Magistr v digitálním marketingu a sociálních médií

Všeobecné informace

Popis programu

Inovativní koncept obchodní školy

V IEBS uděláme krok vpřed v tradičním modelu obchodní školy:

  • Tradiční model učení je rigidní a málo flexibilní, protože je založen na standardizovaném a neměnném modelu průmyslové společnosti.
  • Učební model IEBS je moderní, flexibilní a přizpůsobivý, protože je navržen tak, aby reagoval na dnešní svět a neustálé změny.
  • Navrhujeme učení, které integruje technologii a inovace jako součást předmětu, vždy nabízející nejaktuálnější znalosti.
  • Myslíme na model učení 2.0, který dává přednost schopnosti „naučit se učit“ a rozvíjet dovednosti potřebné k úspěšnému řešení dnešních problémů.
  • Integrujeme tradiční modely jako případovou metodu s nejnovějšími studijními proudy díky webu 2.0.

Koneckonců, kniha už nám nezaručuje, že se naučíme vše, co v životě potřebujeme vědět.

Na IEBS je student připraven stát se předním profesionálem, schopným inovovat, podnikat a poskytovat hodnotu svým společnostem v měnícím se prostředí prostřednictvím nového způsobu podnikání.

Headway / Unsplash

Mezinárodní charakter

IEBS narodil ve Španělsku v oblasti inovací a podnikání rukou Seedrocket, prvního urychlovače spouštění ve Španělsku, který má Google jako jednoho ze svých hlavních partnerů. Její hlavní sídlo se nachází v Madridu a Barceloně, dvou z nejdůležitějších měst v evropském a globálním prostředí inovací a podnikání, zdrojích inovací a trendů, které umožňují IEBS přinést všem inovativním talentům a znalostem všechny své studenty . IEBS má IEBS své ústředí v Latinské Americe, na břehu řeky Río de la Plata, v Montevideu, odkud propojuje inovativní kulturu, talent a nejinovativnější znalosti se všemi zeměmi Latinské Ameriky.

cíle

Sociální sítě a internet se staly základem pro společnosti, pokud jde o propagaci jejich produktů nebo služeb a zviditelnění jejich potenciálního publika. V současné době, pokud nejste v síti, neexistuje.

To je důvod, proč firmy potřebují odborníci specializující se na M arketing Digital, mohly plánovat a řídit kampaně přizpůsobit tomuto novému formátu, sociální sítě, a tím, zvýšení značky viditelnost a zvýšit prodej, ale také zaručit loajalita a získávání nových zákazníků.

S Master v digitálním marketingu a sociálních médií se naučíte techniky a nástroje k provedení úspěšné kampaně digitálního marketingu v sociálních sítích, kde je konkurenceschopnost v současné době velmi vysoká.

Na konci Master of Digital Marketing and Social Media budete moci:

  • Aplikujte vhodné sociální marketingové strategie na sociální sítě.
  • Využijte co nejvíce sociálních sítí jako propagační a prodejní kanál pro značku.
  • Využijte digitální marketing jako konkurenční výhodu k provádění vhodných marketingových kampaní pro různá tržní odvětví.
  • Naplánujte a spravujte marketingovou kampaň přizpůsobenou výhradně pro sociální sítě .

Osnovy: Magistr v marketingu a sociálních médií

Modul 1. Úvod do digitálního marketingu

  • Úvod do digitálního marketingu, vyhledávačů, PULL a PUSH
  • Marketingové strategie digitálního, kupujícího a AIDAS
  • Internetové obchodní modely a jejich strategické zvláštnosti
  • Praktický případ

Modul 2. Blog

  • Instalace a vytvoření blogu. Počínaje od nuly
  • Web design a použitelnost. Vaše role v obchodní strategii a sociální média
  • Kreativní copywriting, naučte se psát přesvědčivé texty
  • Praktický případ

Modul 3. SEO

  • SEO Úvod a strategie (Kw Research Structures)
  • Interní a technické SEO
  • Externí SEO a linkbuilding
  • Praktický případ

Modul 4. Nástroje sociálních médií

  • Nástroje pro správu obsahu
  • Nástroje pro monitorování sociálních sítí
  • Nástroje pro automatizaci sociálních médií
  • Praktický případ

Modul 5. PPC / SEM a vyhledávací síť

  • Úvod do SEM
  • Strategie a struktura ve vyhledávací síti
  • Optimalizace SEM ve vyhledávací síti
  • Praktický případ

Modul 6. Kurátor obsahu

  • Kurátor obsahu Definice a profesní profil
  • Fáze hojení obsahu
  • Nástroje pro kurátora obsahu
  • Praktický případ

Modul 7. Zobrazení, programování a remarketing PPC / SEM

  • Reklamní reklama PPC / SEM
  • Programová reklama a sociální reklamy
  • Další funkce: remarketing, video, nakupování, ...
  • Praktický případ

Modul 8. Monitorování a ziskovost

  • Online správa reputace
  • Metriky a dashboardy sociálních médií
  • Ziskovost a návratnost investic
  • Praktický případ

Modul 9. Sociální mediální strategie

  • Úvod do sociálních médií
  • Jak vytvořit sociální mediální plán a praktické aplikace
  • Sociální reklamy: Facebook, Instagram, Twitter a další sociální sítě
  • Praktický případ

Modul 10. Analytics

  • Úvod do webové analýzy: Google Analytics
  • Panely analytického řízení v RRSS: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube a LinkedIn
  • Konfigurace řídicích panelů, auditování a analytické vykazování
  • Praktický případ

Modul 11. Příchozí marketing

  • Inbound marketing: Marketingová reklama. Umění přitahovat zákazníky
  • Marketing obsahu Plán obsahu pro příchozí
  • Attraction Marketing and Automation
  • Praktický případ

Modul 12. Vyhledávače

  • Úvod do marketingu vyhledávání
  • SEO na stránce
  • SEO Off Page
  • Praktický případ

Modul 13. E-mailový marketing a CRM

  • Legislativa a nábor potenciálních zákazníků
  • Vytvoření kampaně
  • E-mailový marketing, který se převádí
  • Praktický případ

Modul 14. Sociální reklamy

  • Facebook a Instagram Ads
  • Twitter reklamy
  • Reklamy LinkedIn
  • Praktický případ

Modul 15. Partnerské a affiliate kanály

  • Úvod do partnerství a přidružení
  • Strategie a typy partnerství a přidružení
  • Spuštění a monitorování partnerství
  • Praktický případ

Modul 16. Hackování sociálních médií

  • I D. Výzkum a vývoj v sociálních médiích
  • Úvod do hackerství růstu
  • SEO růst hacks
  • Praktický případ

Modul 17. Závěrečný projekt

  • Výukové programy a dodání závěrečného projektu
  • Závěrečné opravy projektu

požadavky na přijetí

Pokud máte vysokoškolské vzdělání, jste v posledním roce studia nebo máte příslušné odborné zkušenosti v oblasti studia, můžete požádat o přijetí do tohoto programu.

  • S vysokoškolským titulem: Bude nutné předložit titul a akademický záznam. V případě účasti v minulém roce bude předložen pouze akademický záznam.
  • Bez vysokoškolského vzdělání: Mít předchozí profesní praxi není nezbytným požadavkem, avšak akreditovaná odborná praxe je velmi důležitým prvkem výběrového řízení. V případě, že nemá vysokoškolské vzdělání, lze jej potvrdit prokazatelnou odbornou praxí. Požadované roky zkušeností se budou lišit v závislosti na jeho relevantnosti.
Poslední aktualizace Listopad 2019

Informace o škole

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Méně