-li začít, tady sledujte náš užitečný průvodce aplikace. Mezi nejčastější otázky jsou zodpovězeny v této sekci, ale obraťte se na některého z našich absolventů přijímacích profesionály pro další pokyny. Když jste obeznámeni s procesem, můžete začít svůj on-line přihláška na University of Maine Graduate School!
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magisterský titul v oboru speciální pedagogiky
- Logroño, Španělsko
- Online
Mistr vzdělávání ve speciálním vzdělávání, specializující se na analýzu aplikovaného chování
- Fairfax, Spojené státy americké
Master Of Education in Special Education Intervention
- Rock Hill, Spojené státy americké