Obsah kurzu

Prakticky každý z prodejců dnes prodává po telefonu alespoň část času. Možná je čas, abyste vyhodnotili, jak používáte telefon a kde se hodí do vašeho prodejního a marketingového mixu.

Tento jednodenní workshop vám ukáže, jak může telefon doplnit, vylepšit a někdy nahradit další způsoby marketingu a prodeje a jak tento osobní přístup může dramaticky zvýšit váš prodejní úspěch.

Budeme také hovořit o tom, jak vylepšit své komunikační schopnosti, schopnost přesvědčit se a techniky, které personalizují každý prodejní hovor.

Co se studenti učí

  • Budujte důvěru a respektu se zákazníky a kolegy.
  • Určete strategie vyjednávání, které vás činí silnějším prodávajícím.
  • Vytvořte skript pro maximalizaci efektivity v telefonu.
  • Zjistěte, co říci a co chcete požádat o vytvoření zájmu, řešení námitek a ukončení prodeje.

Co je obsahem

  • Šest kritických prvků zákaznického servisu
  • Na palubě a orientaci
  • Pět praktik vedení
Program se vyučuje na:
  • Angličtina

Zobraz 14 více kurzů z Churchill Square Training And Development »

Tento kurz je Online forma
Start Date
Přihlašování započato
Duration
1 den
Denní studium
Price
39 GBP
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Přihlašování započato
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Přihlašování započato

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date