Porozumění módě: Kurz od podnikání po kulturu - Institut Français de la Mode (IFM)
FutureLearn
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online France
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
4 weeks
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
USD 59 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* můžete se to naučit zdarma nebo upgradovat kurz a mít další výhody za 59 USD
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Objevte podnikání módy a pochopte kulturní dopad módního průmyslu s Institut Français de la Mode.
Vstupte do světa módy a studujte módu a kulturu s Chanel a YSL
Zajímá vás, jak módní průmysl za posledních 150 let transformoval a formoval západní kulturu?
Tento čtyřtýdenní kurz se ponoří do světa módy a zkoumá módu jako kulturní fenomén i kreativní průmysl.
Prozkoumáte interakci mezi módou, společností a obchodem s předními módními návrháři a profesory z Institut Français de la Mode.
Prozkoumejte vznik módních trendů
Odkud vlastně pochází móda? Kurz zahájíte zodpovězením této otázky a seznámením se s moderní módou a její současnou relevancí.
Prozkoumáte vzestup módního průmyslu během průmyslové revoluce a vyhodnotíte, jak značky dodávají svým designům modernost. Součástí kurzu jsou případové studie předních módních návrhářů, jako jsou Chanel a Gucci.
Prozkoumejte roli módních návrhářů a značek
Budete přemýšlet o vztahu mezi módou a politikou a budete se ptát, zda módní návrháři a značky mají moc být sociálními aktéry.
Prozkoumáte také módní kód a jazyk módy a budete zvažovat, zda jsou módní značky kreativními jazyky.
Pochopte spotřebu v módním průmyslu
Ve svém posledním týdnu budete zkoumat spotřebu módy a rozvíjet své chápání toho, jak to funguje jako sociální značka a konstrukt identity.
Vyhodnotíte, co je potřeba k vytvoření a vývoji módní kolekce, a podíváte se na křižovatky mezi trendy, sezónností a inovacemi.
Kdy byste chtěli začít?
Většina kurzů FutureLearn probíhá vícekrát. Každý běh kurzu má stanovené datum začátku, ale můžete se k němu připojit a pracovat po něm.
- Nyní dostupný
Co dosáhnete?
Na konci kurzu budete moci:
- Rozvíjet transdisciplinární znalosti a odborné znalosti zaměřené na porozumění logice oblasti současné módy.
- Určete kreativní modely různých módních domů a jejich pojetí času.
- Prozkoumejte trendy difúzních modelů.
- Interpretujte módní siluetu.
- Vysvětlete konstrukci chování spotřebitele.
Kdo je kurzem?
Ať už jste studentem marketingu zaujatým spotřebitelskou kulturou, nebo jste zkušeným módním profesionálem, který chce rozšířit své znalosti, tento kurz je určen pro každého, kdo chce prohloubit a specializovat své znalosti módního průmyslu.
Tento kurz bude také relevantní pro módní podnikatele, kteří potřebují ucelený pohled na klíčové faktory úspěchu v tomto odvětví.
Tento kurz je podporován programem DEFI.
S kým se budete učit?
Benjamin Simmenauer
Jsem stálým profesorem na Institut Français de la Mode, kde učím teorii módy a strategii módních značek. Mé pozadí je v analytické filozofii a společenských vědách.
Kdo kurz vyvinul?
Institut Français de la Mode (IFM)
IFM (Institut Français de la Mode) je vysokoškolská instituce se specializací na textilní, módní, luxusní a designový průmysl se sídlem v Paříži ve Francii.
Připojte se k tomuto kurzu
Volný, uvolnit | Vylepšit | Neomezený |
Připojte se zdarma a získáte:
| Upgradujte tento kurz a získáte:
| Koupit neomezeně a získáte:
|
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Online kurz módní značky a komunikace
- London, Spojené království