Mistr Podnikové Komunikace
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
1 rok
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
EUR 1 850 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* dotována Nadací Seneca
Úvod
Mistr ve firemní komunikaci, který nabízí Seneca Institute, poskytuje komplexní školení v této oblasti kvalifikujícími se odborníky ve všech dimenzích sdělení.
Komunikace je jednou z oblastí, které od vzniku informačních a komunikačních technologií zažily nejvíce transformací.
Společnost a instituce dnes komunikují online a offline, která má diverzifikované komunikační strategie, které slouží různým skupinám organizace a informují je o nejvýznamnějších aspektech: nových produkty, schůzky, aliance, změny atd.
Komunikace nikdy nebyla snadným úkolem, protože musí splňovat řadu kritérií, aby byla včasná a relevantní a zároveň rozvíjet proaktivní způsob jednání s cílem naplánovat akce pro vnitřní i vnější veřejnost, jak v bezpečných časech, tak v případech krizových situací.
Tento Master in Corporate Communication vám poskytne veškeré znalosti potřebné pro organizování oddělení komunikace a všechny nástroje, které budou schopny jej správně spravovat, naplánovat soubor návrhů, které jsou nezbytné a rámovat je do Komunikačního plánu společnosti nebo instituce.
Akreditace
Tato magisterská komunikace ve společnosti, 600 hodin a 60 ECTS (European Credit Transfer System), je titul katolické univerzity v Murcii - UCAM, na základě dohody uzavřené mezi Seneca Institute a UCAM.
Osnovy
program
Program tohoto Master in Corporate Communication, nejúplnější na trhu, protože poskytuje těm, kteří jej sledují, všestranný výcvik, který rozumí všem dimenzím, které komunikace představuje. Skládá se z 28 modulů, mezi nimiž vynikají:
- Úvod do komunikace
- Společnost a její organizace
- Obchodní kultura
- Společnost informací
- Komunikační oddělení
- Vedení a management
- Obchodní etika
- Mezinárodní komunikace
- Kreativní techniky
- Externí komunikace
- Tvorba a správa značky
- Psaní informací
- Firemní komunikace
- Institucionální komunikace
- Politická komunikace
- Protokol a ceremoniální
- Interkulturní komunikace
- Zvládání krizové situace
- Organizační změna
- Komerční komunikace
- Správa reklamy
- Organizace akce
- Sociální sítě
- ostatní
(vyplňte formulář a zjistěte kompletní program a obsah každého z modulů)
Výsledek programu
cíle
- Poskytněte studentům znalosti a techniky řízení a poskytněte jim nástroje k plnění úkolů komunikačního specialisty.
- Rozvíjet nebo zlepšovat dovednosti vedení a řízení studentů, rozhodovací dovednosti a také zvládnutí vyjednávacích technik.
- Posílit kreativitu studentů prostřednictvím různých typů cvičení na reálných případech a předpokladech.
- Stimulovat analýzu funkční provozuschopnosti pro formulaci a implementaci postupů, které zefektivňují informační toky a vnitřní procesy.
- Pochopit důležitost různých forem komunikace v jejich různých oblastech použití, jak interních, tak externích.
- Rozvíjejte kritický smysl, abyste mohli úspěšně navrhnout komunikační plán organizace a také firemní web.
- Znát úrovně institucionální komunikace a charakteristiky a zvláštnosti, které každá z nich představuje.
- Ponořte se do norem a pravidel Protokolu a Ceremoniálu, abyste zajistili úspěch jakékoli akce, která je organizována a která sdružuje národní nebo zahraniční osobnosti.
- Seznamte se s každou funkcí korporátní komunikace, řídit ji v národním prostředí nebo s ní zacházet z hlediska kulturní rozmanitosti.
- Poznejte potenciál, který internet představuje, abyste mohli úspěšně řídit komunikaci značky prostřednictvím sociálních sítí.
- Posoudit řízení etických kodexů ve společnosti s cílem zapojit všechny zaměstnance do akcí v souladu se společenskou odpovědností společnosti.
Ideální studenti
Pro koho to je
- Absolventům žurnalistiky a reklamy a Public Relations, kteří chtějí získat tuto specializaci, aby mohli pracovat ve veřejném i soukromém prostředí.
- Pro odborníky a úředníky, kteří vykonávají úkoly nebo funkce související s komunikací a kteří potřebují zdokonalit nebo aktualizovat používané techniky.
- Pro obchodníky spojené s vysoce konkurenčními sektory, kteří uznávají komunikaci jako nástroj strategického řízení.
- Pro manažery s lidskými týmy pod jejich vedením, kteří potřebují rozvíjet klíčové aspekty komunikace, aby dosáhli vyšší produktivity ve své práci.
- Novinářům s odpovědností za řízení v tiskových kancelářích, kteří si chtějí doplnit své znalosti kvalitativním skokem do oblasti komunikace.
- Každému odborníkovi, který si chce rozšířit své znalosti v tomto předmětu, nebo se rekvalifikovat získáním této specializace.
Kariérní možnosti
Odchody práce
- oddělení komunikace nebo vnějších vztahů
- Oddělení institucionálních vztahů
- Oddělení PR a protokolu
- Tiskové skříně
- Komunikační a image společnosti
- Společnosti pro pořádání akcí
- Poradenské a auditorské společnosti
- Reklamní agentury
OSVČ: správa vlastní Externí komunikační kanceláře pro poskytování služeb malým a středním firmám a sdružením.