Online EdD / PhD v oblasti vedení: Kurikulum a výuka specializace

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

Popis programu

Read the Official Description

Online EdD / PhD v oblasti vedení: Kurikulum a výuka specializace

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

EDD / Ph.D., Vedení: Kurikulum a specializace ve výuce

Concordia University Chicago doktorský program v oblasti vedení se specializací v učebních osnovách a výuce je pro učitele, kteří chtějí pokračovat v programu jako pedagogové a učenci se připravují na vedoucí úlohy ve veřejných nebo soukromých školách. Tento program rozvíjí odborníky z oblasti vzdělávání, kteří mohou navrhovat, provádět, hodnotit a spravovat učební plány a výukové programy ve školách K-12.

Učební cíle

  • Rozvíjet schopnosti pro výzkum a kritické myšlení v oblasti učebních osnov a výuky s teoretickými a praktickými znalostmi.
  • Rozvíjet kompetence v hodnocení, rozvoji a mapování učebních osnov.
  • Zlepšit porozumění procesu výuky a učení.
  • Vytvářejte silné profesionální zázemí v oblastech souvisejících s učebními materiály a výukou.
  • Podporovat a vést reformu a měnit úsilí spojené s rozvojem učitelů ve školách.

Kurz bude pomáhat při usnadňování průzkumu, diskuse a pochopení problémů a možností vzdělávání učitelů.

Osnovy

* MEZINÁRODNÍ STUDENTY: Kromě níže uvedených základních programových učebních plánů jsou zahraniční studenti, kteří navštěvují kurzy tváří v tvář na CUC kampusu, povinni absolvovat seminář o vysokých školách, 3 kreditní kurz.

Doktorská specializace: Kurikulum a výuka

Výzkum založený na rozhodování

Analýza metodických a statistických složek stávajících údajů z výzkumu s cílem posílit a usnadnit proces rozhodování v oblasti vzdělávání. Zvláštní pozornost se věnuje aplikacím týkajícím se problematiky vzdělávací politiky.

Teorie a konstrukce kurikula

Průzkum a analýza teorie a návrhu učebních osnov pro vzdělávací programy, rané dětství prostřednictvím střední školy. Analýzy, trendy a současné postupy ve světle národních a mezinárodních modelů a vzdělávacích programů. Studium teorie kurikula ve vztahu k procesům tvorby, vývoje, implementace a hodnocení kurikula.

Multikulturní výchova: Pedagogika v praxi

Tento kurz bude zkoumat historický a politický dopad multikulturní výchovy v našich školách. Studie o trendech v multikulturním vzdělávání, která vedla výuku a postupy hodnocení, bude kritickou součástí. Rozvoj a hodnocení učebních plánů a vzdělávacích strategií vhodných pro multikulturní vzdělávání bude rovněž zaměřeno.

Vedení kurikula

Současné problémy v učebních osnovách a výuce, jakož i řízení vývoje učebních osnov, zvládnou učení v tomto kurzu. Určení vhodných příležitostí pro profesní růst učitelů založených na výzkumných a evaluačních službách jako návodu pro vytváření úspěšných plánů růstu ve školních obvodech.

Výzkumné postupy založené na výzkumu

Tento kurz bude kriticky zkoumat výukové strategie založené na výzkumu. Porozumění tomu, jak určit efektivitu inštruktážních strategií založených na různých faktorech, jako je studentská populace a potřeby, dostupné zdroje a cíle akademické instituce, se zaměří. Porozumí se také tomu, jak se instrukce připojí k hodnocení a učebnímu plánu.

Analýza údajů o zlepšování škol a obcí

Tento kurz se zabývá školním okresem a budováním vedoucích rolí při vytváření infrastruktury a systémů, které se zaměřují na zlepšování školního okruhu. Zvláštní důraz je kladen na zlepšení školy, jelikož se týká odpovědnosti, kterou prokazuje návrh, shromažďování a analýza dat. Kandidáti se naučí, jak využít data ke zdokonalení učebních osnov, instrukcí, více forem hodnocení a začlenit technologii tak, aby vyhovovala potřebám studujícího 21. století.

