Pearson BTEC Level 5 Vyšší národní diplom v oboru podnikání (RQF)

Všeobecné informace

Popis programu

Pearson BTEC Level 5 Vyšší národní diplom v oboru podnikání (RQF)

Nová Pearson BTEC Higher Nationals in Business je kvalifikací související s prací a byla akreditována na Regulovaný rámec kvalifikací (RQF) a cílem je rozvíjet studenty jako profesionální, sebereflexní jednotlivci se zdravým obchodním vzděláním, kteří jsou schopni se setkat požadavky zaměstnavatelů v široké škále kariéry v průmyslu, obchodu a veřejné správě. Jedná se o dobře uznávanou kvalifikaci pro vstup do vysokoškolského vzdělávání a pokročilých odborných studií a většina univerzit ji přijme jako vstup do svých třetích studijních programů.

Pearson BTEC HND jsou mezinárodně uznávané kvalifikace a jsou validovány, spravovány a ověřovány společností BTEC, která je součástí Pearsonu, největšího britského zadávacího orgánu, který nabízí akademické a odborné kvalifikace.

Vyšší diplom, který nabízí vysoká škola, je založen na principech učení zaměřeného na studenta a tato vyučovací metoda, která se využívá, umožňuje studentům aktivně se zapojit do vlastního učení. Kurzoví lektoři pomáhají vytvářet motivaci a soběstačnost, která stimuluje zájem mezi studenty, protože se rozvíjejí do nezávislých žáků, kteří používají své dovednosti k dokončení úkolů podle požadovaného standardu.

Studenti budou hodnoceni na základě předložené práce během kurzu. Tituly jsou uděleny vysokou školou a schváleny externím zkoušejícím BTEC.

Vedoucí kurzu BTEC bude k dispozici pro vedení studentů v kurzu a pomůže jim porozumět zásadám BTEC.

Je to především kvalifikační práce zaměřená na práci, jejímž cílem je rozvíjet dovednosti studentů, aby mohly řešit problémy, které budou pravděpodobně v budoucím zaměstnání vznikají. Kromě toho umožňuje studentům pokračovat ve studiu, neboť poskytuje vstup a v některých případech výjimku do celé řady uznávaných diplomových a studijních oborů. Rovněž je možné získat předmět pro osvobození předmětů v jiných diplomových a odborných kvalifikacích, jako je ACCA - Asociace autorizovaných účetních, autorizovaný institut pro nákup a dodávky (CIPS) a Chartered Institute of Managing Accountants (CIMA).

Vstupní kvalifikace

Studenti musí být obvykle ve věku 18 let nebo starší.

Musí mít alespoň čtyři GCSE nebo jejich rovnocennou kvalifikaci včetně angličtiny a matematiky ve třídě C nebo vyšší nebo BTEC First Diploma plus minimálně jednu úroveň GCE A a úroveň angličtiny odpovídající B2 z CEFR - 5.5 IELTS s minimálně 5,0 ve všech sekcích. Starší studenti (starší 21 let) mohou být z důvodů zkušeností vyňati z některého z výše uvedených požadavků, ale pokud angličtina není prvním jazykem, studenti musí poskytnout nedávnou certifikaci, že dosáhli minimálně 5,5 IELTS, jak bylo uvedeno výše.

Doba trvání kurzu

Každý kurz trvá dva akademické roky sestávající ze dvou 15 týdenních semestrů za rok, celkem 60 týdnů výuky ve 4 semestrech.

Hlavním příjmem studentů je v září, ale přijmeme průběžný program, aby studenti mohli začít kdykoli v roce.

Příležitost existuje pro ty studenty, kteří postupují dobře v průběhu kurzu až do konce v červnu, čímž dokončí jen tři semestry. Předpokládá se, že dokončí celý program o 16 jednotek, čímž ušetří náklady za jeden semestr. Toto je známé jako program rychlé stopy .

Pro ty, kteří začínají v září:

První akademický rok začíná koncem září a končí v červnu následujícího roku. To je stejné pro druhý akademický rok.

Kurz je strukturován kolem jednotek dodávek přes skype ve vzájemně výhodných časech, které jsou uspořádány mezi studenty a učitelem. Kromě toho se od studentů očekává, že uskuteční soukromou studii. Studenti budou muset připravit nejméně dvě úkoly na jeden předmět za semestr.

Osnova

Pearson BTEC HND je ekvivalentní prvních dvou let programu Honors Degree na UK University. Tyto kvalifikace jsou navrženy tak, aby vybavily studenty znalostmi, porozuměním a dovednostmi potřebnými pro úspěch v současných a budoucích řídících rolích.

Kvalifikace umožňuje studentům, aby požádali o třetí ročník souvisejícího obchodního titulu na univerzitě.

Délka kurzu: Dva roky studia na plný úvazek.

