Mba online - se specializovat v mezinárodních vztazích

ESERP Business School online

Popis programu

Read the Official Description

Mba online - se specializovat v mezinárodních vztazích

ESERP Business School online

Zajímáte se o mezinárodní politice a možnosti podnikání v zámoří? Zjistit o Online MBA - Specializace v mezinárodních vztazích, Jasně, že nezklame! Tento MBA je zahrnuto studium instituce a mezinárodní organizace, Naučíte se analýzu trhů a mezinárodní ekonomiky a zvyky v různých koutech světa, velmi praktické, pokud jde o dělat obchodní znalosti. Budete mít také možnost zvládnout logistiku, dokumentace, krize a rizika veškerých transakcí se zahraničím. Kromě toho budete mít možnost vést jednání s dalšími firmami, bez ohledu na zemi jsou.

Vzhledem k tomu, že žijeme v globalizovaném světě, profesionální možnosti jsou četné a rozmanité. Můžete pracovat v soukromém sektoru v rámci velkých podniků, v oddělení mezinárodní vztahyv média, Finanční instituce, nebo dokonce jako konzultant a poradce pro mezinárodní úkoly. A můžete cvičit as výzkumný analytik tak, aby vaše firma dostat před ostatními zahraničními. Můžete se také věnovat sami na hraní ve veřejném sektoru konzulární nebo diplomatické funkce, Online MBA - Specializace v mezinárodních vztazích Obsahuje moduly v angličtině a také díky němu můžete získat správné vysokoškolské vzdělání vydanou UVic - Universitat Central de Catalunya.

MBA-Online-speciální-en-vztahy-International

CÍLE

Studenti, kteří vyvíjejí program získané:

  • Vysoká organizační schopnosti, vedení a řízení
  • Adaptabilita na změny a technologické inovace.
  • Schopnost poskytovat strategické a operativní plány na vrcholové vedení společnosti.
  • Kritická analýza a schopnost abstrakce.
  • Rychlá identifikace, analýza problémů a jejich řešení
  • Otevřete k sociálně-ekonomického a kulturního prostředí mentality.
  • Naučte se přijímat odpovědnost.

Jako senior, a to jak osobního a profesního rozvoje své každodenní činnosti, případně transformovat produktivity náklady školení pro podniky a organizace kulturní obohacení.

Metodologie

Metoda Case a simulace kombinující teorii s analýzou a diskuse případových studií společností.

Metodika ITT-TM - Training Intelligence Technology, založena na třech pilířích:

  • SABRE: Znalost + Case Method. Používání případu, simulační systémy sebehodnocení a sebepoznání, protože to, co se neprovádí žádný dobrý způsob.
  • Know-how: Metoda Consulting. Autodiagnostické nástroje pro vaši organizaci platí, protože se neprovádí zapomenuta.
  • DOKÁŽE: System Management. technologické systémy aplikovat techniky a politiky vrcholovému vedení na rozhodování prostřednictvím inovací.

Business Balanced Scorecard:

  • řízení nákladů podle činností
  • Aktivity v oblasti řízení procesů
  • Optimalizace okrajů
  • Programový management
  • Marketing management

Metoda Intelligent Technology TrainingEfektivně řídit v jakékoliv obchodní situaci v podnikání.

osnovy

General Area

Finanční management: management, strategie a vytváření hodnoty

  • Účetní závěrka. Rentabilita měřítkem obchodní úspěch
  • Rozvoj, řízení a přezkum rozpočtu.

Řízení rizik.

  • Finanční riziko: solventnosti a likvidity
  • obchodní riziko: úvěrové řízení.

právní a fiskální rámec pro podnikání.

  • Firmy a společnosti: právní rámec
  • daňové plánování

podniková politika a obecné řízení. Organizace a strategie.

  • Povaha a evoluce organizačního myšlení
  • organizační struktura

Role lidských zdrojů společnosti

  • podniková kultura
  • Výběr a odměňování systémy

manažerských dovedností. Vedení a motivace. management Team

  • Vedení a řízení styly
  • Mentoirng & Empowerment

Spolupráce a řešení konfliktů. Podnikatelská etika a CSR

  • Proces a techniky kolektivního vyjednávání. svazy
  • Komunikace a řešení konfliktů

Marketingové a obchodní společnost

  • A styly marketingové strategie
  • Analýza spotřebitele. postavení na trhu.
  • Struktura a funkce obchodní sítě: plánování a dosahování cílů.

