Mistr umění v profesionální komunikaci
Royal Roads University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Victoria, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
2 years
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
CAD 34 472 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Náklady na školné jsou pro celý program: 32 496 USD (zahraniční studenti), 25 786 USD (domácí studenti).
Úvod
Program MA v odborné komunikaci se skládá ze dvouletého studia s každoročním pobytem na univerzitě na začátku každého roku. Fakulty, které mají odborné zkušenosti v reálném světě, poskytují pevný základ pro pokročilé odborné a technické dovednosti, které podporují efektivní vedení ve světě stále více zaměřeném na komunikaci.
Program MA v profesionální komunikaci poskytuje široké pochopení komunikace jako lidské činnosti. Budete prosperovat v prostředích, která vyžadují efektivní týmovou práci, písemnou a verbální komunikaci, přizpůsobivost, strategické plánování, mezikulturní mediaci a sofistikované porozumění mezilidského diskurzu. Kromě toho budete soutěžit ve vzrušující výzvě Live Case Challenge, představující komunikační plán a promyšlenou analýzu zástupcům organizace.
Popis programu
Program MA v profesionální komunikaci se skládá ze dvou let studia s třítýdenním pobytem na akademické půdě na začátku prvního roku a dvoutýdenním pobytem na akademické půdě během druhého roku. Fakulta, která má odborné zkušenosti ze skutečného světa, poskytuje pevný základ pokročilých odborných a technických dovedností, které podporují efektivní vedení ve světě, který je stále více zaměřen na komunikaci.
Program MA v profesionální komunikaci vám poskytuje široké pochopení komunikace jako lidské činnosti. Budete prosperovat v prostředích, která vyžadují efektivní týmovou práci, přizpůsobivost, strategické plánování, mezikulturní mediaci, digitální technologie a sofistikované porozumění interpersonálního diskurzu. Kromě toho budete soutěžit ve vzrušující výzvě Live Case Challenge , představující komunikační plán a promyšlenou analýzu zástupcům organizace
Můžete využít možnost diplomové práce, možnost výzkumného referátu, který má menší rozsah, ale umožňuje další práci v kurzu, nebo možnost kompletního kurzu, která dokončí váš program.
Pro koho je
Pracující profesionálové, kteří chtějí vyniknout v integraci strategické písemné a verbální komunikace v prostředí, které vyžaduje týmovou práci, přizpůsobivost, mezikulturní mediaci a sofistikované pochopení mezilidského diskurzu. Prostřednictvím našeho flexibilního přijímacího procesu lze také zvážit významné odborné zkušenosti namísto akademických požadavků. Další informace najdete na stránce Požadavky na přijetí.
Výsledky
Absolventi magisterského studia v oboru profesionální komunikace jsou profesionálové se širokým chápáním komunikace jako lidské činnosti. Jsou to vůdci, podnikatelé a inovátoři na pracovišti. Jsou schopni fungovat v prostředích, která vyžadují efektivní týmovou práci, adaptabilitu, strategické plánování, mezikulturní mediaci a sofistikované pochopení mezilidského diskurzu. Nakonec vynikají v komunikaci, která vyžaduje integraci vynikajících písemných a mluvených dovedností s digitálními technologiemi.
Absolventi programu budou seznámeni s vládními, sociálními a podnikovými organizacemi a budou mít pochopení, jak je výměna informací zásadní pro jejich fungování.
Absolventi budou mít:
- Znalost základních i pokročilých pojmů souvisejících s lidskou komunikací a interakcí a schopností úspěšně komunikovat (písemná a ústní diskurs).
- Schopnost používat technologii zprostředkovanou počítačem pro řízení procesů potřebných pro vyhledávání a šíření informací.
- Znalost hromadných sdělovacích prostředků a informační společnosti, včetně informačních technologií, telekomunikací, veřejného pořádku, vydavatelství a kulturního průmyslu.
- Znalost vládních, sociálních a obchodních organizací a pochopení, jak je výměna informací pro jejich fungování zásadní.
- Porozumění řízení komunikačního průmyslu a interní i externí firemní komunikace (public relations, reklama, marketing).
- Pochopení kultury, mezinárodní a interkulturní komunikace, vyjednávání a řízení konfliktů. Schopnost efektivně komunikovat v různých a obtížných situacích.
