Online MBA - mistr v oboru Business Administration

ESERP Business School online

Popis programu

Read the Official Description

Online MBA - mistr v oboru Business Administration

ESERP Business School online

Chcete-li se specializují na obchodní vedení, Online MBA - Master in Business Administration Je to jeden z nejlepších možností. A za pouhých 15 měsíců, budete připraveni ponořit se do pracovního trhu se zárukami a tím získat práci svých snů. Tvořil vás v Vedení a politika společnostiVe fiskálním právním rámcem a finanční řízení, Nejen, že budete také moci spravovat různé oblasti každé společnosti, od logistiky pro obchodní operace, a to prostřednictvím Kvalita a inovaceTak důležité vyvíjet a uspět. Všechny firmy potřebují tento profil pracovníka, a proto jsou pracovní příležitosti jsou rozmanité. Můžete postarat se o obecný směr jakákoli společnost nebo různá oddělení. Díky rozvoji strategického podnikatelský záměr, budete moci řídit projekty nebo působí jako konzultant, A jste připraveni zahájit vlastní podnikání, nebo pomáhat ostatním udělat to nejvhodnější a uspokojivé jak je to možné. A bez závazků na Online MBA - Master in Business Administration ESERP a můžete získat také vlastní stupeň vydanou UVic - Universitat Central de Catalunya, Co můžete očekávat?

MBA-Online-Master-in-Business-Administration

CÍLE

Studenti, kteří vyvíjejí program získané:

  • Vysoká organizační schopnosti, vedení a řízení
  • Adaptabilita na změny a technologické inovace.
  • Schopnost poskytovat strategické a operativní plány na vrcholové vedení společnosti.
  • Kritická analýza a schopnost abstrakce.
  • Rychlá identifikace, analýza problémů a jejich řešení
  • Otevřete k sociálně-ekonomického a kulturního prostředí mentality.
  • Naučte se přijímat odpovědnost.

Jako senior, a to jak osobního a profesního rozvoje své každodenní činnosti, případně transformovat produktivity náklady školení pro podniky a organizace kulturní obohacení.

Metodologie

Metoda Case a simulace kombinující teorii s analýzou a diskuse případových studií společností.

Metodika ITT-TM - Training Intelligence Technology, založena na třech pilířích:

  • SABRE: Znalost + Case Method. Používání případu, simulační systémy sebehodnocení a sebepoznání, protože to, co se neprovádí žádný dobrý způsob.
  • Know-how: Metoda Consulting. Autodiagnostické nástroje pro vaši organizaci platí, protože se neprovádí zapomenuta.
  • DOKÁŽE: System Management. technologické systémy aplikovat techniky a politiky vrcholovému vedení na rozhodování prostřednictvím inovací.

Business Balanced Scorecard:

  • řízení nákladů podle činností
  • Aktivity v oblasti řízení procesů
  • Optimalizace okrajů
  • Programový management
  • Marketing management

Metoda Intelligent Technology TrainingEfektivně řídit v jakékoliv obchodní situaci v podnikání.

osnovy

Moduly oblast General

Finanční management: management, strategie a vytváření hodnoty

  • Účetní závěrka. Rentabilita měřítkem obchodní úspěch
  • Rozvoj, řízení a přezkum rozpočtu.

Řízení rizik.

  • Finanční riziko: solventnosti a likvidity
  • obchodní riziko: úvěrové řízení.

právní a fiskální rámec pro podnikání.

  • Firmy a společnosti: právní rámec
  • daňové plánování

podniková politika a obecné řízení. Organizace a strategie.

  • Povaha a evoluce organizačního myšlení
  • organizační struktura

Role lidských zdrojů společnosti

  • podniková kultura
  • Výběr a odměňování systémy

manažerských dovedností. Vedení a motivace. management Team

  • Vedení a řízení styly
  • Mentoirng & Empowerment

Spolupráce a řešení konfliktů. Podnikatelská etika a CSR

  • Proces a techniky kolektivního vyjednávání. svazy
  • Komunikace a řešení konfliktů

Marketingové a obchodní společnost

  • A styly marketingové strategie
  • Analýza spotřebitele. postavení na trhu.
  • Struktura a funkce obchodní sítě: plánování a dosahování cílů.

