Přečtěte si oficiální popis

Rozšiřování nových technologií, jako jsou mobilní technologie, cloud computing a umělá inteligence, změnily chování zákazníků a narušily trh. V důsledku toho se musí také rozvíjet naše marketingové postupy. Marketing v digitálním světě je mnohem víc než marketing prostřednictvím digitálních kanálů. Jedná se o využití automatizace, aby se marketingové postupy staly produktivnějšími a agilnějšími. Jedná se o těžbu nových zdrojů údajů o zákaznících, které mají být vytvořeny osobně. komunikace. A jde o využití analýz a AI (umělé inteligence) pro optimalizaci marketingových aktivit.

Kellogg Executive Education je myšlenkou vůdce v pochopení toho, jak nové technologie nadále transformují marketingovou praxi. Profesor Mohanbir Sawhney - světově uznávaný učenec, pedagog a autor na křižovatce marketingu, inovací a technologie - vás provede strategickým hlubokým ponorem do moderních marketingových postupů.

V tomto online programu Kellogg School of Management Executive Education získáte koncový pohled na moderní marketingový proces, který začíná sběrem informací o zákaznících, pohybuje se přes obsahové strategie a provádění a vrcholí optimalizací. Může to znít dobře, ale pokud AI a automatizace nejsou součástí vašeho marketingového technologického zásobníku, pak nejste vyčerpáni z vašich marketingových investic. Vedoucí představitelé trhu zaujímají holistický pohled na marketing a přijímají technologické platformy, které podporují rozhodování v celé organizaci. Právě o tom jde o tento program.


Kdo je tento program?

Obchodní manažeři a vedoucí pracovníci, kteří jsou zodpovědní za inovace a růst, stejně jako zkušení marketingoví praktici získají praktické znalosti o tom, jak vypadá moderní marketingová praxe z organizační perspektivy. Pokud vaše role zahrnuje získávání a udržení zákazníků nějakým způsobem nebo poskytování produktů a služeb, je pro vás něco užitečného v tomto online programu. Pokud řídíte marketingový tým, spadá do vaší odpovědnosti, bude tento program obzvláště vhodný, protože vyžaduje strategický přehled na vysoké úrovni.

Účastníci pocházejí z celé řady průmyslových odvětví, které zahrnují maloobchod, telekomunikace, pohostinství, globální lodní dopravu, technologie, automobilový průmysl, výrobu a další.


Případy a příklady zahrnují:

  • NA
  • FedEx
  • Nike
  • P
  • Uber
  • Celé potraviny a další.


Vaše učební cesta

Kellogg Executive Education přináší špičkové marketingové praxi vedoucím pracovníkům a marketingovým praktikům v interaktivním online prostředí, které spolupracuje. Tento on-line program, který překračuje tradiční marketingové postupy, ukazuje, jak vedoucí společnosti zahrnují mapování AI, automatizace a zákaznické cesty do svých organizací, aby lépe rozhodovaly a dosahovaly efektivnosti.

Kromě video přednášek se naučíte od živých webinarů s profesorem Sawhneyem; skutečné případové studie od průmyslových gigantů, jako jsou Airbnb, Amazon, Harley Davidson a Lexus; a přizpůsobené úkoly a kvízy pro posílení výuky. Po celou cestu dostanete individuální pokyny a objasnění od specializovaného facilitátoru. Program končí vrcholovým projektem na Uberu, který spojuje všechny klíčové koncepty z programu.

  1. Objevování statistik zákazníků
    • Etnografie a empatie zákazníka
    • Mapování zkušeností zákazníků
    • Sociální dolování dat
    • Aplikace AI
  2. Porozumění zákazníkům
    • Techniky segmentace
    • Behaviorální marketing
  3. Zapojení zákazníků
    • Mapování cest zákazníků
    • Proces správy obsahu
    • Obsahové huby
    • Značka Storytelling
  4. Provedení
    • Vždy-on Marketing
    • Agilní marketing - škálování agilního marketingu ve velkých organizacích
  5. Optimalizace
    • Přidělení marketingu
    • Experimentální proces
    • Marketingová automatizace
    • Aplikace AI

Kritické poznatky o potřebách a motivacích každého zákazníka jsou zde. Naučte se, jak je zachytit pro lepší výsledky.

Program se vyučuje na:
Angličtina
Poslední aktualizace November 12, 2018
This course is Online forma
Start Date
May 30, 2019
Duration
2 měsíců
Price
2,250 USD
Deadline
May 27, 2019
Application Deadline - 3 days prior to course start date
Podle místa
Podle data
Start Date
May 30, 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
May 27, 2019
Application Deadline - 3 days prior to course start date

May 30, 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
May 27, 2019
Application Deadline - 3 days prior to course start date
End Date