Požadavky na přijetí
Standardní vstupné
- Dokončení čtyřletého (nebo srovnatelného) vysokoškolského studia v příslušném oboru od uznávané postsekundární instituce.
- Doklad o dostatečných znalostech, dovednostech a schopnostech k dokončení náročného akademického kurzu na magisterské úrovni
- Obvykle nejméně dva roky práce nebo dobrovolnická praxe, nejlépe ve vedoucí pozici.
Flexibilní vstupné
Uchazeči, kteří nesplňují požadavky na standardní přijetí, budou posouzeni pro flexibilní přijetí a budou posouzeni následovně:
- Uchazeči, kteří nemají vysokoškolské vzdělání, ale mají více než tři roky (90 kreditů) příslušného postsekundárního vzdělání, by měli mít alespoň tři roky příslušných pracovních zkušeností, nejlépe ve vedoucí pozici.
- Žadatelé s 2–3 roky (60–90 kreditů) příslušného postsekundárního vzdělávání by měli mít alespoň pětiletou příslušnou pracovní praxi ve vedoucí funkci.
- Žadatelé s méně než dvěma roky příslušného postsekundárního vzdělání by měli mít alespoň desetiletou profesionální komunikační zkušenost na vysoké úrovni ve vedoucí pozici.
Znalost anglického jazyka
Pokud angličtina není vaším primárním jazykem, prostudujte si naše požadavky na anglický jazyk .
Další doporučení
- Pro úspěch v tomto programu jsou vyžadovány dovednosti akademického psaní, a proto se doporučuje kurz anglické kompozice na uznávané postsekundární instituci zaměřený na akademické psaní. Kurz Academic Writing and Critical Thinking nabízený prostřednictvím Continuing Studies na Royal Roads University toto doporučení splňuje.
- Pokud je vaše přihláška posouzena v rámci flexibilního přijetí , můžete být požádáni o předložení digitálního portfolia (disk nebo flash disk) vaší předchozí práce, učení a úspěchů (např. Písemná práce, projektový management, konzultační práce atd.) V oblasti sdělení.
Kariéra
Většina odborníků vyžaduje vhled a kapacitu v oblasti profesionálních komunikačních konceptů a strategií. Je důležité, aby vedoucí jakéhokoli druhu porozuměli kanálům, procesům a principům komunikace, aby mohli budovat kulturu, zapojovat zúčastněné strany, usnadňovat změny, vést inovace a účinně strategizovat. MA v profesionální komunikaci vás nejen vybaví, abyste se stali specialistou na komunikaci na vašem pracovišti, ale rozšiřuje stávající vedoucí, finanční nebo manažerské kapacity pomocí specifických komunikačních nástrojů, které vám pomohou uskutečnit vaše cíle a implementovat vaše strategie.
Potenciální oblasti praxe pro absolventy jsou různé a zahrnují:
- Úředníci pro komunikaci pro vládní a nevládní instituce;
- Ředitelé komunikace pro korporace a marketingové organizace;
- Profesionální autoři zpravodajů, obchodních publikací, časopisů, instruktážních příruček, politických projevů;
- Konzultanti pro organizační rozvoj a školení;
- Specialisté na vzdělávání a rozvoj lidských zdrojů;
- Redaktoři, nezávislí nebo pro interní publikace nebo korespondenci;
- Vydavatelé tištěných nebo online časopisů, časopisů;
- Učitelé kurzů komunikačních dovedností na komunitních vysokých školách;
- Mediální konzultanti, korespondenti nebo novináři;
- Úředníci pro styk s veřejností;
- Marketingoví manažeři a inzerenti;
- Administrativní asistenti pro produkční úvěry založené na informacích,
- Rozvoj komunikačních konzultantů projektů financovaných ze zahraniční pomoci.