Návrh učebních prostředí

Tento kurz se zabývá návrhem učebního prostředí s vylepšenou technologií. Použití různých návrhů a jejich principů bude zkoumáno a kritizováno. Příklady zahrnují online, smíšené, převrácené, individuální, neformální, spolupráce a netradiční nastavení učení.

Instruktážní koučování pro efektivní výuku

Znalosti a dovednosti, které musí být efektivní instruktážní trenér. Spolupráce, reflexe, modelování, komunikace a vedení v efektivních modelech koučování.

Dopad ESEA na vzdělávací krajinu

Sledováním výzkumných proudů zákona o základním a středním vzdělání a jeho dopadu na americkou vzdělávací politiku se tento kurz zabývá ideologiemi a lidmi, které ovlivňují vývoj učebních osnov a instruktážních praxí prostřednictvím historických čoček.

Globální perspektivy učebních osnov a instrukcí

Tento kurz je snahou zkoumat prostřednictvím globálního objektivu řadu současných politických otázek a postupů, které ovlivňují způsob, jakým vymezujeme vývoj, výuku a hodnocení učebních osnov. Jak tvrdí Schoorman (2009), záměrná "internacionalizace" našich učebních osnov vyšších škol nabídne studentům "znalostní základnu, dovednosti a postoje ..., které je připravují pro práci a vedení v kontextu globální vzájemné závislosti" (s. 5) . Tím, že se seznámíme s mezinárodními, mnohonárodními a globálními diskursemi, jsme lépe připraveni vést v rámci našich vlastních vzdělávacích kontextů. Celosvětová perspektiva má potenciál informovat o tom, jak vedeme jako vývojáři učebních osnov a instruktážní pracovníci prostřednictvím povědomí o tom, jak jsou místní politika a praxe spojeny s diskurzemi a postupy v jiných oblastech (jiní místní, regionální, národní, nadnárodní, mezinárodní, globální prostory ). Účelová studie těchto podobností a rozdílů nás vede k tomu, abychom vedli s větším mezikulturním uvědoměním as oči k vytváření spojení a sítí za hranicemi našich bezprostředních hranic, když řešíme globální témata.

Základy / Filozofie / Etika

Filozofie vědeckých poznatků (pouze Ph.D.)

Tento kurz poskytuje orientaci na povahu, využití a omezení vědy s cílem dosáhnout porozumění různorodosti přístupů k návrhu výzkumu a rozvíjení koncepčních rámců. Pokud jde o metateorii znalostí, bude věnována zvláštní pozornost těmto tématům: vztah mezi teorií a pozorováním, úloha hodnot výzkumných pracovníků ve vytváření znalostí, jak výzkum konceptuje vztah mezi výzkumným pracovníkem a subjekty, standardy, které jsou (ontologie) a o tom, jak znát tuto skutečnost (epistemologii), která je základem kritických teorií, a jak různé metody sběru dat a analýza dat ovlivňují generaci vědeckých poznatků.

Filosofické a teoretické základy vedení (pouze EdD)

Studium filozofických a teoretických základů vzdělání a vedení, včetně analýzy cílů a cílů vzdělávání, procesů dosažení, obsahu a učebních osnov a socializační funkce vzdělávání, školství a složitých organizací. Rozvíjet pochopení křižovatek mezi teorií / filozofií, etickými perspektivami a vývojem politiky, praxe a institucí.

Organizační změna

Aplikace teorie změn na velké a malé organizace. Strategie vedení pro úspěšnou implementaci změn.

Analýza politik

Vzdělávací tvorba politik na makroekonomické (národní, regionální a státní) a mikro (místní a institucionální) úrovni. Vybrané vzdělávací politiky.