Marketingové strategie. Digital Marketing.

  • Brand. Smysl, koncepce a vývoj
  • Plánovat strategické a operativní marketing. CRM
  • Digitální marketingové koncepty. Optimalizace webových stránek.

Globalizace a internacionalizace trhů.

  • konkurenční mechanismy mezinárodních trzích.
  • Analýza mezinárodních trzích. geopolitické riziko
  • Internacionalizace firmy

řízení provozu a nákup funkce. Supply Chain.

  • Optimální řízení objednávek
  • Optimalizace dodavatelského řetězce.

Řízení kvality. Řízení inovací.

  • Kvalita a excelence - loajality zákazníků.
  • Analýza, měření a kontrolu kvality. Zlepšení plán.

mezinárodní vztahy

Mezinárodní organizace a instituce. Oblasti volného obchodu.

  • Role mezinárodních organizací v dnešním obchodním realitě.
  • multilaterální instituce v celosvětové hospodářské politiky.
  • ekonomická a politická analýza oblasti mezinárodního obchodu.

Mezinárodní právo a právní rámec.

  • Výskyt mezinárodního práva na mezinárodních trzích.
  • Právní rámec a internacionalizace činností.
  • smluvní rámec a mezinárodní obchodní operace.

Mezinárodní ekonomická analýza.

  • Struktury ekonomických a politických systémů v Evropské unii.
  • Významné Globální ekonomické a geopolitické prostředí.
  • Volný obchod a offshoring.

Podpora vývozu a řízení operačních rizik.

  • strategické aliance. Popis a klasifikace. Vyhledávací grantů.
  • Motivace pro obchodní spolupráci. Výhody a nevýhody.
  • Rizika v činnosti mezinárodních tržeb.

Mezinárodní průzkum trhu.

  • Identifikaci trendů a mezinárodních příležitostí.
  • Sběr a zpracování informací. CRM.
  • Chování spotřebitele a psychologie.

Market počasí: prognózy prodeje. Posouzení poptávky po výrobcích a službách.

  • Stanovení prodejních cílů podle očekávání poptávky, produkt nebo službu.
  • Analýza odchylek v prodejních detailů.

dokumentární a celní správy.

  • Původ zboží. vyměřování
  • celní tranzit
  • Sběr a platební transakce v mezinárodním obchodě

Logistika a distribuce: Incoterms, Taric

  • Mezinárodní doprava. Poskytovatelé služeb.
  • Vybavení: lodě, kontejnery, palety.
  • TARIC a Incoterms.

Multikulturalismus a mezinárodní protokol. Používá a zvyky na světě.

  • Globalizace jako fenomén. Kulturní dimenze.
  • Culture Shock: emoce a zážitky.
  • sociálních a politických hnutí.

Communication Management v mezinárodním prostředí.

  • Komunikační a kulturní kontext.
  • Prezentací. Interpersonální komunikace.
  • Diplomatický protokol. Business protokol

krizového řízení a riziko poškození dobré pověsti na světovém trhu.

  • Druhy obchodních konfliktů a jejich zdrojů. Manuální krize.
  • Analýza, akce, monitoring, vyhodnocení krize.
  • Online zvládání krize.

(*) Program obsah, programování a materiály mohou trpět nějakou změnu změnami v akademickém plánování.

(*) Pořadí modulů je pouze orientační programování založený na Master.

Kariérní vyhlídky

Studie poskytne příležitost rozvíjet svou kariéru v různých oblastech, kde můžete pracovat na:

  • Mezinárodní Marketing Management.
  • Globalizace a otevírání nových trhů.
  • Mezinárodní obchod: Import - Export.
  • International Sales Manager a Product Manager.
  • mezinárodními organizacemi hale.
  • Marketing Management a Business.
  • Internacionalizace podniků.
  • Manažer marketingu a Branding manažer.
  • research & benchmarking trh.
  • Distribuce a logistika International.
  • E-Commerce: B2B, B2C, one2one.
  • Geostrategická poradenské a konzultační služby.
This school offers programs in:
  • španělština
Doba a cena
This course is Online forma
Start Date
Datum začátku
Přihlašování započato
Duration
Délka trvání
15 měsíců
Kombinované
Price
Cena
5,600 EUR
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Spain Online
Datum začátku : Přihlašování započato
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Přihlašování započato
Španělsko - Spain Online
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu