Telemarketing: používání telefonu jako prodejního nástroje

Všeobecné informace

Popis programu

Obsah kurzu

Prakticky každý z prodejců dnes prodává po telefonu alespoň část času. Možná je čas, abyste vyhodnotili, jak používáte telefon a kde se hodí do vašeho prodejního a marketingového mixu.

Tento jednodenní workshop vám ukáže, jak může telefon doplnit, vylepšit a někdy nahradit další způsoby marketingu a prodeje a jak tento osobní přístup může dramaticky zvýšit váš prodejní úspěch.

Budeme také hovořit o tom, jak vylepšit své komunikační schopnosti, schopnost přesvědčit se a techniky, které personalizují každý prodejní hovor.

Co se studenti učí

  • Budujte důvěru a respektu se zákazníky a kolegy.
  • Určete strategie vyjednávání, které vás činí silnějším prodávajícím.
  • Vytvořte skript pro maximalizaci efektivity v telefonu.
  • Zjistěte, co říci a co chcete požádat o vytvoření zájmu, řešení námitek a ukončení prodeje.

Co je obsahem

  • Šest kritických prvků zákaznického servisu
  • Na palubě a orientaci
  • Pět praktik vedení
Poslední aktualizace Listopad 2017

Informace o škole

At Churchill Square, as a training provider we believe a strong combination of academic, practical, organisational and leadership skills and experience is what makes us unique.

At Churchill Square, as a training provider we believe a strong combination of academic, practical, organisational and leadership skills and experience is what makes us unique. Méně