Titul v marketingu
London School of Design and Marketing (PT)
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Portugalština, Španělština, Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
30 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 11 385 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 3 450,00 GBP za úroveň (3 úrovně). Přihláška: 180,00 GBP
Úvod
Jsme online vzdělávací instituce k dispozici ve 3 jazycích (anglicky, španělsky a portugalsky) se sídlem v Londýně, ale s on-line kurzy přístupnými po celém světě.
Proč je míra marketingu?
V globální éře as obrovskou konkurenceschopností se společnosti musí rozlišovat a získávat specializované lidské zdroje. Tato potřeba zvyšuje poptávku po vysoce kvalifikovaných odborníků s pokročilými marketingovými dovednostmi, silnými dovednostmi v oblasti řešení problémů a strategickým a kreativním myšlením.
Stupeň marketingu z Londýnské školy designu a marketingu bude významným krokem ve vaší kariéře a poskytne vám tři hlavní nástroje:
Znalosti: získávají pevné znalosti z hlediska pojmů, nástrojů, modelů a postupů;
Dovednosti: schopnost vytvářet, plánovat, realizovat a vést úspěšné projekty;
Postoj: rozvoj klíčových osobních charakteristik, jako je strategické myšlení, metodologie, autonomie, flexibilita a sebevědomí.
Stupeň marketingu LSDM je výhradně online a je k dispozici v angličtině, španělštině a portugalštině.
Londýnská škola designu a marketingu
Kde se vášně stává profesí
Fakulta
Fakulta je složena z kvalifikovaných, zkušených a uznávaných učitelů. Vedle akademického vzdělávání na doktorské úrovni představují konsolidovanou profesní kariéru, která spojuje akademickou složku s trhem práce.
Tutor centrum
LSDM studenti jsou sledováni každý týden prostřednictvím Tutor centra skládající se z týmu tutorů se specializovat na marketing s mistrovskou úrovní školení a osvědčené víceleté zkušenosti. Tutor centrum je také k dispozici v angličtině, španělštině a portugalštině.
Struktura
Stupeň marketingu je 100% on-line, určený k učení podle dostupnosti studentů, bez pevného rozvrhu. To znamená, že student LSDM definuje, kdy a kam mají přístup k obsahu, stejně jako výkon hodnocení. Pouze závěrečné příspěvky a individuální prezentace budou naplánovány v konkrétních časech a budou včas předány studentům LSDM.
V průběhu 36 měsíců budou studenti LSDM absolvovat bakalářský titul v oboru marketingu akreditovaný na Univerzitě pro výtvarné umění (UCA), jedné z nejlepších specializovaných univerzit ve Velké Británii.
- Metody vyučování a učení přijaté v předmětu:
- Vyučovány v angličtině, španělštině a portugalštině;
- Maximálně 3 jednotky současně a jeden finální projekt;
- Obsah jednotky je asynchronní a organizuje týdenní témata;
- Tutor Centrum pracuje jako podpora a interakce pro studenty;
- Online zdroje (např. Přednášky, semináře a diskuse, cvičení a zasedání, zpětná vazba, usnadnění fór a online diskusních skupin, praktická cvičení).
Galerie
Osnovy
Přehled kurzu
Úvod
Titul v oboru marketing je určen všem, kteří chtějí získat nové marketingové dovednosti a znalosti, prosazovat řešení a návrhy v oblasti řízení a marketingu. Kurz staví strategické a kreativní myšlení do popředí marketingového řízení tím, že vybaví studenty LSDM znalostmi a porozuměním marketingovým postupům v podnikatelském prostředí. Jeho vysoce praktická složka umožní studentům LSDM vytvořit rámec strategií marketingového řízení, procesů a technik analýzy a hodnocení.
Učební dovednosti
Titul v oboru marketingu připravuje profesionály pro různé oblasti marketingu a managementu a poskytuje pokročilé, komplexní, koordinované a podporované nejnovějším vývojem ve vědeckých a technologických oblastech. Plán kurzu LSDM Marketing byl vyvinut a rozdělen do 3 různých fází:
Krok 1
První fáze, odpovídající prvnímu ročníku, si klade za cíl poskytnout studentům znalosti a porozumění pojmům, nástrojům a modelům, jakož i příslušným vzájemným vztahům v klíčových oblastech marketingových znalostí. V této fázi se očekává, že studenti LSDM budou schopni definovat obchodní koncepty a problémy související s marketingovým managementem, stejně jako aplikovat výzkumné nástroje a metody. Obecně budou rozvíjeny následující dovednosti:
Hluboké porozumění marketingovému konceptu, jeho dosahu a důležitosti v dnešním světě;
Integrace a porozumění současným modelům řízení na základě trilogie DDA (diagnostika, rozhodnutí, akce);
Na základě spolehlivé diagnostiky identifikace oken příležitostí;
Bilance diagnostiky a marketingová strategie;
Kalibrace a rozhodování strategií, artikulace cílů, segmentace, zaměření, umístění a marketingový mix;
Akční plány zaměřené na principy provádění, zaměřené na uspokojení jednotlivců a organizací, ale v souladu s environmentálními a firemními cíli.
Krok 2
Druhá fáze, odpovídající druhému ročníku, má za cíl poskytnout studentům LSDM dovednosti, které jim pomohou při plánování, vedení a dokončování projektů aplikovaných na znalosti získané dříve. V této fázi budou studenti LSDM rozvíjet výzkumné dovednosti a budou schopni vytvářet zprávy o datech, nápadech, závěrech a/nebo doporučeních, připravovat kvalitní prezentace, používat statistické nástroje ke shromažďování, analýze a interpretaci dat, využívat příležitosti pro rozvoj a zkoušet nové nápady a chování.
Krok 3
Třetí fáze, odpovídající třetímu ročníku, má za cíl upevnit znalosti získané v předchozích kurikulárních jednotkách a postupovat se sebevědomím, realismem a podnikavostí. V této fázi budou studenti LSDM rozvíjet svůj závěrečný projekt pomocí následujících dovedností:
Flexibilita: schopnost řídit různé projekty a perspektivy;
Sebevědomí: důvěra ve vlastní kompetence a výkon;
Realismus: objektivní zhodnocení vašich vlastních schopností;
Podnikání: schopnost rozvíjet a prodávat myšlenku, produkt nebo podnikání;
Otevřená mysl: mezinárodní myšlení, rozvíjení proaktivního chování.
Kariérní možnosti
Příjemci a profesionální vyhlídky
Titul v marketingu je zaměřen na studenty, profesionály, manažery a podnikatele s ambicí nebo konsolidovanou kariérou v marketingovém sektoru. Studenti marketingového studia budou mít příležitost pracovat mimo jiné v komunikačních agenturách, společnostech v různých oblastech prodeje nebo vývoje produktů nebo služeb, tržních studií, digitálního marketingu a reklamy, na pozicích marketingových manažerů, kreativců, zákazníků marketingových manažerů, obchodních manažerů a dalších. .