DATA: Volný a Custom. Doporučení: 2,5 měsíce (15 prosinec-únor 28)
MODE: ONLINE
Kredity: 15
CENA: 975 €
Příjemci: Absolventi Absolventi, kteří mají zájem v designu jako je nástroj pro komunikaci značky v prostoru. Výstavba interiéru vytváří konzistentní s obrazem značek.
CÍL
Interiér Modulo_diploma umožnit studentům rozvíjet projekty výstavy a třešničkou na dortu. Budou připraveni pracovat v oblasti vizuální merchandising, obchodní výstavy a obchodní stánku designu.
DEVELOPMENT
Modulo_diploma proběhne v 5 různých subjektů, jejichž cílem je analyzovat a naučit se projektovat specifické interiéry komerčního charakteru. Přechod z poznání zákazníků, analýza značky, až do vývoje komerčních interiérů projektu.
NAMES subjektů
ESCAPARATISMO, SHOWROOM a vizuální merchandising.
POP UP Maloobchody
Norem, materiálů a osvětlení.
KOMUNIKACE A NOVÉ TECHNOLOGIE.
KOMERČNÍ PROSTORY PROJECT
Otázky k diskusi konkrétní, jak Interior Design
designové projekty
prostorové vnímání
návrhové okno
design showroom
nábytek
Pop-up obchody, nové hranice maloobchodní
Materiály
předpisy
osvětlení
Nové technologie pro podnikatelské prostředí
Přednášky hostujících profesorů letos to Graziella Blengio
komunikace
CERTIFIKACE HLAVA
Expert v komerčním interiérovým designem