Návrh uživatelského rozhraní
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
6 týdnů
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 760
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Naučte se navrhovat rozhraní, která uživatelům poskytují intuitivní zážitky pro příjemnou interakci.
Tento kurz, společně vyvinutý s lídry v oboru, jako je Symplicit, pokrývá nejnovější trendy ve vývoji strategie a designu rozhraní pro obchodní a digitální zkušenosti. Kurz nabízí zvládnutí hlavních nástrojů, technik a dovedností návrhu rozhraní prostřednictvím portfolia projektu pomocí Figma.
Metoda studia
Online učení, včetně interaktivních videí, úkolů, předškolených webinářů a 1:1 online setkání s mentory a odborníky z oboru.
Ve spolupráci s ACCIÓ.
Výsledek programu
V průběhu kurzu se naučíte nástroje a techniky používané špičkovými návrháři uživatelského rozhraní. S Figmou si osvojíte praktické zkušenosti. Odejdete také s portfoliem, které můžete použít k předvedení svých dovedností současným nebo potenciálním zaměstnavatelům.
Ideální studenti
Speciálně zaměřené na designéry a komunikační specialisty, kteří se snaží aktualizovat a profesionalizovat se v digitálním průmyslu.
Osnovy
Úvod do návrhu uživatelského rozhraní
- Vztah mezi UX a designem uživatelského rozhraní
- Úvod do designových slipů
- Klíčové nástroje uživatelského rozhraní včetně Figma
- Milník: Vytvořte nástěnku nálady
Designový materiál
- Porozumění toku uživatelů
- Brainstorming a nápady
- Použití funkcí a požadavků na design
- Milník: Vytvořte vývojový diagram uživatelského rozhraní pro váš produkt
Nastavení vašeho pracovního prostoru
- Pokyny pro navrhování a přístupnost
- Budování pracovního prostoru
- Úvod do atomového designu
- Vytvoření sady nástrojů uživatelského rozhraní
- Milník: Vytvořte knihovnu komponent uživatelského rozhraní
Atomový design
- Heuristika a Gestalt principy
- Konzistence a inscenační vztahy
- Informační hierarchie
- Milník: Odešlete prototyp mid-fi
Uživatelské testování
- Iterativní prototypování
- Definice hotových
- Přesvědčivé provedení
- Testování použitelnosti
- Milník: Definujte uživatelské testování a zpětnou vazbu
Budoucnost designu uživatelského rozhraní
- Začlenění zpětné vazby do návrhu
- Kam směřuje UI
- Další kroky
- Milník: Odeslání závěrečného projektu a prezentace