Proč tento program?Magisterský titul z psychopedagogie (neuropsychologie) je magisterský titul zaměřený na vzdělávání profesionálů založený na psychopedagogii, neuropsychologii, neurovědě, všímavosti a vícenásobné inteligenci. Studenti prozkoumají hlubokou souvislost mezi těmito disciplínami a vyvinou kontemplativní nástroje, které jim umožní vytvořit široké praktikum aplikované na klinické oblasti, sociální práci, vzdělávání, komunitu, podnikání nebo soukromé akce zaměřené na mládež od 12 let a dospělých.Pracovní příležitostiNa konci magisterského studia budete připraveni pracovat na:Učitel v různých vzdělávacích střediscích: uspořádaný nebo soukromý od dospívání do dospělosti.
Profesionál v denních centrech, pečovatelských domovech nebo péči o seniory.
Specialista v pozornosti k rozmanitosti studentů ve sdruženích speciálních kolektivů, kteří provádějí činnosti věnované stimulaci, osobnímu růstu atd. Jejich spolupracovníků.
Poradce specializující se na zlepšení školní výkonnosti u dospívajících.
Školní a mimoškolní podpora pro dospívající.
Sledujte a bavte rekreační aktivity pro dospívající a dospělé.
Trenér a spolupracovník v radnicích, nevládních organizacích, střediscích volného času a dalších školách neformálního vzdělávání, jako jsou divadelní, taneční atd.
Odborník ve školících odděleních a personální oddělení společnosti k účasti na programování vzdělávacích projektů.Bethany Beck / UnsplashPřekonáním tohoto mistrovství získáteNázevMagistr v psychopedagogice na Mezinárodní univerzitě v Ekvádoru UIDE (postgraduální studium na CES a uznání SENESCYT, platné v Ekvádoru, Kolumbii, Peru a Bolívii ).SchválenoProfesionální magisterský titul v psychopedagogii španělské akademické instituce MMF .* Poplatky za vydání titulu nejsou zahrnuty.ŠkoleníVíce dovedností, které vám otevřou dveře.Učitel v různých vzdělávacích střediscích: uspořádaný nebo soukromý od dospívání do dospělosti.
Profesionál v denních centrech, pečovatelských domovech nebo péči o seniory.
Profesionál ve vzdělávacích centrech pro speciální vzdělávací potřeby.
Specialista v pozornosti k rozmanitosti studentů ve sdruženích speciálních kolektivů, kteří provádějí činnosti věnované stimulaci, osobnímu růstu atd. Jejich spolupracovníků.
Poradce specializující se na zlepšení školní výkonnosti u dospívajících. Školní a mimoškolní podpora pro dospívající. Sledujte a bavte rekreační aktivity pro dospívající a dospělé.
Trenér a spolupracovník v radnicích, nevládních organizacích, střediscích volného času a dalších školách neformálního vzdělávání, jako jsou divadelní, taneční atd. Odborník ve školících odděleních a personální oddělení společnosti k účasti na programování vzdělávacích projektů.Online metodikaMetodika je 100% online, stává se nejlepší alternativou, která umožňuje studentům a učitelům interagovat, sdílet, sdílet zkušenosti, prezentovat nápady, řešení a návrhy, ať jsou kdekoli, a navrhovat kvalitní školení v dosahu ze všech.
Online modalita UIDE představuje kurikulární strukturu založenou na vzdělávacích modulech, která je navržena tak, aby postupně rozvíjela a dosahovala kompetencí během 2 období.Virtuální návody (prostřednictvím fór, chatu, telefonu, e-mailu).
Webináře
Diskuse a diskusní skupiny prostřednictvím fór a rozhovorů.
Samohodnocovací test.
Četby, případové studie a dokumentace.vstupnéPožadované dokumentyKopie certifikátu třetí úrovně zapsaného v SENESCYT a v případě zahraničních titulů musí být apostilována nebo legalizována konzulární cestou.
Registrační formulář (online).
Kopie osobních dokumentů: ID, doklad o hlasování, fotografie pasu.
Curriculum Vitae.
Nejlépe jeden rok prokázané odborné praxe (pracovní certifikáty).
Osobní doporučující dopis.Pragyan Bezbaruah / PexelsObsah programuNeurovědyNeurovědy
Neurovědy ve vzdělávání: Neuropedagogie
Zrcadlové neurony
Neurogenetika ve vzdělávání
Neurobiologie soucitu a altruismu
Měření neurověd ve třídě
Neurodiverzita: mysl, umění a mozekNeuroedukaceJak učit neurovědu
Interdisciplinární styly učení
Sociální a emocionální učení ve třídě
Vnitřní rozvoj učitele
Integrace nových technologií do neurovědy
případové studie
Inteligence: jak se měří kognitivní schopnosti
Neuroplasticita: role kontejneru
Vývoj MI u dětí do 11 letVíce inteligencíHoward Gardner a teorie více inteligencí (IM)
Základy teorie MI
Popis osmi inteligencí a jejich schopností
Více inteligencí ve třídě
Vyhodnocení IM
IM: od teorie k praxi
Co dělá inteligentní školu?
případové studieVíce inteligentních projektůNavrhování učebny
Případové studie IM tříd
Integrativní analýza životopisu IM
Vytváření IM projektů ve vaší škole
Audiovizuální vedení a pozorování
Identifikace silných a slabých stránek IM
Případové studie IM tříd
Zahájení projektu IM
závěrečný projektZákladní pedagogické nástrojeDůvod pedagogických nástrojů
Pohybové techniky: tanec
Pohybové techniky: performance a divadlo
Vizuální techniky: fotografie
Audiovizuální techniky: video
Filmové techniky: kinoPokročilé pedagogické nástrojeNaturalistické techniky: ekologie, věda, vesmír
Intrapersonální techniky: média a sítě
Mezilidské techniky: sochařství a origami
Hudební techniky: nástroje a zvuky
Plastické techniky: kresba a malba
Budování projektu s inteligencí a technikamiVšímavostTeorie pedagogických intervencí založených na všímavosti
Teorie kognitivní terapie založené na vědomí
Všímavost ve třídě: od teorie k praxi
Důsledky všímavosti ve třídě
Začátek projektu mindfulnesŠtěstí jako vnitřní produkt ve vzděláváníŠtěstí jako hrubý domácí produkt ve vzdělávání
Budování inteligentní školy
Učení rozumět
Vedení pro porozuměníNeuropsychologiePrůvodce provedením závěrečné práce Mistra v neuropsychologii, více inteligencí a všímavosti
Průvodce provedením závěrečné práce mistra v neuropsychologii, mnohočetných inteligencí a všímavosti v raném vzdělávání (0 až 3 roky)
Praktická aplikaceStudijní plán a integrované systémy řízeníIntegrované systémy řízení a sociální odpovědnosti
Návrh a realizace projektů s aplikovaným výzkumem a / nebo vývojovými komponentami
Návrh a psaní odborných článků na vysoké úrovni
Analýza praktických modelů pro vývoj zkoušky složitého charakteru