Online EdD / PhD v leadershipu: Školská specializace v oblasti vedení

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

Popis programu

Read the Official Description

Online EdD / PhD v leadershipu: Školská specializace v oblasti vedení

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

EDD / Ph.D., LEADERSHIP: Školská specializace v oblasti vzdělávání

Univerzita Concordia University Chicago je vedoucím úkolem poskytovat pedagogům kvalitní, relevantní a současné vzdělání absolventů, které posiluje vedení veřejných a neveřejných učitelů a správců, neboť kladně ovlivňují školy.

Podporujeme naše kandidáty na doktorské studium a všechny studenty ve veřejných a neveřejných školách. Jsme reflexní odborníci, kteří poskytují kvalitní, relevantní a aktuální vzdělání pro naše kandidáty na pozici absolventů ve vedení. Připravujeme naše kandidáty na to, aby byli učiteli a vedoucími správci, kteří vedou veřejné a neveřejné školy ve službách studentů, aby se mohli stát efektivními občany v globální společnosti.

Svědectví

Christopher Lilly, Ph.D., Vzdělávací vedoucí, Concordia-Chicago Třída 2012:

"Ať už máte zájem o osobní kurzy nebo on-line kurzy, nebo zda jste blízko Chicaga nebo v jiných státech nebo zemích, najdete ucelené učební osnovy, které vyučuje dynamická fakulta s osobním posláním být školou pro ctižádostivé pedagogy. "

O stupni

Tento doktorský program připravuje kandidáty na veřejné nebo neveřejné celostátní správní odpovědnosti. Program je navržen tak, aby pomohl doktorskému uchazeči:

  • Podporovat úspěch všech studentů prostřednictvím rozvoje a implementace sdílené vize o učení, která podporuje proces učení.
  • Rozvíjet pokročilé dovednosti v řízení organizace, operací a zdrojů pro bezpečné, efektivní a efektivní učební prostředí ve školách a okrese.
  • Spolupracujte se zaměstnanci, výbory, studenty, rodiny a členy komunity v reakci na různé vzdělávací a komunitní zájmy a potřeby a mobilizujte zdroje komunity.
  • Prokázat integritu, poctivost a etické chování, které podporují a rozvíjejí rozvoj morální vzdělávací komunity.
  • Porozumět a reagovat na větší politické, sociální, ekonomické, právní a kulturní kontexty.

Programové kompetence a výsledky

Demonstrace vedoucích dovedností

Kompetence: Analyzujte vzdělávací programy a údaje o výkonnosti studentů, abyste podpořili úspěch všech studentů.

Výsledky:

  • Kandidáti demonstrují chápání různých metod výukových metod a mohou analyzovat srovnatelné silné a slabé stránky každé metody.
  • Kandidáti jsou schopni použít kvalitní a kvantitativní údaje, vhodné výzkumné metody, technologie a informační systémy k vypracování plánu dlouhodobého rozvoje okresu, který posuzuje systémy zlepšení a odpovědnosti okresu.
  • Kandidáti prokazují schopnost využívat a podporovat technologické a informační systémy, které obohacují okresní učební osnovy a výuku, sledují výukové praktiky a poskytují pomoc správcům, kteří potřebují zlepšení.
  • Uchazeči prokazují schopnost přidělit a ospravedlnit zdroje pro udržení vzdělávacího programu.
  • Uchazeči demonstrují schopnost usnadnit a zapojit se do aktivit, které využívají osvědčených postupů a zdravého vzdělávacího výzkumu ke zdokonalení vzdělávacích programů.
  • Kandidáti prokazují schopnost pomoci školám a pracovníkům okresu při porozumění a uplatňování osvědčených postupů pro učení studentů.
  • Kandidáti chápou a mohou uplatnit obavy z rozmanitosti, teorie lidského rozvoje a osvědčených učebních a motivačních teorií procesu učení.
  • Kandidáti chápou, jak používat vhodné výzkumné strategie, aby profilovaly výkonnost studentů v okrese a analyzovaly rozdíly mezi podskupinami.

Ukažte vedení etického dohledu

Kompetence: Vyhodnoťte klima školy, kulturu a profesionální personál, abyste zajistili podporu pro úspěch všech studentů.

Výsledky:

  • Kandidáti prokazují znalost strategií pro vzdělávání dospělých a schopnost aplikovat technologii a výzkum na návrh profesního rozvoje se zaměřením na autentické problémy a úkoly, mentoring, koučování, konference a další techniky, které podporují nové znalosti a dovednosti na pracovišti.
  • Kandidáti prokazují schopnost využívat strategie, jako jsou pozorování a společná úvaha, a pomáhat s komplexními plány profesního růstu s okresními a školskými pracovníky.
  • Kandidáti vypracují individuální plány profesního růstu, které odrážejí závazek k celoživotnímu učení a osvědčených postupů.

Demonstrace efektivního, praktického a etického řízení Leadership Skills

Kompetence: Plán efektivního využívání finančních, lidských a materiálních zdrojů na podporu úspěchu všech studentů v rámci bezpečného, ​​efektivního a efektivního učebního prostředí.

