Referenční certifikace v digitálním marketingu. Získejte 360 ° pohled na veškerý digitální marketing a osvojte si všechny kanály, metriky, nástroje a metodiky.Staňte se #PowerMarketerem195 tříd s Bonustrackem a přílohami + (150 volitelných) | Přibližné věnování: Mezi 7-15 měsíci
575 EUR (které můžete zaplatit ve splátkách) | Záruka 15 dní | Přístup na platformu: 24 měsícůNa co?Podnikatelé a podnikateléPodnikatel musí být obchodník. Bod.
S tímto mistrem se naučíte nejen inovovat svůj obchodní model (Value Curves, Blue Ocean), ale také ho budete moci rozvíjet více než kdokoli jiný prostřednictvím digitálního marketingu (strategie péče o zákazníky, udržení zákazníků, viralizace, metrika).Naučíte se všechny praktické nástrojeNaučíme vás vytvářet kampaně podle cílů (provoz, konverze atd.), Řídit publikum, implementovat strategie zachycování potenciálních zákazníků a ovládat mnoho dalších nástrojů, jako je marketing influencerů, hackerství růstu atd. Kromě toho všechny tyto koncepty uvedeme do praxe prostřednictvím řízených tříd v reklamách Google a Facebook.Profesionální změna, kterou potřebujetePřední společnosti na trhu se rozhodly vyškolit své zaměstnance prostřednictvím tohoto magisterského studia. Být #powermarketerem a být součástí největší podnikatelské komunity vám tedy otevře nespočet dveří. Nezapomeňte také, že to, co jsme se včera dozvěděli, zítra nebude fungovat a na trhu není nic víc v poptávce než aktualizovaný profesionál.Digitální marketing pochopíte lépe než CMOCílem tohoto mistra je, abyste lépe pochopili svět digitálního marketingu než marketingový ředitel. Kromě toho, abyste se s tímto číslem seznámili, provedeme pohovory s CMO, abyste věděli, jaký je jejich každodenní úkol, jakým výzvám čelí a jaké nástroje používají.
osnovyObchodní a marketingové základyKlienti a segmentace. Každý říká, že svým zákazníkům rozumí, ale realita je taková, že 99% tomu tak není. A to je to, co vás přenese na jinou úroveň.
Návrh hodnoty. Mít výherní hodnotovou nabídku je jako jet na Ferrari o výkonu 700 k. Zbytek zůstal pozadu.
Křivka hodnoty a modré oceány. Chcete-li inovovat a revoluci v odvětví, nemusíte být vizionářem, ale musíte znát nástroje.
Prodej energie. Schopnost vytvářet mnohem výkonnější reklamy, webové stránky, e-maily nebo prodejní místa než 99% lidí je jednou z nejcennějších dovedností, které můžete získat.360º strategie digitálního marketinguKlíčové metriky. Každý zná hlavní metriky digitálního marketingu, ale ... Musíme jít trochu dále: kdy jsou důležité a kdy nejsou? Ve kterých fázích má větší smysl použít některé metriky nebo jiné? Jak se tato data vyvíjejí v průběhu času?
Napájecí trychtýř. Tento model, který vám poskytne globální vizi různých fází trychtýře. S ním budete moci vytvořit užitečné strategie pro každou z nich.
Strategie přitažlivosti a značky. Musíte znát všechny strategie a nástroje potřebné k posílení značky, zachycení provozu a potenciálních zákazníků. Naučíte se vybírat kanály, investovat do nich a nakonec optimalizovat proces znásobení návratnosti investic jakékoli společnosti. Facebook Ads, Google Ads, Inbound vs Outobund, Display, Programmatic, Content Marketing, ROI, ROAS, analytics, optimization, key metrics, channel mix, strategy and investment.
Lead Acquisition Strategies. Existuje řada strategií, které byste měli vědět, abyste optimalizovali zachycení potenciálních zákazníků. Lead Magnets, nástroje pro vytváření vstupních stránek, optimalizace vstupních stránek, formuláře, mikro konverze.
Rozvoj strategií pro potenciální zákazníky. Naučte se definovat všechny kontaktní body a zprávy pro převod potenciálních zákazníků na zákazníky a také implementovat potřebné automatizační nástroje. Automatizace marketingu, tok e-mailů, cesta zákazníka, kvalifikace potenciálních zákazníků, hodnocení potenciálních zákazníků.
Strategie konverze. Každý je posedlý přitahováním provozu, ale nejdůležitější je konverze. Proto musíte být schopni definovat strategie, implementovat je, měřit a trvale optimalizovat. Makro a mikro konverze, CRO, uživatelské testování, všesměrový kanál, remarketing, typy trychtýřů.
Věrnostní a retenční strategie. Loajalita a retence závisí hlavně na zkušenostech zákazníka. Cesta zákazníka, organické sociální sítě, retargeting, e-mailový marketing, zkušenosti zákazníků, míra churn, ARPU.
Strategie doporučení a viralizace. Chcete přilákat klienty zdarma? Chcete-li to provést, musíte znát taktiku, která podporuje doporučení (slovo z úst) a viralizaci. To vám pomůže nejen rozšířit vaše podnikání, ale také získat ziskovost. Koeficient viralizace, Net Promoter Score, nástroje na podporu doporučení, kontaktní body, které můžete využít.# Certifikace PowermarketerPraktické specializaceSEO
I když nemáte technické znalosti, pokud znáte klíče a rozumíte Googlu, abyste umístili svůj web do prvních výsledků Google. Ve skutečných případech se naučíte:strukturujte svůj web tak, aby mu Google rozuměl
proveďte průzkum klíčových slov, abyste věděli, která slova umístit
vytvořit vhodný obsah pro hodnocení
a řídit další faktory, které Google bere v úvahu (rychlost načítání, zpětné odkazy)Reklamy Facebook a Instagram
Facebook a Instagram denně používá více než 1 miliarda lidí. Pokud víte, jak vytvářet kampaně, které směřují přímo k vašemu publiku, a víte, jak sdělit svou hodnotovou nabídku, můžete znásobit svůj prodej. A ukázat 4 skutečné případy KROK ZA KROKEM, jak to děláme v našich firmách.