Kurzy
- ITAI: Úvod do akademické integrity
- PCOM510: Úvod do teorie komunikace
- PCOM515: Výzkumný proces a metody komunikace
- PCOM530: Strategická digitální komunikace
- PCOM540: komunikace, kultura, média a technologie
- PCOM550: Komunikace a kultura v organizacích
- PCOM630: Aplikovaný komunikační výzkum a návrh výzkumu
- PCOM631: Produkce médií
- PCOM632: Analýza a správa konfliktů
- PCOM633: Strategická komunikace
- PCOM635: Komunikace pro rozvoj a sociální změnu
- PCOM639: Komunikace pro udržitelnost
- PCOM640: Komunikační politika, politika a právo
- PCOM645: Organizační návrh, komunikace a řízení znalostí
- PCOM650: Zvláštní témata komunikace
- PCOM655: Organizační kulturní rozvoj
- PCOM660: Výzkumný papír
- PCOM661: Témata
Finanční pomoc a ocenění
Tým Financial Aid & Awards je tu, aby poskytoval informace a podporu o různých zdrojích financování a možnostech udělování cen, počínaje videem, které představuje komplexní podrobnosti, které najdete na tomto webu a v našem blogu.
Podívejte se na souhrn programů vládní pomoci osobám zasaženým krizí COVID-19. Zjistit více ...
Finanční plánování je klíčovou součástí plánování raného vzdělávání. Před zahájením programu si prosím prostudujte příležitosti financování, abyste mohli sestavit přiměřený rozpočet.
Půjčky
Prozkoumejte různé typy půjček, které vám pomohou financovat studium. Zjistit více ...
Ocenění
Prozkoumejte řadu konkurenceschopných stipendií, ocenění a stipendií dostupných od RRU a dalších finančních agentur. Zjistit více ...
Výzkumná stipendia
RRU spravuje správu stipendií pro vybrané finanční agentury. Toto jsou některá z podstatnějších ocenění. Zjistit více ...
Jiné financování
Objevte alternativní možnosti financování, jako jsou Highbred Points. Zjistit více ...
Osnovy
Popis programu
Program MA v oboru profesionální komunikace se skládá ze dvou let studia s třítýdenním pobytem na akademické půdě na začátku prvního roku a dvoutýdenním pobytem na akademické půdě během druhého roku. Fakulta, která má odborné zkušenosti z reálného světa, poskytuje pevný základ pokročilých odborných a technických dovedností, které jsou základem efektivního vedení ve světě, který je stále více řízen komunikací.
Program MA v profesionální komunikaci vám poskytuje široké chápání komunikace jako lidské činnosti. Bude se vám dařit v prostředích, která vyžadují efektivní týmovou práci, adaptabilitu, strategické plánování, mezikulturní mediaci, digitální technologie a sofistikované chápání mezilidského diskurzu. Kromě toho budete soutěžit ve vzrušující soutěži Live Case Challenge, která zástupcům organizace představí komunikační plán a promyšlenou analýzu
Můžete využít možnost diplomové práce, možnost výzkumného papíru, která je menšího rozsahu, ale umožňuje další ročníkovou práci, nebo možnost plně založenou na kurzu k dokončení vašeho programu.
Pro koho to je
Pracující profesionálové, kteří chtějí vyniknout v integraci strategické písemné a verbální komunikace v prostředí, které vyžaduje týmovou práci, adaptabilitu, mezikulturní mediaci a sofistikované chápání mezilidského diskurzu. Prostřednictvím našeho flexibilního přijímacího procesu lze místo akademických požadavků vzít v úvahu také významné odborné zkušenosti. Pro více informací navštivte naši stránku Požadavky na přijetí.
Kurzy
- ITAI: Úvod do akademické integrity
- PCOM510: Úvod do teorie komunikace
- PCOM515: Výzkumný proces a metody v komunikaci
- PCOM530: Strategická digitální komunikace
- PCOM540: Komunikace, kultura, média a technologie
- PCOM550: Komunikace a kultura v organizacích
- PCOM630: Výzkum aplikovaných komunikací a návrh výzkumu
- PCOM631: Produkce médií
- PCOM632: Analýza a řízení konfliktů
- PCOM633: Strategická komunikace
- PCOM635: Komunikace pro rozvoj a sociální změny
- PCOM639: Komunikace pro udržitelnost
- PCOM640: Komunikační politika, politika a právo
- PCOM645: Organizační návrh, komunikace a řízení znalostí
- PCOM650: Speciální témata v komunikaci
- PCOM655: Organizační kulturní rozvoj
- PCOM660: Research Paper
- PCOM661: Diplomová práce
Přijímací řízení
Galerie
Výsledek programu
Výstupy
Absolventi magisterského studia v oboru profesionální komunikace jsou profesionálové se širokým chápáním komunikace jako lidské činnosti. Jsou to vůdci, podnikatelé, a inovátoři na pracovišti. Jsou schopni fungovat v prostředích, které vyžadují efektivní týmovou práci, přizpůsobivost, strategické plánování, mezikulturní zprostředkování, a sofistikované porozumění mezilidskému diskurzu. Konečně, vynikají v komunikaci, která vyžaduje integraci vynikajících písemných a mluvených dovedností s digitálními technologiemi.
