Mistr v módním a luxusním brandingu a marketingu
Digital Age University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 2 600 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* stipendijní program: 20% stipendijní program věnovaný kvalifikovaným studentům. Splátkový tarif: školné programu je možné uhradit ve 3 nebo 4 splátkách během roku
Úvod
Zákazníci Luxury and Fashion přijali digitální evoluci a v současné době je téměř 80 % tržeb ovlivněno digitálně. Celý řetězec módy a luxusu proměnily digitální technologie: vztah se zákazníky, zkušenost s produktem, marketingové a komunikační strategie a proces prodeje a nákupu. Módní a luxusní společnosti vyžadují odborníky a profesionály schopné řídit změny a čelit výzvám rychle se rozvíjejícího průmyslu založeného na inovativních a technologických obchodních modelech.
Master in Fashion and Luxury Branding and Marketing poskytuje digitální dovednosti a manažerské znalosti k úspěchu v tomto dynamickém odvětví. Program zkoumá klíčové aspekty mezinárodního řízení módy a luxusu, marketingu a brandingu zkoumáním dopadu digitálních marketingových a komunikačních strategií a nových maloobchodních a mediálních kanálů. Prostřednictvím případové studie se studenti naučí efektivní brandingové a marketingové strategie se silným důrazem na udržitelnost a digitalizaci v kontextu globálního módního a luxusního průmyslu. Budou také schopni identifikovat příležitosti pro módní a luxusní značky na globální úrovni a vypracovat vhodné marketingové a komunikační plány založené na průzkumu trhu a jedinečné pozici.
Na konci magisterského studia budou studenti schopni:
- Aplikujte současné teorie a praktiky strategického marketingu na módní a luxusní průmysl.
- Analyzujte vývoj značek, klíčové budoucí trendy a perspektivy odvětví.
- Aplikujte strategie k vytvoření, udržení nebo zlepšení pozice značky.
- Vypracujte marketingový a brandingový strategický plán založený na globální perspektivě.
- Analyzujte vztah značky se zákazníky.
- Odhalte slabší produkty a udělejte zásadní rozhodnutí o změně pozice a rozšíření značky.
- Prozkoumejte nové trhy pro růst a expanzi značek.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Stipendijní program Digital Age 2022:
Na Digital Age University klademe studenty na první místo a prostřednictvím našeho stipendijního programu umožňujeme talentovaným lidem z různých zemí přístup k našim online magisterským programům bez ohledu na jejich finanční situaci a geografické a kulturní zázemí. Během akademického roku 2022 univerzita vyčlenila více než 2 miliony eur na stipendia a granty na podporu kvalifikovaných studentů a odborníků, aby dosáhli svých snů a cílů a získali digitální dovednosti, které potřebují, aby byli konkurenceschopní na dnešním vyvíjejícím se trhu práce.
Všichni kandidáti (první ročník, přestup a mezinárodní) se mohou ucházet o 20% stipendia založená na zásluhách a 30% globální stipendium věnované studentům z Afriky, Asie a Středního východu. Aby se studenti mohli přihlásit do stipendijního programu, musí vyplnit formulář žádosti dostupný na: https://digitalageuniversity.com/admissions/ a nahrát ve formě svůj bakalářský titul nebo přepisy, životopis a platný doklad totožnosti . Stipendia budou udělována na základě akademických zásluh a odborných zkušeností studentů a jejich země původu.
Všichni studenti, kteří se hlásí do stipendijního programu, budou o výsledku hodnocení informováni přijímací kanceláří e-mailem.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Dnes existují jedinečné a specifické kariérní příležitosti pro profesionály v oblasti módy a luxusu. Absolventi magisterského studia budou mít silné odborné znalosti v oblasti podnikání spolu s funkčními zkušenostmi s postupy řízení, marketingové a komunikační strategie, a digitální branding. Mohou být použity v designu módních a luxusních výrobků, maloobchodu a dodávek, marketingu a komunikace s následujícími rolemi:
- Produktový manažer
- Branding a marketingový konzultant
- Marketingový ředitel
- Manažer komunikace a PR
- Módní a luxusní manažer značky
- Manažer komunikace a PR
- Návrhář výstavy