Získejte školení pro práci v digitální profesi, kterou společnosti nejvíce požadujíDigitalizace obchodní struktury ve Španělsku je realitou, narušení obchodních modelů se zrychluje a využívání digitálních médií k přilákání, přeměně a udržení zákazníků je v každé obchodní strategii zásadní. Inesdi's Master in Digital Marketing vám poskytne potřebné dovednosti pro návrh, implementaci a analýzu digitálního marketingového plánu : od předchozího výzkumu, strategického plánování založeného na metodice diagnostiky a analýzy až po optimální alokaci rozpočtu na základě cíle a podrobnosti akčního plánu každý měsíc s odhady KPI a ROI, abyste mohli předvídat výsledky svých akcí a kampaní.Cíle programuObecným cílem magisterského studia digitálního marketingu v Inesdi je poskytnout studentům všechny znalosti, dovednosti a schopnosti, které jim umožní pochopit, proč internet a technologie vedly k posunu paradigmatu v oblasti komunikace, obchodu a spotřebitele; znát nové obchodní modely v digitální oblasti, nové hráče na trhu a příležitosti, které se nám nabízejí, což vám umožní rozvíjet strategii digitálního marketingu v jakémkoli obchodním prostředí, a to jak z pohledu vašeho vlastního projektu (podnikatele), tak z hlediska zaměstnaného odborníka nebo poskytování poradenských a konzultačních služeb pro třetí strany.Specifické cílePochopte digitální prostředí a kontext, nové hráče a příležitosti.
Pochopte důležitost strategické fáze a způsob, jak ji správně zvýšit, identifikovat, analyzovat a diagnostikovat různé problémy.
Naučte se používat dostupné nástroje k provádění předběžné diagnostiky prostředí, trhu, produktu a konkurence, abyste později zajistili správné rozhodování.
Definujte klíčové kvantitativní a kvalitativní cíle pro naši digitální marketingovou strategii a pochopte, že tyto cíle mají přímý dopad na konečný výsledek.
Navrhněte akční plán pomocí dostupných nástrojů a kanálů a vyberte nejvhodnější a nejziskovější taktiku a akce pro každou fázi cesty.
Stanovte příslušné KPI, stejně jako účinné kontrolní metody, které nám umožní určit výkonnost našeho plánu a aplikovat příslušná vylepšení nebo opravy na základě analýzy dat.
Pochopte, jak přilákat budoucí klienty s vysokou potenciální hodnotou a zvýšit hodnotu těch, které již máme, a dosáhnout maximální ziskovosti a efektivity prostřednictvím automatizace digitálních nástrojů.
Naplánujte a proveďte úspěšná jednání v oblasti digitálního marketingu.Chcete vědět více?Náš vzdělávací model funguje, protože se učíte nejnovější. Do našich programů začleňujeme nejnovější zprávy, abychom vám zaručili učení. To bylo ověřeno během 10 let Inesdiho více než 3000 profesionálů, kteří již prošli našimi učebnami a v současné době pracují v digitální oblasti.
Prostřednictvím našeho virtuálního kampusu budete mít přístup ke všemu obsahu vašeho kurzu, stejně jako k informacím a doplňkovým videím, díky nimž bude vaše učení ještě úplnější.
Budete proškoleni v metodologii «Learning by doing», od teorie k praxi přes skutečné případy. Podpora iniciativy učitelů a studentů tak, aby investovaný čas vedl k uspokojivým a výnosným zkušenostem pro všechny.
Budete mít možnost spolupracovat s dalšími studenty.programModul 1. Digitální ekosystém
Modul 2. Platformy elektronického obchodování a ekonomiky sdílení
Modul 3. Výzkum v digitálních médiích
Modul 4. Digitální marketingový plán
Modul 5. Marketing sociálních médií
Modul 6. Správa vztahu s uživateli, záznamy a digitálními klienty
Modul 7. Marketing vyhledávacích strojů
Modul 8. Nástroje pro plánování a zobrazení
Modul 9. Metriky ROI digitálního marketingu
Modul 10. Správa dat a webová analýzaKdo by se měl zúčastnitObchodní profily, které mají vzhledem ke svým funkcím ve společnosti zájem znát a / nebo prohloubit své znalosti a školení v marketingu
Technické profily se zkušenostmi s různými technologiemi, které se snaží vstoupit do světa plánování a správy digitálního marketingu.Pracovní příležitostiS Master in Digital Marketing se můžete stát novým profesionálem v digitální ekonomice , budete moci rozvíjet svůj vlastní obchodní projekt nebo se připojit k důležitým oddělením a oblastem jakékoli společnosti:Ředitel digitálního marketingu
Vedoucí digitálního marketingu
Plánovač digitálních médií
Kupující digitálních médií
Vedoucí přidružení
akviziční manažer
Account Manager ve společnosti digital agency
SEO konzultant, SEM
Digital Product Manager
Digitální marketing komerčníPřijímací procesNáš přijímací proces má základní cíl zajistit vhodnost a rozvoj uchazečů, aby všichni naši studenti mohli žít v digitálním prostředí, které odpovídá jejich současným i budoucím potřebám.Žádost o přijetí
Osobní pohovor
Vstupní dokumentace
Hodnocení přijímací komise
Schválené přijetí
Registrace