Komplexní stáž programu na mezinárodním reklamním Association - IAA, která zahrnuje inzerenty, agentur a médií, které jsou ve 76 zemích.

Digitální vesmír určuje průběh marketingu a reklamy, což vytváří silnou poptávku po specializovaných odborníků. Nedávné studie The Future of Business je 2014 Global CMO Study Digital Forrester IBM nebo digitálního bodu zvratu, McKinsey, mimo jiné ukazují, že v roce 2018 ve Spojených státech bude zapotřebí, aby se efektivně rozhodovat o jeden milion a středních podniků a středního managementu se znalostí výrobků. web analytics, mobilní marketing, obsah marketing nebo sociální média jsou budoucností marketingu a reklamy. Dnes, zákazníci, produkty, procesy a soutěže jsou zásadně digital.

Magistr v marketingu a digitální reklama je profesionální komunikační specialisty, marketing a digitální reklamní schopni učinit strategická rozhodnutí na tomto trhu, nenávratně online. Struktura předmětu je orientována na studenta rekonstruovat celý proces komunikace a internetového marketingu: vymezení cílů, strategie pro vytvoření firemní nebo komerční web nebo rozvoj a plánování kampaní, získávání dovedností v základních oblastech, jako jsou analytický web, optimalizace pro vyhledávače (SEO / SEM), Social Media management, Customer Relationship, management, mobilní marketing, tvořivost a web design, architektura webu nebo e-commerce.

Program má profesionální přístup k získání pokročilých znalostí, nástroje, schopnosti a dovednosti potřebné k provedení úspěšné práci odborníků v oblasti marketingu a reklamy v digitálním prostředí. Všichni učitelé mají prokázané odborné zkušenosti v oblasti své výuky. V této řadě školení, magisterské diplomové práce je realizace komplexního plánu digitální komunikace, kde bude student mít možnost obrátit se na případ, že znalosti a dovednosti získané v průběhu, za níž se specifická zasedání implementována trénink, také s osobní pozornost vyučujícího.

Jedná se o program, který je vyučován ve 100% on-line režimu, který umožňuje studentům spojit odborné činnosti s akademickou, aniž by museli cestovat na vysokou školu. Testy jsou prováděny prostřednictvím virtuální kampus, stejně jako prezentace, dodávky práce a dokonce i finální obhajoba závěrečného Master. Být univerzitní Oficiální Master, ověřené ANECA, platí v 47 zemích Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, umožňuje použití pro úřední grantů a velkých nadací, půjčovat podporu při studiu a zpracování studentských víz , Kromě toho také poskytuje přístup k realizaci doktorátu.

Student Profile

Absolventi / jako u analytické a strategické dovednosti, iniciativy a těžce pracující, snadno vcítit s týmem, adaptabilní organizačních cílů, náchylné k rozhodování o předchozím, uzavření a rychle při výkonu své práce a analýzy se zájmem o nové technologie a uživatele.

profil absolventa

Profesionálové vyškolení v nových profilech vytvořených po růstu internetu a digitálním prostředí Case Digital Project Management a odpovědný za webové projekty, komunitní manažer nebo odborníka na optimalizaci, řízení a positioningu značky v sociálních médií, digitální Planner a konzultant SEO , Profesionálové schopni definovat a stanovit marketingové strategie, vytvořit firemní webové stránky nebo prodeje, realizovat kampaně (komunikačního, věrnost, propagace) a zvládnout potřebné analytické nástroje pro sledování a měření její účinnosti, a to prostřednictvím kontroly všechny zdroje, které nabízí síť pro znalosti a segmentace spotřebitele.

V procesu přijetí expendiente a akademických dovedností prostřednictvím osobního pohovoru s koordinátorem programu budou posouzeny.

Specifické dovednosti

  • Vlastnit, pochopit a umět aplikovat pokročilé koncepty marketingu a prodeje prostřednictvím internetu a nových technologií, a jejich propojení s globální marketingové strategie společnosti.
  • Znát, chápat a vědět, jak se uplatnit profesionálně, jak dojít vztahy se spotřebiteli v interaktivním digitálním prostředí, jakož i potenciálu internetu jako zdroje informací a znalostí o spotřebitele.
  • Vlastnit, pochopit a umět aplikovat pokročilé pojetí affiliate marketing, obchodního modelu, kterou zastupují a případné strategické přístupy pro provoz v tomto prostředí.
  • Vlastnit, porozumět a správně použít pokročilé znalosti prvků zapojených do nákupu / prodeji zboží a služeb prostřednictvím internetu a nových digitálních technologií.
  • Rozumět a umět aplikovat principy a přístupy objekt / značkové strategie a branding v on-line prostředí.
  • Získávat a demonstrovat mají strategický myšlení, aby se vztahují na výběr digitálních médií, protože věděl, navrhování strategií, výběr agentů a tlumočení a rozvoj on-line mediální plány.
  • Vlastnit, pochopit a umět aplikovat pokročilé koncepty digitální reklamy a vědí, jak provádět akce online reklamy na základě cílů a strategií.
  • Vlastnit, pochopit a umět aplikovat pojmy a techniky pro SEO a SEM jakékoli polohy.
  • Rozumět a umět aplikovat pokročilé koncepty marketingových technik v sociálních médií a vytváření vazeb na spotřebitele.
  • Rozumět a umět aplikovat nejnovější trendy v marketingu značky spotřebitelského vztahu prostřednictvím mobilních zařízení a nově se rozvíjejících médií.
  • Vědomím realizovat, komunikovat a efektivně prezentovat strategie a marketingové kampaně a digitální reklamy.

kariérní vyhlídky

  • Ředitel pro digitální komunikaci společnosti nebo organizace odpovědná za oblast digitální komunikace a lídr v oblasti řízení a provádění online komunikačního plánu, budou moci, aby se přizpůsobila celosvětové organizace.
  • Digitální komunikace manažer, odborník v oblasti strategického řízení obrazu a digitální komunikace, online a vztahy s bloggery, sociálních sítí, portálů a dalších webových stránek pověst.
  • Ředitel e-marketing, který je zodpovědný za plánování a strategický rozvoj internetových marketingových kampaní ve společnosti nebo organizace.
  • Odpovědný za webové projekty nebo Digital Project Management, zodpovědných za tvorbu, vývoj a realizace internetových projektů a web master nebo webového obsahu manažera.
  • komunitní manažer, kvůli obrovské poptávce dnes reagovat odborné optimalizaci profesní profil, správu a positioningu značky v médiích či sociální sítě al.
  • digitální nebo zodpovědný za plánování a reklamní strategie v oblasti digitálního mediálního plánovače.
  • SEO konzultant, SEM. Odpovědná fyzická nebo organické pozice značky na trhu ve vyhledávačích, aby se dostat provozu na webových stránkách značky a jako expert na placeného vyhledávání (SEM a CPC).
Program se vyučuje na:
  • španělština

Zobraz 5 více kurzů z Universidad Nebrija »

Tento kurz je Online forma
Start Date
Duration
1 rok
Kombinované
Denní studium
Price
6,550 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date