Read the Official Description

Tento kurz je součástí programu Online Business Success, který vám umožní spustit, trh a spustit svůj vlastní úspěšný online obchod.

Když byl dotázán, kdo je jejich zákazník, začínající podnikatele často říkají "nikoho". To nemůže být dále od pravdy. Tato bezplatná on-line kurz vám pomůže pochopit, jak můžete použít primární a sekundární výzkum, s cílem určit správné strategie zákazníků a design záběrové přilákat a udržet je.

Porozumět datům a objevit své zákazníky

Tento kurz vás seznámí s tím, jak, kde a proč shromažďovat data a jak ji použít k vytvoření personas zákazníků a marketingové strategie.

My vám pomůže pochopit, jak vyvinout strategie analýzy trhu a ukázat vám, jak vyvinout marketingovou strategii, který vás k realizaci.

Na konci kurzu budete rozumět:

  • kdo je váš zákazník;
  • jak používat údaje k identifikaci a profilu svého zákazníka;
  • jak odhalit důvody, které nakupují;
  • a jak rozvíjet profilů a Personas pro vašeho zákazníka.

Získat odborného internetového podnikatelského poradenství

Tento kurz je jedním ze čtyř v programu Online Business Success z RMIT University. Na každém kurzu, budete vedeni akademiků z College of Business a Business Enterprise Unit. Navíc uslyšíte z úspěšných on-line podnikatelů o tom, jak se zaměřili na ty nejcennější zákazníky pro své podnikání.

Jaká témata budete povídat?

  • Tyto role demografické, psychografické a behaviorální charakteristiky hrát, když vrstvené společně informovat profilu na trhu.
  • Míra zapojení a souvisejících rizik uplatňovaných na on-line zákazníky, kteří podnikatelů bude muset snížit.
  • Segmentační techniky zacílit na správné zákaznické základny.
  • Příležitosti, že on-line podnikatel bude muset identifikovat růst či zlepšení současných cílové trhy.
  • Srovnání mezi typy rozdíl výzkumu a role každý z nich hraje společně při vývoji výzkumného záměru.
  • Typy zákazník persona nástrojů k dispozici při vytváření vizuální reprezentaci typického zákazníka.
  • Rozdíl mezi těmito typy cest zákazníků, současné a budoucí státní zkušeností a služba plán informovat cesta ke koupi.
  • Marketingový přičítání, který určuje, jak marketingová sdělení přispívají k rozhodnutí při koupi výrobku nebo služby.

Co budete dosáhnout?

  • Identifikovat, kdo jsou vaši zákazníci / spotřebitelé tím, že analyzuje jejich vlastnosti, a připravit tuto informaci pro další výzkum
  • Porovnat úroveň zapojení a typů nákupu, předpovědět dopad to může mít na kupní chování zákazníků
  • Naneste primární a sekundární výzkumné metody, jak vytvořit průzkum trhu plán, který lépe identifikuje potřeby kupujícího pohnutky a důvody ke koupi konkrétní výrobky nebo služby
  • Navrhnout a postavit mapu zákaznické cesta k popisu procesu kupující bere při rozhodování o koupi, a to vytvářením Personas zákazníků

Kdo je kurz určen?

Tento kurz je zaměřen na studenty, kteří mají malou firmu nebo uvažují o zřízení on-line podnikání a chtějí pochopit principy analýzy trhu a profilování zákazníků, prostřednictvím řady příkladů, teorie učení a aktivity.

Program taught in:
Angličtina
FutureLearn

See 257 more programs offered by FutureLearn »

This course is Online forma
Start Date
Nov. 2019
Duration
4 týdnů
Kombinované
Price
Free
Deadline
By locations
By date
Start Date
Nov. 2019
End Date
Application deadline

Nov. 2019

Location
Application deadline
End Date