Online EdD / PhD ve vedení: Vedení specializace učitelů

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

Popis programu

Read the Official Description

Online EdD / PhD ve vedení: Vedení specializace učitelů

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

EdD / Ph.D., Vedení: Specializace pro vedoucího učitele

Chtěli byste pokračovat v doktorském programu, který vám pomůže při analýze problémů s vedením, kterým dnes čelí školy a vzdělávací prostředí? Přidejte se k nám na úzké a osobní online EdD / Ph.D. programu na Univerzitě Concordia v Chicagu. S přibližně třemi ročníky online kurzů a úspěšným absolvováním komplexních zkoušek a doktorských dizertací získáte doktorský titul, který rozšiřuje svůj potenciál, jak zvýšit vaši kariéru.

Univerzita Concordia Chicago v doktorském studijním programu se specializací na vedení učitelů je určena pro absolventy, kteří by chtěli pokračovat v kariéře jako facilitátoři, instruktivní trenéři, odborníci na učební osnovy, koordinátoři okresních iniciativ, školitelé a vedoucí učitelé budov a distriktů na úrovni různá vzdělávací prostředí. Doktorský program vedoucího učitelů se zaměřuje na podporu zvyšování výuky pro zvýšení studentských výsledků, podporu rozvoje a růstu učitelů a pracovníků, organizační změny a školní kultury a dosah na rodiny a komunity.

Tento doktorský program povzbuzuje studenty, aby čerpali a stavěli na znalostech a zkušenostech souvisejících s jejich profesní prací, a zároveň vyžadují, aby studenti rozvíjeli silné výzkumné dovednosti a obeznámenost s daty, školením a zdokonalováním výuky, růstem a rozvojem dospělých a rozhodováním založeným na důkazech . Zatímco se zakládá na tématech týkajících se vedení učitelů, nabízí tento program také příležitost prozkoumat vedoucí postavení učitelů a pedagogů v různých vzdělávacích systémech: vzdělání před K-12, neziskové organizace, korporace a agentury.

Výsledky programu

Doktorát v vedení učitelů je navržen tak, aby umožnil studentům:

  • Pochopte složitost vzdělávacího prostředí v souvislosti s výukou a rozvojem dospělých, kulturou a organizačními změnami, dosažením studenta, hodnocením a rozhodováním založeným na datech a dosahováním komunity a spoluprací.
  • Aplikujte a analyzujte vzdělávací řešení, která podporují a řídí školy a vzdělávací prostředí pro lepší dosažení a úspěch studentů.
  • Strategická podpora různých zainteresovaných stran s informovanými a rozumnými rozhodnutími.
  • Identifikujte a integrujte vedoucí postavení, které se přizpůsobí postupům zlepšování škol.
  • Vykonávat profesionální etické chování, které podporuje institucionální poslání a přidělování zdrojů na podporu a dosažení institucionálních cílů.

Učební cíle

Vedle celkových cílů vedoucího oddělení a jeho programů získávají studenti následující znalosti, dovednosti a kompetence v rámci programu vedoucích učitelů:

Podporovat a usnadňovat vzdělávání dospělých

Kompetence: Porozumět dospělým jako žákům v podpoře profesních učebních obcí.

Výsledky:

  • Kandidáti usnadňují skupinové procesy při řízení růstu, konfliktu a změn.
  • Kandidáti model poslouchají, prezentují a vedou společné diskuze.
  • Kandidáti vytvářejí podpůrné dovednosti, které podporují důvěru, kolektivní moudrost, sociální konstrukci znalostí a budování vlastnictví a činnosti.
  • Kandidáti vytvářejí kohorty kolektivů včetně profesionálních studentů.
  • Kandidáti podporují využívání technologií pro učení komunity.

Kurikulum založené na výzkumu a zdokonalování výuky

Kompetence: Využijte výzkum pro zlepšení praxe a dosažení studenta.

Výsledky:

  • Kandidáti spolupracují s ostatními na formulaci problémů a příležitostí k učení studentů.
  • Kandidáti pomáhají kolegům při přístupu k výzkumu, učení studentů.
  • Kandidáti vedou kolegy při výběru strategií založených na výzkumu, při navrhování akčního výzkumu a měření výsledků.
  • Kandidáti usnadňují analýzu údajů o učení studentů a uplatňování poznatků k revizi vzdělávacích strategií.
  • Kandidáti podporují spolupráci s vysokoškolským vzděláváním a dalšími komunitními organizacemi.
  • Kandidáti spolupracují s kolegy na interpretaci, sdělování a šíření výsledků výzkumu týkajícího se učení studentů.

Podporujte profesionální učení

Kompetence: Podporovat odborné vzdělávání pro neustálé zlepšování.

