Online mistr v marketingu
Universidad Ítaca
Klíčová informace
Umístění kampusu
Mexico City, Mexiko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* u online programů je titul zdarma
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Studujte online magisterský program v oboru marketing a staňte se odborníkem zodpovědným za vytváření národních a mezinárodních marketingových strategií se znalostmi BTL a ATL a navrhováním úspěšného zboží a služeb.
Certifikace
Program obsahuje certifikaci podle vašeho výběru.
Registrace
RVOE 20081621
trvání
6 semestrů.
Počáteční datum
365 dní v roce.
náklady
Nabízíme vám nejlepší investiční plán pro zápis a školné.
Osnovy
- Metodika vyšetřování
- Marketing
- Statistiky aplikované na marketing
- Informatika aplikovaná na marketing
- Marketing Finance
- Průzkum trhu
- Chování spotřebitelů
- Produkt - cena
- Distribuce a logistika
-
- Benchmarking a CRM
- Administrace prodeje
- Komunikace a marketing
- Strategické marketingové plánování
- Sociální marketing a marketing služeb
- Mezinárodní marketing
- Online podnikání
- Marketingový plán
- Diplomový seminář
Výsledek programu
Absolventi magisterského studia marketingu budou mít rozsáhlé teoretické i praktické znalosti, které jim umožní uplatnit se v oblasti marketingu. Bude uplatňovat technicko-metodologické nástroje, které jí umožňují být v popředí, pokud jde o probouzení potřeb a tužeb u spotřebitelů, definování a navrhování zboží a služeb, které společnost požaduje, až po poprodejní nebo zákaznický servis, naplňování svých cílů a cíle, orientované na sociální, organizační a lidský růst s vysokým etickým smyslem.
Dovednosti
- Podílet se na strategickém rozhodování organizace.
- Vyvíjet a uvádět na trh nové produkty.
- Navrhněte, implementujte a analyzujte průzkum trhu.
- Čelit nejistotě v podnikání.
- Mít schopnost pracovat na multikulturních projektech.
- Vytvářejte alternativní řešení v konkrétních situacích.
- Využijte technologického pokroku ve prospěch marketingových potřeb společnosti.
- Vytvořte distribuční strategie na národní i mezinárodní úrovni podle konkrétních potřeb organizace.
- Rozvíjejte se v různých oblastech marketingu.
- Pochopit marketingové potřeby organizace.
- Navrhujte marketingové cíle založené na cílech a záměrech jakékoli organizace.
- Identifikujte příležitosti, hrozby a změny v konkurenčním prostředí společnosti.
- Vytvářejte komunikační kampaně, které vycházejí z produktu, rozpočtu a potřeb společnosti.
- Veďte strategii společnosti na základě možných scénářů.
- Identifikujte ziskové mezery na trhu.
- Vstupte na zahraniční trhy.
- Uplatňovat potřebné strategie pro správný rozvoj prvků marketingového mixu.
Kariérní možnosti
- Community manager
- Studie trhu
- Správa značky
- Digitální marketing
- Analýza trhu
- reklama
- Vedoucí produktu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr V Digitální Marketing se Specializací V E-commerce nebo Prodej
- Spain Online, Španělsko
Master Of Marketing a inovace Management
- Joondalup, Austrálie
Mistr ve strategickém marketingu
- UK Online, Spojené království