S přísným a inovativním přístupem nabízí Online Master v oblasti módního marketingu, komunikace a organizace událostí solidní, integrované a 3,0 školení v oblasti nových nástrojů marketingu a kreativní správy módních značek. V průběhu programu se student naučí analyzovat kontext, identifikovat příležitosti a postřehy, budovat solidní značky vytvářením nehmotných aktiv a jejich vlastních a diferenciálních značkových vesmírů, položit základy marketingového mixu a plánovat strategii značky. Umístěním spotřebitele do centra se seznámíte s pojmy jako je cesta / zážitek zákazníka, nové digitální nástroje a multikanálový marketing.
To vše pro navrhování plynulých zkušeností se značkou (na i offline) a naučte se kreativně komunikovat, vytvářet příběhy a obsah pro média, originální a přidanou hodnotu. Magistr je učen od módních odborníků a profesionálů a je navržen tak, aby podporoval kreativní myšlení ve strategickém rámci a spravoval značky komplexním způsobem, od strategie po kreativitu, od konceptu k implementaci.Datový listTitul: Online Master v oblasti marketingu, komunikace a organizace módních akcí
Kreditů: 60 ECTS
Doba trvání: 1 akademický rok
Termíny: říjen až září
Jazyk: španělština
Modality: OnlinemetodologieOnline metodika LCI Barcelona nabízí studentům výhody osobního školení, ať už jsou kdekoli a kdykoli je potřebují:Live online kurzy
Streamování Masterclass
Virtuální kampus přístupný 24 hodin 7 dní v týdnu
Didaktické nástroje a zdroje založené na převrácených modelech výuky v učebně a designu
Personalizované monitorování každého profesora a zaměstnanců akademické organizace
Přesné plánování
Předkládání periodických výzev a skupinová dynamika
Systém průběžného hodnocení
Aktivní a interaktivní učení
Praktické vedení k zaškolení profesionálů budoucnostiučiteléVedoucí oblasti: Estel VilasecaPracovní příležitostiVe společnostech v oblasti módy a specializovaných agentur:Marketingový a / nebo komunikační manažer v módních společnostech
Správce značky
Strategický poradce pro módní značky
Módní komunikační expert
Módní manažer digitálního marketingu
Módní public relations
Expert na zkušenosti se zákazníky
Kreativní ředitel nebo člen kreativního oddělení společností nebo specializovaných agentur
Správce obsahu značky
Vypravěč
Producent zážitků a událostí
Profesionál ve specializovaných agenturách: trendy, design zážitků, komunikační kanceláře atd.