Vyšší národní diplom v oboru zahrnuje 8 základních jednotek plus 8 opčních jednotek:

Vyšší národní certifikát v podnikání obsahuje 6 základních jednotek plus 4 opční jednotky:

Moduly CORE

  • Jednotka 1: Obchodní prostředí
  • 2. část: Správa finančních zdrojů
  • 3. část: Organizace a chování
  • 4. část: Marketingové zásady
  • 5. část: aspekty smluv a nedbalost pro podnikání
  • Jednotka 6: Podnikové rozhodování
  • Jednotka 7: Obchodní strategie
  • Jednotka 8: Výzkumný projekt

Chcete-li dosáhnout vyšší úrovně národního certifikátu, musí studenti získat dalších 8 volebních jednotek.

MOŽNOSTI

Obchod

  • Jednotka 9 Vedení účetnictví
  • Jednotka 10: Finanční systémy a audit
  • Jednotka 11: Finanční výkaznictví
  • Jednotka 12: Zdanění

Obchod

  • Jednotka 13: Řízení činností
  • Jednotka 14: Řízení lidí
  • Jednotka 15: Správa informací
  • Jednotka 16: Správa sebe sama
  • Jednotka 17 Marketingová inteligence
  • Jednotka 18 Reklama a propagace
  • Jednotka 19 Marketingové plánování
  • Jednotka 20 Plánování a operace prodeje;

Obchod

  • Jednotka 21: Řízení lidských zdrojů
  • Jednotka 22: Správa problémů lidských zdrojů
  • Jednotka 23: Rozvoj lidských zdrojů
  • Jednotka 24: Vztahy zaměstnanců

Všeobecné

  • Jednotka 25: Nákup.
  • Jednotka 26: Řízení jakosti.
  • Jednotka 27: Správa malých podniků.
  • Jednotka 28: Řízení životního prostředí.
  • Jednotka 29: Evropský podnik.

Jednotky CORE - obrys obsahu

1. část: OBCHODNÍ PROSTŘEDÍ

  • 1 Cíle a cíle organizací.
  • 2 Místní a národní hospodářství.
  • 3 Faktory vnějšího trhu.
  • 4 Evropská dimenze.

2. část: SPRÁVA FINANČNÍCH ZDROJŮ

  • 1. Zdroje financování.
  • 2. Finance jako zdroj.
  • 3. Finanční výkonnost.
  • 4. Finanční rozhodnutí.

3. část: ORGANIZACE A CHOVÁNÍ

  • 1 Přístupy k řízení.
  • 2 Organizační struktura a kultura.
  • 3 Motivační teorie a manažerské postupy.
  • 4 Chování jedinců.

Jednotka 4: PRINCIPY MARKETINGU

  • 1. Marketingový proces.
  • 2. Cílový marketing.
  • 3. Marketingový mix.
  • 4. Segmenty trhu.

Jednotka 5: OBCHODNÍ SMLOUVY A NEDBALOST V PODNIKÁNÍ

  • 1.Výhodné smlouvy

6. blok: ROZHODOVÁNÍ OBCHODNÍHO ROZHODNUTÍ

  • 1 Sběr primárních a sekundárních zdrojů 2 Analýza dat; 3 Informace o formátování 4 Informace generované softwarem

Jednotka 7: OBCHODNÍ STRATEGIE

  • 1 Strategické plánování
  • 2 Nové strategie 3Evaluace a výběr 4 implementace

Jednotka 8: VÝZKUMNÝ PROJEKT

  • 1 Strategické plánování.
  • 2.Strategy formulace.
  • 3 Implementace strategie

MOŽNOSTI - obrys obsahu

Jednotka 9: ÚČETNÍ MANAGEMENT

  • 1 Koncepce a měření nákladů
  • 2 Sběr a analýza informací o nákladech
  • 3 Rozpočty a prognózy peněžního toku
  • 4 Sledovat a kontrolovat náklady a rozpočty

Jednotka 10: FINANČNÍ SYSTÉMY A AUDIT

  • 1 Finanční systémy
  • 2 Řízení řízení
  • 3 Charakter a účel interního a externího auditu
  • 4 Auditní techniky

Jednotka 11: Finanční výkaznictví

  • 1 Právní a regulační rámec
  • 2 Účetní závěrka
  • 3 Formáty pro publikaci

Jednotka 12: DANĚ

  • 1 Daňový praktik a daňové prostředí Spojeného království
  • 2 Osobní daň
  • 3 Jediní obchodníci a partnerství
  • 4 Podniková daň
  • 5 Daň z kapitálových výnosů

Jednotka 13: Správa aktivit

  • 1 Organizační struktura
  • 2 Plánujte pracovní činnosti
  • 3 Správa pracovních činností
  • 4 Kvalita výrobků a služeb
  • 5 Zdraví
  • 6 Vylepšení

