Masters v marketingu a digitální reklamy

Všeobecné informace

Popis programu

Komplexní stáž programu na mezinárodním reklamním Association - IAA, která zahrnuje inzerenty, agentur a médií, které jsou ve 76 zemích.

Digitální vesmír určuje průběh marketingu a reklamy, což vytváří silnou poptávku po specializovaných odborníků. Nedávné studie The Future of Business je 2014 Global CMO Study Digital Forrester IBM nebo digitálního bodu zvratu, McKinsey, mimo jiné ukazují, že v roce 2018 ve Spojených státech bude zapotřebí, aby se efektivně rozhodovat o jeden milion a středních podniků a středního managementu se znalostí výrobků. web analytics, mobilní marketing, obsah marketing nebo sociální média jsou budoucností marketingu a reklamy. Dnes, zákazníci, produkty, procesy a soutěže jsou zásadně digital.

Magistr v marketingu a digitální reklama je profesionální komunikační specialisty, marketing a digitální reklamní schopni učinit strategická rozhodnutí na tomto trhu, nenávratně online. Struktura předmětu je orientována na studenta rekonstruovat celý proces komunikace a internetového marketingu: vymezení cílů, strategie pro vytvoření firemní nebo komerční web nebo rozvoj a plánování kampaní, získávání dovedností v základních oblastech, jako jsou analytický web, optimalizace pro vyhledávače (SEO / SEM), Social Media management, Customer Relationship, management, mobilní marketing, tvořivost a web design, architektura webu nebo e-commerce.

Program má profesionální přístup k získání pokročilých znalostí, nástroje, schopnosti a dovednosti potřebné k provedení úspěšné práci odborníků v oblasti marketingu a reklamy v digitálním prostředí. Všichni učitelé mají prokázané odborné zkušenosti v oblasti své výuky. V této řadě školení, magisterské diplomové práce je realizace komplexního plánu digitální komunikace, kde bude student mít možnost obrátit se na případ, že znalosti a dovednosti získané v průběhu, za níž se specifická zasedání implementována trénink, také s osobní pozornost vyučujícího.

Jedná se o program, který je vyučován ve 100% on-line režimu, který umožňuje studentům spojit odborné činnosti s akademickou, aniž by museli cestovat na vysokou školu. Testy jsou prováděny prostřednictvím virtuální kampus, stejně jako prezentace, dodávky práce a dokonce i finální obhajoba závěrečného Master. Být univerzitní Oficiální Master, ověřené ANECA, platí v 47 zemích Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, umožňuje použití pro úřední grantů a velkých nadací, půjčovat podporu při studiu a zpracování studentských víz , Kromě toho také poskytuje přístup k realizaci doktorátu.

Student Profile

Absolventi / jako u analytické a strategické dovednosti, iniciativy a těžce pracující, snadno vcítit s týmem, adaptabilní organizačních cílů, náchylné k rozhodování o předchozím, uzavření a rychle při výkonu své práce a analýzy se zájmem o nové technologie a uživatele.

profil absolventa

Profesionálové vyškolení v nových profilech vytvořených po růstu internetu a digitálním prostředí Case Digital Project Management a odpovědný za webové projekty, komunitní manažer nebo odborníka na optimalizaci, řízení a positioningu značky v sociálních médií, digitální Planner a konzultant SEO , Profesionálové schopni definovat a stanovit marketingové strategie, vytvořit firemní webové stránky nebo prodeje, realizovat kampaně (komunikačního, věrnost, propagace) a zvládnout potřebné analytické nástroje pro sledování a měření její účinnosti, a to prostřednictvím kontroly všechny zdroje, které nabízí síť pro znalosti a segmentace spotřebitele.

V procesu přijetí expendiente a akademických dovedností prostřednictvím osobního pohovoru s koordinátorem programu budou posouzeny.

Specifické dovednosti

  • Vlastnit, pochopit a umět aplikovat pokročilé koncepty marketingu a prodeje prostřednictvím internetu a nových technologií, a jejich propojení s globální marketingové strategie společnosti.
  • Znát, chápat a vědět, jak se uplatnit profesionálně, jak dojít vztahy se spotřebiteli v interaktivním digitálním prostředí, jakož i potenciálu internetu jako zdroje informací a znalostí o spotřebitele.
  • Vlastnit, pochopit a umět aplikovat pokročilé pojetí affiliate marketing, obchodního modelu, kterou zastupují a případné strategické přístupy pro provoz v tomto prostředí.
  • Vlastnit, porozumět a správně použít pokročilé znalosti prvků zapojených do nákupu / prodeji zboží a služeb prostřednictvím internetu a nových digitálních technologií.
  • Rozumět a umět aplikovat principy a přístupy objekt / značkové strategie a branding v on-line prostředí.
  • Získávat a demonstrovat mají strategický myšlení, aby se vztahují na výběr digitálních médií, protože věděl, navrhování strategií, výběr agentů a tlumočení a rozvoj on-line mediální plány.
  • Vlastnit, pochopit a umět aplikovat pokročilé koncepty digitální reklamy a vědí, jak provádět akce online reklamy na základě cílů a strategií.
  • Vlastnit, pochopit a umět aplikovat pojmy a techniky pro SEO a SEM jakékoli polohy.
  • Rozumět a umět aplikovat pokročilé koncepty marketingových technik v sociálních médií a vytváření vazeb na spotřebitele.
  • Rozumět a umět aplikovat nejnovější trendy v marketingu značky spotřebitelského vztahu prostřednictvím mobilních zařízení a nově se rozvíjejících médií.
  • Vědomím realizovat, komunikovat a efektivně prezentovat strategie a marketingové kampaně a digitální reklamy.

kariérní vyhlídky

  • Ředitel pro digitální komunikaci společnosti nebo organizace odpovědná za oblast digitální komunikace a lídr v oblasti řízení a provádění online komunikačního plánu, budou moci, aby se přizpůsobila celosvětové organizace.
  • Digitální komunikace manažer, odborník v oblasti strategického řízení obrazu a digitální komunikace, online a vztahy s bloggery, sociálních sítí, portálů a dalších webových stránek pověst.
  • Ředitel e-marketing, který je zodpovědný za plánování a strategický rozvoj internetových marketingových kampaní ve společnosti nebo organizace.
  • Odpovědný za webové projekty nebo Digital Project Management, zodpovědných za tvorbu, vývoj a realizace internetových projektů a web master nebo webového obsahu manažera.
  • komunitní manažer, kvůli obrovské poptávce dnes reagovat odborné optimalizaci profesní profil, správu a positioningu značky v médiích či sociální sítě al.
  • digitální nebo zodpovědný za plánování a reklamní strategie v oblasti digitálního mediálního plánovače.
  • SEO konzultant, SEM. Odpovědná fyzická nebo organické pozice značky na trhu ve vyhledávačích, aby se dostat provozu na webových stránkách značky a jako expert na placeného vyhledávání (SEM a CPC).
Poslední aktualizace Pro 2017

Informace o škole

La Universidad Nebrija mantiene desde su creación los valores diferenciadores de su modelo educativo, basados en la docencia de calidad y en la investigación como creación de conocimiento, con la form ... Čtěte více

La Universidad Nebrija mantiene desde su creación los valores diferenciadores de su modelo educativo, basados en la docencia de calidad y en la investigación como creación de conocimiento, con la formación integral en capacidades, competencias y habilidades de todos sus alumnos. Méně