První 100% praktický mistr, s nímž se budete moci naučit prodávat online nebo rozvíjet svůj obchod / značku a inspirovat vás těmi největšími úspěchy.Staňte se #PowerEcommerce198 tříd | Věnování: Mezi 10-12 měsíci
575 EUR, které můžete zaplatit na splátky | Záruka 15 dní | Přístup na platformu: 16 měsícůNa co?Vypracovat strategiiVytvořte kompletní strategii digitálního marketingu od začátku: kanály, nástroje, metriky.Vytvořte obchod od nulyVytvořte 100% funkční internetový obchod s Shopify, aniž byste museli znát počítače nebo najmout technika.Ověřte svůj nápadNaučte se, jak ověřit svůj nápad, než investujete peníze.Nechte se inspirovatNechte se inspirovat a identifikujte nejlepší příležitosti.Znáte všechny klíčové oblasti elektronického obchoduDodavatelé, zásilky a vrácení, daňové a právní aspekty, zákaznický servis, ERP.Nejlepší návodyMůžete si to procvičit pomocí tutoriálů o FB Ads, Google Ads, SEO, influencer marketingu.
osnovyÚvod do elektronického obchoduElektronický obchod jako obchodní model nebo prodejní kanál. Proč elektronický obchod stále roste? Proč chtějí všechny offline podniky skočit do digitálního světa a prodávat online? Analyzujeme rozdíly mezi spuštěním elektronického obchodování vs. offline podnikání a důsledky obchodního modelu rozvoje online kanálu (digitální transformace).
Modely elektronického obchodu. Chystáme se analyzovat různé obchodní alternativy, které nám elektronický obchod nabízí, na základě úspěšných příběhů: online obchod, tržiště, dropshipping, předplatné, odměny crowdfunding.Lean StartupValidace a štíhlé spuštění. Pokud by všichni podnikatelé a podnikatelé věděli o metodě Lean Startup, zavřelo by se mnohem méně společností a mnohem méně projektů by selhalo. Budete znát základy a my vám dáme klíče k provedení této metodiky, která přinesla revoluci v obchodní strategii.brandingVytvoření a aktivace značky. Díky konkurenci, která existuje v elektronickém obchodování, je značka jedním z mála aktiv, která vám umožní odlišit se a dosáhnout úspěchu. A když skutečně získáte silnou značku, výsledky se dostaví samy. Chystáme se vyvinout metodiku k vybudování silné značky od nuly, která se spojí s vaším publikem a odliší vás od ostatních.Vytvoření internetového obchoduCMS platforma. Abyste mohli zahájit elektronický obchod, musíte zvládnout řadu základních konceptů: co je CMS, jaké typy CMS existují, jaké jsou nejpoužívanější CMS v elektronickém obchodování a v čem se liší, jak si najmout hosting a domény .
Shopify kurz. Naučíte se, jak vytvořit 100% funkční online obchod s platformou, která celosvětově roste nejvíce, bez nutnosti technických znalostí nebo najímání programátorů. Uděláte to pomocí jednoho z největších odborníků na Shopify ve Španělsku.Digitální marketingStrategická vize (trychtýř). Vytvoření online obchodu je jako založení obchodu v poušti. Buď přilákáte převádějící provoz, nebo je to neproveditelné. A prvním krokem je ROZUMÍT digitálnímu marketingu na strategické úrovni: trychtýř, cíle, kanály, nákladové modely, KPI (CLTV, CAC, ROI)
Strategie a nástroje. Vzhledem k tomu, že strategická vize digitálního marketingu je již internalizována, budeme prohlubovat kanály a strategie, které máme k dispozici, abychom mohli vyvíjet uživatele po celé cestě, od chvíle, kdy nás neznají, až do doby, kdy nás zakoupí a doporučí.
SEO elektronický obchod. SEO není možná nejsložitější strategií, kterou bychom měli provádět, pokud nejsme odborníci. Výhody, které přináší, z něj však dělají strategii Inbound par excellence: vysoce kvalitní a trvalý provoz, za který neplatíme přímo. V těchto kurzech se naučíte uplatňovat to v praxi se strategiemi a nástroji, které má k dispozici kdokoli.
Google Ads. Google Ads je platforma Google, která umožňuje jakémukoli podniku vytvářet online reklamy a oslovit miliony potenciálních zákazníků, a to jak na samotném Google (vyhledávací síť), tak na YouTube a souvisejících webech a aplikacích (reklamní síť). V těchto kurzech se naučíte, jak tento mocný nástroj funguje, takže budete moci vytvářet vlastní kampaně.
Digitální analýza a Google Analytics. Pokud chcete zahájit nebo spravovat elektronický obchod, je nezbytné, abyste zvládli digitální analýzu a nástroj, jako je Google Analytics.
Facebookové reklamy. V dnešní době, pokud podnikáte online nebo se chcete stát dobrým obchodníkem, musíte zvládnout reklamy na Facebooku. V těchto lekcích se naučíte všechny klíče, abyste byli schopni vyvinout efektivní a výnosnou strategii. A všechno, co vám řekneme, je 100% skutečné a aktualizované, nebudeme vám říkat teorii, kterou najdete kdekoli.Správa elektronického obchoduPrávní aspekty. Když začíná vytváření elektronického obchodu nebo digitálního podnikání, je běžné, že vznikne mnoho pochybností souvisejících s legálností: od založení společnosti či nikoli, k tomu, jak zajistit, abychom dodržovali právní požadavky v otázkách ochrany údajů. Všechny tyto pochybnosti jednou provždy vyjasníme a zavedeme trochu „právní kultury“.
Logistika. Logistika je v elektronickém obchodování obvykle velkým zapomenutím. Je to však zásadní prvek v jeho úspěchu (nebo neúspěchu), protože přímo ovlivňuje uživatelskou zkušenost, spodní řádek, schopnost škálovat. Chystáme se podrobně analyzovat celý logistický řetězec elektronického obchodu: fullfilment, doprava a dodávka, reverzní logistika,
Sourcing a dodavatelé. Jak najdu dodavatele, který mi dává záruky? Místní nebo asijský dodavatel? Jak je mohu kontaktovat, aby mě vzali v úvahu? Jak mohu řídit dovoz, pokud je můj dodavatel zahraniční? Atd. Odpovíme na všechny tyto otázky, které obvykle vyvstanou, když začneme hledat dodavatele našich produktů.A ... vytváření sítí?OsvědčeníTento program mi pomohl myslet ve velkém a najít nejlepší způsob, jak rozšířit své podnikání. Musíme zdůraznit networking, potkal jsem lidi s velmi zajímavými projekty a všichni, kteří nám chtějí pomoci, 100% doporučeno. Paula Sanchez - Global Pilates
Právě jsem dokončil svůj kurz elektronického obchodování na ThePowerMBA . Už jsem udělal The Power MBA, The Power Formula a The Power Ecommerce. Nyní pracuji s The Power Digital Marketing. Mezi tím a zkušeností, kterou mi dává založení mé společnosti ve 21 letech, není všechno, co jsem se naučil být pouze 26, špatné. Carlos Martínez Fernández - první zakladatel a CEO společnosti EnjoyersRok začínám jako odborník na elektronický obchod. Díky Raúl Hita Ortega, Rafael Gozalo Corral a Borja Adanero Guinea za znalosti, které se mnou sdíleli prostřednictvím programu ThePowerMBA . Doufám, že je všechny mohu okamžitě použít. Luis Alberto González Acebes - druhý obchodní a marketingový ředitel