Mistr V Vývoju Inovace A Produktových Projekty
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
21 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Vynikající růst oblasti projektu dnes vedl k tomu, že se k němu přistupovalo z různých přístupů.
Ze všech přístupů, které můžeme citovat, jsou dva nejaktuálnější a nejsložitější při vytváření akademických struktur: Inovace a Produkt.
Abychom dosáhli dokonalejšího přístupu, musíme zdůraznit, že pojem Inovace přímo souvisí s konceptem Design, protože chápeme, že odpovědnost za design je přesně: Inovovat, zcela nebo částečně přispívat „původními“ řešeními.
Master in Development of Innovation and Product Projects, navrhuje kompletní školení ve třech oborech projektové oblasti: Design, Management a Management, paralelně a teoreticky a prakticky, odkazoval se výhradně na dva koncepty již zavedené v Oblasti řízení: Inovace a produkt a třetina současného vývoje v oblastech řízení: Návrh a jeho ziskovost.
Je také důležité zdůraznit uznávaný růst kreativních oblastí a postupů v univerzálních standardech řízení, vytvořit přesnou rovnováhu mezi plánováním (předvídáním) a navrhováním (poskytování kreativních řešení s okamžitým řízením).
Přestože lze konstatovat, že rigidní a metodologický obraz oblastí Management a Management nemohl existovat souběžně s tvůrčím a uměleckým obrazem oblastí Design, v současné době tomu tak není.
Kreativní oblasti designu vyžadují více než jakýkoli jiný, metodický proces vývoje projektu a řízení a správu zdrojů a dovedností, aby formulovaly těžké oblasti řízení, protože je potřebují.
Master in Development of Innovation and Product Projects, představuje akademickou strukturu kombinovanou mezi teoretickými tématy a praktickým cvičením prostřednictvím individuálních a skupinových cvičení a workshopy pro reflexi procesů navrhování projektů.
To pak umožňuje správně strukturovat práci kreativ a návrhářů a poskytovat školení o současných nástrojích správy, aniž by to bylo pozorné pro kreativní procesy.
Současně školí ostatní odborníky podílející se na vývoji projektů v tvůrčích metodických procesech.
Nakonec je důležité zdůraznit, že superpozice dvou ústředních témat: Inovace a Produkt, se třemi klasickými oblastmi Projektu, a kombinace teorie a praxe okamžité aplikace tvoří kompletní vzdělávací program, který umožní profesionálům designu získat prostor v rozhodovací kancelář projektu, pokud je omezena na pouhou diváckou účast na vývoji projektu.