Výsledky:

  • Kandidáti prokazují schopnost využívat znalosti založené na výzkumu učení, výuky, vývoje studentů, organizačního vývoje a správy dat, aby se optimalizovalo učení pro všechny studenty.
  • Kandidáti prokazují efektivní organizaci fiskálních, lidských a materiálních zdrojů, přičemž upřednostňují učení a bezpečnost studentů a současně prokazují pochopení procesů okruhu a fiduciárních povinností.
  • Kandidáti prokazují schopnost uspořádat okres založený na ukazatelích spravedlnosti, účinnosti a efektivity a mohou uplatňovat právní principy, které podporují spravedlnost.
  • Kandidáti prokazují, že uplatňují právní zásady na podporu a poskytování bezpečných, účinných a účinných zařízení.

Dokázat schopnost efektivně komunikovat s rodiči a dalšími členy komunity

Kompetence: Zapojte vnější komunitu do podpory zajištění úspěchu všech studentů.

Výsledky:

  • Uchazeči demonstrují schopnost usnadnit plánování a implementaci programů a služeb, které spojují zdroje rodin a komunity, aby pozitivně ovlivnily učení studentů.
  • Kandidáti prokazují schopnost využívat veřejné informace a vědomosti založené na výzkumu o problémech a trendech, aby spolupracovaly s členy komunity a komunitními organizacemi s pozitivním účinkem na učení studentů.
  • Kandidáti uplatňují chápání modelů vztahů s komunitou, marketingových strategií a procesů, rozhodování založeného na datech a teorie komunikace na rámcích řemesel pro školní, obchodní, komunitní, vládní a partnerství vysokoškolského vzdělávání.
  • Kandidáti prokazují schopnost rozvíjet a realizovat plán na podporu vztahů s vůdci komunity a oslovení různých obchodních, náboženských, politických a servisních organizací za účelem posílení programů a podpory okresních cílů.
  • Kandidáti prokazují schopnost zapojit členy komunity, skupiny a další zainteresované subjekty do rozhodování okresů, což odráží pochopení strategií, které mají vyjít vstříc integrální roli okresu ve větší komunitě.
  • Kandidáti prokazují schopnost spolupracovat s komunitními agenturami při integraci zdravotnických, sociálních a dalších služeb do škol s cílem řešit studentské a rodinné podmínky, které ovlivňují učení.
  • Kandidáti prokazují schopnost řídit vztahy mezi komunitami, které modelují efektivní postupy v oblasti vztahů s médii.
  • Kandidáti rozvíjejí a implementují strategie, které podporují zapojení rodin do vzdělávání svých dětí a posilují mezi okresními zaměstnanci důvěru, že rodiny mají na paměti to nejlepší zájmy svých dětí.

Porozumět různým populacím

Kompetence: Prokázat povědomí a citlivost k potřebám všech studentů, aby se zajistil vzdělávací úspěch ve školách a okrese.

Výsledky:

  • Kandidáti využívají současné znalosti pravidel a předpisů upravujících vzdělávání pro subpopulace (tj. Speciální vzdělání, talentované a nadané, ELL, etnické podskupiny).
  • Kandidáti prokazují úctu k právům ostatních, pokud jde o důvěrnost, důstojnost a čestnost.
  • Kandidáti posuzují data a určují potřeby pro podepisování podskupin, aby zajistily úspěch školy a přiměřené úspěchy.
  • Kandidáti podporují programy a služby, které oslavují a podporují rozmanitou povahu škol a okresu.

Porozumět většímu kontextu

Kompetence: Spolupracujte s příslušnými subjekty mimo školu, abyste podpořili úspěch všech studentů.

Výsledky:

  • Kandidáti prokazují schopnost používat vhodné výzkumné metody, teorie a koncepty ke zlepšení okresních operací.
  • Kandidáti prokazují pochopení složitých příčin chudoby a dalších nevýhod a jejich dopadů na rodiny, komunity, děti a vzdělávání.
  • Kandidáti demonstrují pochopení politik, zákonů a předpisů přijatých místními, státními a federálními orgány, které se dotýkají určitého okresu.
  • Kandidáti mohou vysvětlit systém financování veřejných škol a jejich dopad na spravedlivé rozdělení vzdělávacích příležitostí v rámci okresu.
  • Kandidáti prokazují schopnost spolupracovat s politickými vůdci na místní, státní a národní úrovni.
  • Kandidáti mohou uplatňovat pochopení toho, jak konkrétní zákony na místní, státní a federální úrovni ovlivňují školní obvody a obyvatele.
  • Kandidáti obhajují stanoviska v reakci na navrhované změny politiky, které by měly prospěch nebo poškození okresů, a vysvětlit, jak by navrhované politiky a zákony mohly zlepšit vzdělávací a sociální příležitosti pro určité komunity.

Délka programu

61-67 kreditů *

This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace June 17, 2018
Doba a cena
This course is
Online forma
Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Srp. 27, 2018
Duration
Délka trvání
Denní studium
Information
Deadline
Kontaktuj školu
International Students. August 09, 2018 Domestic Students.
Locations
Spojené státy americké - River Forest, Illinois
Datum začátku : Srp. 27, 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
International Students. August 09, 2018 Domestic Students.
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Srp. 27, 2018
Spojené státy americké - River Forest, Illinois
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
International Students. August 09, 2018 Domestic Students.
Datum ukončení Kontaktuj školu