Etika pro vedoucí vzdělávání

Etické teorie a praxe vedení školních obvodů.

Výzkum a statistika pro EdD, Practitioner Track

Design výzkumu

Principy teorie výzkumu, metody, výzkum, formulace problémů, sběr dat, hledání literatury a etické úvahy. Důraz na to, jak navrhnout výzkumnou studii na doktorské úrovni.

Vyberte dvě:

Výzkumné šetření

Tento kurz zavádí studenty k průzkumu a vývoji nástrojů, včetně otázek týkajících se operačních proměnných, konstrukce průzkumů, odběru vzorků, kódování, analýzy a hodnocení spolehlivosti a platnosti výzkumných metod výzkumu.

Kvalitativní výzkum

Kontrola a aplikace kvalitativního výzkumného přístupu se zaměřením na výzkumný design, úlohu výzkumného pracovníka, sběr a analýzu dat a psaní z kvalitativní perspektivy.

Metodika akčního výzkumu

Principy a aplikace akčního výzkumného plánování, implementace a reflexe ve vzdělávacím prostředí. Zkoumání společných, participativních a individuálních přístupů k metodám akčního výzkumu, které lze využít ke zlepšení škol a / nebo organizací.

Kvantitativní výzkum

Úvod do kvantitativní analýzy dat; včetně kódování dat a zadávání údajů. Statistický software bude využíván k prozkoumání deskriptivní a inferenční statistiky pomocí neparametrických a počátečních parametrických technik.

Výzkum a statistika pro Ph.D., výzkumnou stopu

Design výzkumu

Principy teorie výzkumu, metody, výzkum, formulace problémů, sběr dat, hledání literatury a etické úvahy. Důraz na to, jak navrhnout výzkumnou studii na doktorské úrovni.

Kvalitativní výzkum

Kontrola a aplikace kvalitativního výzkumného přístupu se zaměřením na výzkumný design, úlohu výzkumného pracovníka, sběr a analýzu dat a psaní z kvalitativní perspektivy.

Kvantitativní výzkum

Úvod do kvantitativní analýzy dat; včetně kódování dat a zadávání údajů. Statistický software bude využíván k prozkoumání deskriptivní a inferenční statistiky pomocí neparametrických a počátečních parametrických technik.

Výzkumy smíšených metod

Tento předmět zkoumá teorii, návrh a aplikaci výzkumu smíšených metod.

Vyber jeden:

Pokročilé témata ve statistice

Úvod do pokročilých statistických konceptů včetně multivariační analýzy, lineárních modelů, hierarchických lineárních modelů, analýzy faktorů a správy dat. Studenti budou používat statistické balíky programů a naučí se napsat základní syntaxi pro vlastní analýzu. Předpoklad: Kvantitativní výzkum nebo kvantitativní analýza.

Pokročilé témata v kvalitativní analýze

Tento kurz připraví studenty k tomu, aby využili naturalistický výzkum ve svém vlastním výzkumu, nejdříve v disertační praxi. Studenti budou schopni přemýšlet o výběru dotazovacích paradigmat, o vhodnosti mezi problémem a zvoleným přístupem k jeho prozkoumání, o výběru vhodných nástrojů ao roli spisovatele při prezentaci nálezů.

Komplexní zkouška a disertace

  • Komplexní zkouška
  • Disertační práce
  • Dizertační dohled

Délka programu

61-67 kreditů *

This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace June 17, 2018
Doba a cena
This course is
Online forma
Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Srp. 27, 2018
Duration
Délka trvání
Denní studium
Information
Deadline
Kontaktuj školu
International Students. August 09, 2018 Domestic Students.
Locations
Spojené státy americké - River Forest, Illinois
Datum začátku : Srp. 27, 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
International Students. August 09, 2018 Domestic Students.
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Srp. 27, 2018
Spojené státy americké - River Forest, Illinois
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
International Students. August 09, 2018 Domestic Students.
Datum ukončení Kontaktuj školu