Jednotka 14: ŘÍDÍ LIDÉ

  • 1 Vyberte pracovníky
  • 2 Vývoj
  • 3 Přidělte práci
  • 4 Vyhodnoťte výkonnost
  • 5 Disciplinární a stížnostní postupy

Jednotka 15: SPRÁVA INFORMACÍ

  • 1 Typ informací
  • 2 Zdroje informací
  • 3 Shromážděte informace
  • 4 Analyzuje informace
  • 5 Zaznamenávejte a ukládejte informace
  • 6 Kanály šíření

Jednotka 16: SPRÁVA JEHO

  • 1 Audit dovedností
  • 2 Rozvojový plán
  • 3 Zkontrolujte a monitorujte pokrok
  • 4 Zhodnoťte pokrok

Obchod

Jednotka 17: INTELIGENCE MARTEK

  • 1 Chování kupujícího
  • 2 Techniky na trhu
  • 3 Analýza konkurence
  • 4 spokojenost zákazníků

Jednotka 18: REKLAMA A PROPAGACE

  • 1 Komunikační prostředí
  • 2 Reklama
  • 3 Pod technikami linky

Jednotka 19: PLÁNOVÁNÍ MARKETINGU

  • 1 Marketing austits
  • 2 Marketingový plán
  • 3 Etické otázky

Jednotka 20: PLÁNOVÁNÍ PRODEJE A OPERACE

  • 1 Prodej na poli
  • 2 Správa prodeje
  • 3 Řízení prodeje
  • 4 Prodejní prostředí

Obchod

Jednotka 21: ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ

  • 1 Personální management a nový přístup k řízení lidských zdrojů.
  • 2 Prrocdures a postupy používané při získávání vhodných zaměstnanců
  • 3 Zásady a postupy pro sledování a odměňování zaměstnanců
  • 4 Odchod zaměstnance z organizace

Jednotka 22: ŘÍZENÍ OTÁZKŮ LIDSKÝCH ZDROJŮ

  • 1 Rozdílné perspektivy lidského řízení
  • 2 Flexibilita na pracovišti
  • 3 Rovné příležitosti na pracovišti
  • 4 Sociální zabezpečení
  • 5 Postupy v oblasti lidských zdrojů

Jednotka 23: VÝVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ

  • 1 Teorie učení
  • 2 Systemický přístup k výcviku
  • 3 Metody výuky
  • 4 Iniciativy zaměřené na vzdělávání

24. blok: ZAMĚSTNANECKÉ VZTAHY

  • 1 Jednotné a pluralistické referenční rámce
  • 2 Průmyslové konflikty a řešení kolektivních sporů
  • 3 Kolektivní vyjednávání a vyjednávání
  • 4 Účast zaměstnanců
  • 5 Posun od průmyslových vztahů k zaměstnaneckým vztahům

Jednotka 25: NÁKUP

  • 1 Funkce nákupu
  • 2 Zdroje informací a kritéria
  • 3 Množství a kvalita zboží
  • 4 Národní a nadnárodní organizace

Jednotka 26: MANAGEMENT KVALITY

  • 1 Rozvoj řízení kvality
  • 2 Přístupy k řízení kvality
  • 3 Systémy a postupy
  • 4 Bariéry

Jednotka 27: SMALL BUSINESS MANAGEMENT

  • 1 Analyzujte výkon
  • 2 Zlepšit správu a výkonnost podniku
  • 3 Obchodní cíle a plány

Jednotka 28: ŘÍZENÍ PRO ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ

  • 1 Udržitelnost
  • 2 Dopad na životní prostředí
  • 3 Řízení životního prostředí
  • 4 Nakládání s odpady

Jednotka 29: EVROPSKÁ OBCHOD

  • 1 Vliv členství na hospodářskou politiku Spojeného království
  • 2 Vzory obchodu
  • 3 Důsledky rozšiřování EU pro organizace ve Velké Británii
  • 4 Vyhodnoťte možnosti prodeje

K dispozici jsou další možnosti. pro úplný seznam a specifikaci navštivte webovou stránku společnosti Edexcel

Přečtěte si naše recenze:

  • Google: https://tinyurl.com/y8paf9gg
  • Sccot: https://tinyurl.com/y9p7p6sr
  • Hotcourses: https://tinyurl.com/y9s6su7b/
Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

Qualifications are essential to gaining recognition and respect. Students from UK, EU and from all over the world want to study in London and our philosophy is to provide high standards of teaching in ... Čtěte více

Qualifications are essential to gaining recognition and respect. Students from UK, EU and from all over the world want to study in London and our philosophy is to provide high standards of teaching in an environment that encourages academic achievement alongside personal development while experiencing the culture and life of a vibrant city. Find the right course for you and get student centred learning throughout your time at the college. Students must be 18 years or over to apply. Méně
Londýn , UK Online + 1 Více Méně