Návrh zákaznické zkušenosti pro kurz úspěchu zákazníka - Salesforce
FutureLearn
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 týdnů
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
USD 39 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* po 7denní bezplatné zkušební verzi můžete platit 39 $ měsíčně, abyste se mohli dál učit online
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Naučte se dovednosti, které vám umožní navrhnout a implementovat strategie pro zlepšení zákaznické zkušenosti i úspěchu zákazníka.
Objevte, jak optimalizovat zákaznickou zkušenost v digitální ekonomice.
Trh pro správu zákaznických zkušeností (CX) byl již v roce 2019 oceněn na 6,5 miliardy USD a očekává se, že do roku 2027 poroste o 17% ročně. Pokud chcete lukrativní a různorodou kariéru, rozšiřování znalostí o strategiích a nástrojích CX je skvělý způsob vydělávat na tomto růstu a nabízet stále cennější služby podnikům v celé řadě průmyslových odvětví
Tento ExpertTrack, vytvořený ve spolupráci se Salesforce, je navržen právě k tomu. Prozkoumejte cesty zákazníků, design CX a to, jak můžete optimalizovat zážitek s cílem zvýšit věrnost zákazníků, průměrné výdaje a zisky.
Rozvíjejte dovednosti v navrhování a implementaci strategií CX a úspěchů zákazníků
Rozvinete své znalosti principů CX a metodik CSM. Pochopíte, jakou roli hrají v různých obchodních kontextech a jak optimalizovat hodnotu pro konkrétní segmenty zákazníků. Poté se naučíte, jak tyto cesty CX rozvíjet, aby byly splněny hodnoty pro zákazníka v kontextu širších obchodních cílů.
Zjistěte, jak lze technologii CRM použít k podpoře lepších vztahů a zkušeností se zákazníky
Rozšiřte své znalosti o špičkovém softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), Salesforce, a zjistěte, jak jej můžete použít k uskutečnění své strategie.
Začněte nebo rozšiřujte svou kariéru na rostoucím trhu CX
V této éře transformace a digitálních inovací se odstraňují překážky pro nové účastníky trhu ve všech průmyslových odvětvích a rychle se stupňuje konkurence. Díky přístupu k několika digitálním kanálům, kde mohou lidé sdílet nákupní zkušenosti, provádět průzkum a provádět klíčová nákupní rozhodnutí, je nyní spotřebitel silnější než kdykoli předtím.
Tím, že se naučíte, jak se spojit s těmito zákazníky, jak eliminovat bolestivé body a zlepšit jejich celkovou spokojenost, můžete svému podnikání pomoci dostat se před konkurenci stabilního a dlouhodobého růstu.
Obsah tohoto ExpertTrack byl upraven z Customer Experience Management s Salesforce Training Microcredential - pokud se chcete dozvědět více, podívejte se na Microcredential, který nabízí menší kohorty s interakcemi lektorů a akademickým kreditem.
Klíčové dovednosti, které se naučíte
- Návrh zkušenosti zákazníka
- Zákaznické cesty
- Řízení úspěchu zákazníka
- Správa vztahů
- CRM
- Salesforce
- Řízení zákaznických zkušeností
- Strategie zákaznické zkušenosti
Výsledky učení
Na konci ExpertTrack budete moci:
- Zmapujte cestu a zkušenosti zákazníků pro cílové skupiny zákazníků.
- Nastínit špičkový přístup k efektivnímu designu CX.
- Identifikujte klíčové komponenty a metody budování úspěšných vztahů se zákazníky.
- Identifikujte technologické příležitosti k dosažení aspiračních zkušeností zaměřených na aplikaci technologie CRM.