Absolventi programu budou obeznámeni s vládou, sociální, a obchodní organizace a budou mít přehled o tom, jak je výměna informací zásadní pro jejich fungování.
Absolventi budou mít:
- Znalost základních i pokročilých pojmů souvisejících s lidskou komunikací a interakcí a schopnost úspěšné komunikace (písemný a ústní diskurz).
- Schopnost používat počítačem zprostředkovanou technologii ke správě procesů potřebných pro vyhledávání a šíření informací.
- Znalost hromadných sdělovacích prostředků a informační společnosti, včetně informačních technologií, telekomunikací, veřejné politiky, vydavatelství a kulturního průmyslu.
- Znalost vlády, sociální, a obchodní organizace a pochopení toho, jak je výměna informací zásadní pro jejich fungování.
- Pochopení řízení komunikačních odvětví a interní a externí firemní komunikace (public relations, reklama, marketing).
- Pochopení kultury, mezinárodní a mezikulturní komunikace, vyjednávání a zvládání konfliktů. Schopnost efektivně komunikovat v různých a obtížných podmínkách.
Stipendia a financování
Finanční pomoc a ocenění
Tým Financial Aid & Awards je zde, aby poskytoval informace a podporu o různých zdrojích financování a příležitostech k udělování cen, počínaje videem, které představuje komplexní podrobnosti, které najdete na této webové stránce a na našem blogu.
Podívejte se na souhrn programů vládní pomoci pro ty, kteří jsou zasaženi krizí COVID-19.
Finanční plánování je klíčovou součástí raného plánování vzdělávání. Projděte si prosím možnosti financování s dostatečným předstihem předtím, než váš program začne, abyste mohli vytvořit rozumný rozpočet.
Půjčky
Prozkoumejte různé typy dostupných půjček, které vám pomohou financovat vaše studium.
Ocenění
Prozkoumejte řadu soutěžně udělených stipendií, ocenění a stipendií dostupných od RRU a dalších finančních agentur.
Výzkumná stipendia
RRU spravuje administraci stipendií pro vybrané financující agentury. To jsou některá z významnějších ocenění.
Jiné financování
Objevte alternativní možnosti financování, jako jsou Highbred Points.
Kariérní možnosti
Většina odborníků vyžaduje vhled a kapacitu v oblasti profesionálních komunikačních konceptů a strategií. Je důležité, aby vůdci jakéhokoli druhu rozuměli kanálům, procesy, a principy komunikace s cílem budovat kulturu, zapojit zúčastněné strany, usnadnit změnu, vést inovace, a efektivně strategizovat. MA v profesionální komunikaci vás nejen vybaví jako komunikační specialista na vašem pracovišti, rozšiřuje stávající vedení, finance, nebo manažerské kapacity pomocí konkrétních komunikačních nástrojů k uzákonění vašich cílů a implementaci vašich strategií.
Potenciální oblasti praxe pro absolventy jsou různé, a zahrnují:
- komunikační úředníci pro vládní a nevládní instituce;
- Komunikační ředitelé pro korporace a marketingové organizace;
- Profesionální autoři zpravodajů, obchodních publikací, časopisů, instruktážních příruček, politických projevů;
- Organizační rozvoj a školení konzultanti;
- Specialisté na odbornou přípravu a rozvoj lidských zdrojů;
- Redaktoři, nezávislí nebo interní publikace nebo korespondence;
- Vydavatelé tištěných nebo online časopisů, časopisů;
- Učitelé kurzů komunikačních dovedností na komunitních vysokých školách;
- mediální poradci, korespondenti nebo novináři;
- Úředníci pro styk s veřejností;
- Marketingoví manažeři a inzerenti;
- Administrativní asistenti pro informační produkční kredity,
- Rozvojové komunikační poradci k projektům financovaným ze zahraniční pomoci.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.