Oficiální magisterský titul ze sociální komunikace vědeckého výzkumu
VIU - Universidad Internacional de Valencia
Klíčová informace
Umístění kampusu
Valencia, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Svět komunikace v současné době vyžaduje specializovanou formalizaci profesionálů. Nová veřejnost požaduje lepší informace, dostupné, ale z vědeckého hlediska přísnější, a média hledají komunikátory se znalostmi v této oblasti, kteří jsou schopni je účinně přenášet.
- španělština
- Modalita: Online
- Kredity: 60 ECTS
Definice programu
Kombinace lektorů, kteří vedou studenta s on-line vývojem tohoto oficiálního magisterského titulu, z něj činí průkopnickou možnost, jak dosáhnout lepšího šíření znalostí ve vědeckém výzkumu. Potřeba vyškolit výzkumné pracovníky a komunikátory v těchto oblastech je odůvodněna významem vědecké gramotnosti.
Co dělá toto mistrovství jedinečným?
- První plně online oficiální magisterský titul ve španělštině, který byl věnován mezinárodní oblasti vědy a techniky komunikace.
- Obsah a přístup programu, který vychází ze španělských a latinskoamerických požadavků na pracovní sílu.
- Orientace na krizovou komunikaci a životní prostředí,
- Inovace v komunikaci a nové formy zveřejňování v otevřených prostorech.
- Sebeorganizace, aby se předměty, jejichž znalosti rostou paralelně.
- Učitelský tým vědců a učitelů s rozsáhlými zkušenostmi.
„Ve vzdělávacím úkolu sdělování vědy a výzkumu v současné době probíhají změny, které se odehrávají, nad jakoukoli prognózu z předchozích let. Způsob, jakým veřejnost sdílí šíření vědeckých a technologických výzkumných změn všude. Rychlost."
Dr. Joan M. Oleaque Moreno
Profesor Master of Social Communication of Scientific Research
Přijímací řízení
Osnovy
Informace o diplomové práci
Jedná se o povinný předmět, který je součástí Pensum de Estudios a který spočívá v vypracování projektu, ve kterém studenti uplatní získané znalosti. Diplomová práce se skládá z 12 předmětů a studenti mohou po dohodě se svým ředitelem navrhnout téma, které si sami zvolí pro vypracování své práce. Obrana bude online.
Stipendia a financování
Podmínky
Sleva podle způsobu platby
- Další 10% pro platbu v hotovosti
- Další 5% pro platbu ve dvou splátkách
Ideální studenti
Vstupné Profile
Doporučuje se zejména pro:
- Studenti a / nebo profesionálové s vyšším vysokoškolským vzděláním (audiovizuální komunikace, reklama a vztahy s veřejností, žurnalistika nebo související vysokoškolské tituly), kteří chtějí získat specifické dovednosti v komunikaci o vědeckotechnických tématech.
- Absolventi a / nebo profesionálové ve vědeckých nebo technologických záležitostech, kteří absolvují specifické školení pro práci související s vědeckou komunikací ve společnostech, výzkumných centrech, na univerzitách, v administrativě atd.
- Výzkumní pracovníci, kteří chtějí získat potřebné dovednosti pro komunikaci o své práci nebo o laboratoři nebo instituci, se kterou jsou spojeni.
- Profesionálové z institucionální nebo obchodní oblasti, kteří chtějí prohloubit komunikaci zaměřenou na pokročilé aspekty rozvoje vědy a techniky.
- Studenti, kteří chtějí vykonat doktorát v oblasti komunikace a / nebo rozvoje vědeckého výzkumu.
- A obecně všichni ti profesionálové a absolventi univerzit, kteří vyžadují specifické školení v komunikaci současné vědecké kultury.
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Tento oficiální magisterský titul umožní studentovi rozvíjet svou aktivitu v celé řadě oblastí, jako je komunikace, didaktika, vzdělávací práce ve vědě, šíření technologií. Profesionální příležitosti jsou spojeny s následujícími obory:
- Vědecká žurnalistika, znovuzrozená po dopadu krize.
- Šíření vědy a techniky v různých institucích.
- Komunikační kanceláře v institucích a společnostech, které mají technologickou variantu.
- Specializace na komunikaci rizik pro instituce
- Komunitní manažer ve společnostech spojených s technologiemi nebo výzkumem
- Komunikační - marketingové služby související s oblastí technologického výzkumu
- Vytváření difuzních sítí vědeckých znalostí spojených s národními nebo mezinárodními institucemi.
- Vzdělávací a informační instituce podporují didaktické znalosti o vědě ve třídě, vědeckých muzeích, nadacích, které odkazují na výzkumnou pomoc)