Marketingové strategie. Digital Marketing.

  • Brand. Smysl, koncepce a vývoj
  • Plánovat strategické a operativní marketing. CRM
  • Digitální marketingové koncepty. Optimalizace webových stránek.

Globalizace a internacionalizace trhů.

  • konkurenční mechanismy mezinárodních trzích.
  • Analýza mezinárodních trzích. geopolitické riziko
  • Internacionalizace firmy

řízení provozu a nákup funkce. Supply Chain.

  • Optimální řízení objednávek
  • Optimalizace dodavatelského řetězce.

Řízení kvality. Řízení inovací.

  • Kvalita a excelence - loajality zákazníků.
  • Analýza, měření a kontrolu kvality. Zlepšení plán.

Moduly Marketing Area

Marketing Basics. Marketingový plán

  • Návrh a realizace marketingového plánu
  • Hlavní funkce marketingového oddělení.

Marketing & Business. Marketing v průmyslových a servisních společností.

  • Typ společnost a životní prostředí
  • Marketingové oddělení: konstrukce a vybavení

Science Research & Marketing: Průzkum trhu a meuromarketing.

  • Identifikaci trendů a příležitosti.
  • Sběr a zpracování informací. CRM

Branding. krizového řízení a riziko poškození dobré pověsti

  • firemní značky a produktů. Image značky. Významy a diferenciace.
  • Druhy obchodních konfliktů a jejich zdrojů. Manuální krize.

manažerských dovedností. Vedení a posílení. manažerský tým.

  • Styly vedení. Řízení změn. Koučování, emoční a sociální inteligence.
  • Empowerment a motivace. společenského klimatu. talent management.

Správa komerčních prodejní sítě. Vyjednávání a Key Account Management.

  • Síly komerční zařízení. Školení, motivace a odměňování.
  • Celková Outsourcing vs. Outsourcing specifické procesy. Účinnost obou metod.

Digital Marketing & E-Commerce

  • Vytvořit strategický plán pro e-commerce.
  • technologická struktura e-commerce
  • E-commerce jako příležitost pro internacionalizaci.

Supply Chain Management Marketing

  • Optimální řízení objednávek.
  • Každý optimalizace dodavatelského

Prodejní rozpočet. Cenová politika: zisk a příspěvek na úhradu

  • Stanovení prodejních cílů podle očekávání poptávky, produkt nebo službu.
  • Prognózy prodeje, celkový rozpočet a zisk. Key rozpočet.

Právní marketing ošetření.

  • Ochrana značky: Termín a rozsah jejich obnovení, optimalizace a obrana Marca.
  • Duševní vlastnictví: zákony, postupy, obrana a útok.

Polohování a produktová strategie a značky: globalizace a rozhodování.

  • Segmentace trhu: obrys, techniky a typologie.
  • popisný, faktoriální analýzy, komponenty, klastr, společný analýza, model chybět.

Global Marketing. Nové trhy a vývozní subvence.

  • Internacionalizace marketingu v globální ekonomice.
  • ELO mezinárodní prostředí a riziko země

(*) Program obsah, programování a materiály mohou trpět nějakou změnu změnami v akademickém plánování.

(*) Pořadí modulů je pouze orientační programování založený na Master.

Kariérní vyhlídky

Studie poskytne příležitost rozvíjet svou kariéru v různých oblastech, kde můžete pracovat na:

  • Mezinárodní Marketing Management.
  • Globalizace a otevírání nových trhů.
  • Mezinárodní obchod: Import - Export.
  • International Sales Manager a Product Manager.
  • mezinárodními organizacemi hale.
  • Marketing Management a Business.
  • Internacionalizace podniků.
  • Manažer marketingu a Branding manažer.
  • research & benchmarking trh.
  • Distribuce a logistika International.
  • E-Commerce: B2B, B2C, one2one.
  • Geostrategická poradenské a konzultační služby.
This school offers programs in:
  • španělština
Doba a cena
This course is Online forma
Start Date
Datum začátku
Přihlašování započato
Duration
Délka trvání
15 měsíců
Kombinované
Price
Cena
5,600 EUR
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Spain Online
Datum začátku : Přihlašování započato
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Přihlašování započato
Španělsko - Spain Online
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu