V současné době je globálním řízením značky jako vlastního subjektu určujícím faktorem jejího úspěchu. Značky mluví, poslouchají, cítí a komunikují se svým prostředím trvale.
Hodnota značky a strategie značky spočívá v tom, že pouze ty společnosti, které navrhují správnou strategii, zůstávají na pevných pozicích na trhu.
Online Master in Branding and Brand Strategy bude hovořit o konstrukci značek prostřednictvím jejich strategického řízení. Bude pracovat na tom, jak by měla být značka vnímána, zavázala se a nabídla jedinečnou identitu a zkušenost, která ji jasně umisťuje.
Tento program je určen pro absolventy nebo absolventy výtvarných umění, grafického designu, průmyslového designu, marketingu, komunikace a reklamy, jakož i pro profesionály se zkušenostmi v těchto oborech. Jsou nezbytné znalosti grafického designu a zvládnutí hlavních nástrojů Adobe.
Master je strukturován do tří obecných modulů s doplňkovými bloky pro všechny z nich. Každý blok uvažuje o realizaci projektu.Datový listKvalifikace: Online Master v brandingu a strategii značky
Kreditů: 60 ECTS
Doba trvání: 1 akademický rok
Termíny: říjen až září
Jazyk: španělština
Modality: OnlinemetodologieOnline metodika LCI Barcelona nabízí studentům výhody osobního školení, ať už jsou kdekoli a kdykoli je potřebují:Live online kurzy
Streamování Masterclass
Virtuální kampus přístupný 24 hodin 7 dní v týdnu
Didaktické nástroje a zdroje založené na převrácených modelech výuky v učebně a designu
Personalizované monitorování každého profesora a zaměstnanců akademické organizace
Přesné plánování
Předkládání periodických výzev a skupinová dynamika
Systém průběžného hodnocení
Aktivní a interaktivní učení
Praktické vedení k zaškolení profesionálů budoucnostiučiteléVedoucí oblasti: Anna PallerolsPracovní příležitostiFiremní grafický design
Vizuální firemní identita a značka
Návrh balení
Grafická produkce
Strategie a design značky
digitální branding
Správce značky
Projektové řízení a organizace
Správa identit a komunikace
Správa formátů a komunikačních kanálů