Výsledky:

  • Kandidáti posuzují potřeby učení kolegů a spolupracují s administrací na zajištění vhodného PD.
  • Kandidáti podporují různé odborné učení.
  • Kandidáti používají technologii k podpoře společného a diferencovaného profesního učení.
  • Kandidáti připravují své kolegy, aby analyzovali a využili údaje o dosažených výsledcích studentů a další údaje, aby zlepšili výuku a analyzovali dopad instrukčních intervencí.
  • Kandidáti poskytují kolegům zpětnou vazbu k posílení pedagogické praxe.
  • Kandidáti spolupracují s kolegy na shromažďování, analýze a šíření údajů týkajících se dopadu výuky.

Vedoucí iniciativy ve studijním úspěchu

Kompetence: Usnadnění zlepšení výuky a učení studentů.

Výsledky:

  • Kandidáti usnadňují shromažďování a analýzu dat v učebnách a školách s cílem určit oblasti, ve kterých se zlepší učební plán, výuka a hodnocení.
  • Kandidáti se zapojují do reflexního dialogu s kolegy na základě pozorování a práce studentů a hodnocení.
  • Kandidáti slouží jako mentor, trenér, facilitátor obsahu, kritický přítel nebo peer evaluator.
  • Kandidáti slouží jako vedoucí týmu, aby využili dovednosti a znalosti svých kolegů, aby se zabývali vzdělávacími potřebami žáků.
  • Kandidáti propagují vzdělávací strategie, které řeší rozmanitost a spravedlnost.

Vylepšení výuky řízené daty

Kompetence: Využití hodnocení a údajů pro zlepšování škol a čtvrtí.

Výsledky:

  • Kandidáti zvyšují schopnost spolupracovníků získat přístup ke zdrojům a odborným znalostem, aby používali vhodné nástroje pro posuzování shodné s normami.
  • Kandidáti usnadňují týmům učitelů při navrhování a zavádění třídních formativních hodnocení, hodnocení, interpretaci práce studentů a uplatňování poznatků o zdokonalení vzdělávací praxe (DDI).
  • Kandidáti spolupracují s kolegy na společných rozhovorech o studijních datech studentů a instrukčních pracích, vyzývají je, aby vyvíjeli řešení, podporovali atmosféru důvěry a kritickou reflexi.
  • Kandidáti spolupracují s kolegy na tom, aby využívali poznatky k tomu, aby doporučili organizační změny ve struktuře nebo praxi s cílem zvýšit dosažené výsledky studentů.

Posílit dosah komunit a rodin

Kompetence: Zlepšení dosahu a spolupráce s rodinami a komunitou.

Výsledky:

  • Kandidáti podporují efektivní interakce mezi kolegy, rodinami a větší komunitou.
  • Kandidáti modelují efektivní komunikaci s rodinami a dalšími zainteresovanými stranami zaměřenými na zlepšení výsledků.
  • Kandidáti usnadňují kolegům zkoumání vlastního chápání komunity a rozmanitosti a využívají je k obohacení zkušeností studentů.
  • Kandidáti rozvíjejí společné porozumění mezi kolegy o vývoji dětí a dospívajících a podmínkách v domácnosti a komunitě.
  • Kandidáti pomáhají kolegům identifikovat a hodnotit zdroje z komunitních organizací, které podporují učení studentů.
  • Kandidáti vyvíjejí komplexní strategie s kolegy, aby zapojili rodiny a členy komunity jako partnery ve vzdělávání.

Advokovat za profesi

Kompetence: Obhajovat výuku a profesi studentů.

Výsledky:

  • Kandidáti sdílejí informace o tom, jak státní a národní politiky ovlivňují praxi a očekávání studentů ve vyučování.
  • Kandidáti spolupracují s kolegy na tom, aby využívali výzkum, aby obhajovali výukové a učební procesy, které splňují potřeby všech studentů.
  • Kandidáti spolupracují s kolegy na výběru příležitostí k obhajobě práv / potřeb studentů a zajištění dalších zdrojů.
  • Kandidáti obhajují profesionální zdroje, finanční, lidské a jiné zdroje, které umožňují kolegům věnovat se významnému času učení o účinných praktikách.
  • Kandidáti zastupují a obhajují tuto profesi v kontextech mimo třídu.

Délka programu

61-67 kreditů *

This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace June 17, 2018
Doba a cena
This course is
Online forma
Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Srp. 27, 2018
Duration
Délka trvání
Denní studium
Information
Deadline
Kontaktuj školu
Domestic Recruiting (Illinois Only)
Locations
Spojené státy americké - River Forest, Illinois
Datum začátku : Srp. 27, 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Domestic Recruiting (Illinois Only)
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Srp. 27, 2018
Spojené státy americké - River Forest, Illinois
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Domestic Recruiting (Illinois Only)
Datum ukončení Kontaktuj školu