Reklamy Google
Pokaždé, když vaše publikum prohledává nebo prochází internet, dává nám to příležitost ovlivnit je a přivést je na náš web. Google Ads je největší platformou pro distribuci reklam, takže se v této specializaci naučíte vybírat a používat
nejlepší formát reklamy. SEM, zobrazování, nakupování, video na YouTube ... nakonfigurujeme všechny typy kampaní KROK ZA KROKEM pro naše vlastní podniky.
Sociální média
Každý říká, že sociální sítě jsou důležité, ale jen málokdo ví, jak na ně pracovat. Od minuty 0 jsou sociální sítě jedním z klíčů ThePowerMBA k přilákání provozu, vytváření důvěry, porozumění našim zákazníkům ... Víme, jak je zvládnout a ThePowerMBA vás to také.
Růstový hack
Řekneme to, na co se ostatní mistři neodvažují. Techniky a způsoby, jak explodovat vaše digitální marketingové kampaně a pomoci vašemu podnikání exponenciálně růst. Připravte se myslet jinak a jako nikdy předtím.
Influencer Marketing
Influenceri mají publikum, které jim důvěřuje a které můžeme použít jako reproduktor pro naše podnikání, ale někdy není tak snadné najít toho pravého influencera. Takže uvidímejak najít ovlivňovatele, kteří odpovídají vaší hodnotové nabídce
jak s nimi vyjednávat
jak zjistit, zda kampaně fungují nebo neAnalytické
Na internetu lze měřit vše, ale není to snadné. Vědět, odkud každý zákazník pochází, co dělá, dokud nenakupuje od vás a co dělá po nákupu od vás, je důležité vědět, jak se zlepšit. Objevte v této specializaci, abyste našli důležité metriky svého podnikání a měřili je pomocí Google Analytics.
Výkon CMOS
Řekli nám nejlepší CMO ve ŠpanělskuJaký máš dneska den
Jaké metriky používají
Jak se hlásí
Jak pracují s marketingovým týmemCo musí mít obchodník, aby se připojil k vašemu týmuA ... vytváření sítí?Osvědčení„Zásadní pro pochopení nového digitálního prodejního prostředí, kompletní obchodní trychtýř. Vede ke mně !! #powermarketing # ThePowerMBA #digitalmarketing #leads #marketing“, Victoria Baigorri Ferreiro, obchodní ředitel
„První týden dokončen v #ThePowerDigitalMarketing of ThePowerMBA a už se těším na odemčení další třídy! Znalosti nemají místo, proto jsem se přihlásil k tomuto magisterskému oboru digitálního marketingu, abych rozšířil své znalosti v oboru učit se z rukou úspěšnějších profesionálů, podnikatelů a manažerů. Chcete se stát autentickým #POWERMARKETEREM, “ Jaime López-Amor Ortiz, manažer sociálních médií
„Nové dobrodružství! Po dokončení # ThePowerMBA už chyběla jejich dynamika a vstával jsem brzy, abych viděl jejich hodiny. Jdu dovnitř s iluzí, kterou učení s tímto týmem vytváří, a motivací pokračovat v učení každý den #PowerMaster #ThePowerDigitalMarketing“ Miguel Cuesta Martin, ředitel RCG School of Castiello
„Najít něco jiného dnes je velmi obtížné a ještě více, pokud to nehledáte. Minulý týden mě přítel požádal o radu ohledně pána ThePowerMBA a (aniž by to„ potřeboval “nebo zvažoval jakýkoli typ školení v tomto čas) Byl jsem registrován dva dny. Líbí se mi, jak nastavili web, komunikaci, kterou dělají, formát produktu, zákaznický servis a přístup k obsahu. Prozatím se investice velmi doporučuje, “ Ana Caballero Rodriguez, marketing digitálního obsahu
„Zkušenosti ThePowerMBA přispívají nejen svým vynikajícím množstvím témat zaměřených na podniky, které jsou v procesu digitální transformace nebo již žijí, ale také analýzou skutečných případů digitálních společností, které sdílejí své úspěšné strategie na trhu, a které vám pomohou rozšířit vaši obchodní vizi. #ThePowerDigitalMarketing bude další studijní zkušeností prohlubující pochopení „nových zákazníků“ a způsobů, jak se s nimi spojit, a také při navrhování marketingových a na zákazníka zaměřených strategií pro pronikání do stále se měnících a náročných digitální ekosystém, jaké velké očekávání! “ , Laurita Flores Luque, 2˚Marketing ve společnosti EY
„Cítím se nesmírně šťastný a hrdý na to, že mohu zahájit svůj druhý program jako #POWERMARKETER na ThePowerMBA . Bezpochyby bylo zahájení studia na této škole, která způsobila revoluci ve způsobu výuky, velkým rozhodnutím. Díky Sujey Rodríguez Fernández za to, že byl pro mě prostředkem k poznání tohoto neuvěřitelného projektu a Borja Adanero Guinea za iniciativu mít vizi jeho vytvoření “. Hugo Antonio Dominguez Vazquez, druhý finanční poradce Sr v Sura v Mexiku