Požadovaná zkušenostPokud si přejete rozvíjet svou kariéru a porozumět zkušenostem zákazníků a strategiím úspěchu zákazníků, tento ExpertTrack vás připraví na úspěch. K úspěchu v tomto ExpertTrack nejsou nutné žádné předchozí zkušenosti. Některé předchozí znalosti řízení vztahů se zákazníky, úspěchu zákazníka nebo designu CX by byly prospěšné, ale nejsou nezbytné. Během ExpertTrack budeme používat platformu Salesforce Trailblazer. | ZačínámeTento ExpertTrack vám pomůže lépe porozumět klíčovým fázím vytváření pozitivní zákaznické zkušenosti. Konkrétně to zlepší dovednosti a zvýší zaměstnatelnost:
|
Přehled kurzu ExpertTrack
- Návrh zákaznické zkušenosti pro úspěch zákazníka: Efektivní design CX a cesty zákazníka
Objevte metody návrhu CX a prozkoumejte význam CX pro obchodní úspěch. - Návrh zákaznické zkušenosti pro úspěch zákazníka: Jak vytvořit efektivní strategii CX
Určete cíle, technologie, metriky a zúčastněné strany, které tvoří efektivní strategii CX. - Návrh zákaznické zkušenosti pro úspěch zákazníka: Jak budovat vztahy se zákazníky a měřit úspěch
Naučte se, jak budovat lepší vztahy se zákazníky, abyste zajistili dlouhodobý obchodní úspěch.
Jak ExpertTracky fungují
Připojte se k ExpertTrack a osvojte si nové dovednosti ve vybrané oblasti specializace. Projděte si řadu tematicky zaměřených kurzů svým vlastním tempem a absolvujte závěrečné hodnocení, abyste získali ocenění digitálního certifikátu, které prokáže vaši odbornost.
Připojte se k bezplatné 7denní zkušební verzi Rozhodněte se, zda je pro vás ExpertTrack vhodný, s bezplatným přístupem k celé sadě kurzů a hodnocení na týden. | Pokračujte v učení za 39 $ měsíčně Zaplaťte měsíční poplatek za předplatné ve výši 39 $, pokud vám to bude trvat, než dokončíte ExpertTrack. Můžete se učit svým vlastním tempem a kdykoli zrušit. | Získejte digitální certifikáty Získejte certifikát za každý absolvovaný kurz a absolvujte závěrečné hodnocení, abyste získali digitální certifikát, který můžete sdílet se svou profesionální sítí. | Staňte se odborníkem Využijte své odborné školení k dalšímu pokroku ve své kariéře nebo k budování odborných znalostí v oblastech, které vás nadchly. |
S kým se budete učit?
Ghilaine Chan
Ghilaine je nadšená tím, že umožňuje lidem dělat svou nejlepší práci a potěšit ostatní, je to srdce zákaznického servisu a úspěchu! Má více než 20 let zkušeností v oblasti škálování globálních servisních týmů.
Světové vzdělávání s
FutureLearn
Platforma sociálního učení se stovkami online kurzů od čtvrtiny nejlepších světových univerzit.
Salesforce
Zjistěte, jak přední poskytovatel průmyslových technologií Salesforce podporuje obchodní úspěch. V celém kurzu budete využívat Salesforce v kontextu úspěchu zákazníků.
Začněte se učit ještě dnes - bezplatná 7denní zkušební verze
Po bezplatné zkušební verzi můžete:
- Plaťte 39 $ měsíčně, abyste se mohli dál učit online
- Získejte úplnou kontrolu nad svým předplatným; můžete kdykoli zrušit
- Pracujte svým vlastním tempem a stanovte si vlastní termíny v každé fázi
- Plaťte pouze během učení; po dokončení se předplatné automaticky zruší
- Vyplňte online hodnocení, abyste otestovali své znalosti a prokázali své dovednosti
- Získejte certifikáty digitálních kurzů a konečné ocenění, které můžete sdílet online s potenciálními zaměstnavateli a ve své profesionální síti
- Udržujte přístup k obsahu kurzů, které absolvujete, i po skončení předplatného
Galerie
Akreditace
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Kurz obchodního a prodejního managementu
- Spain Online, Španělsko
Doktor Business Administration v oboru Sales & Product Management
- London, Spojené království
- Ragusa, Itálie + 1 více
Global MBA (Sales Management)
- UK Online, Spojené království