Master of Science v informačních systémech a digitálních inovacích
Neapolis University Pafos Distance Learning
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online Cyprus
Jazyky
Angličtina,
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 10 000 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Úvod
Program je akreditován Kyperskou agenturou pro zajišťování kvality a akreditaci vysokoškolského vzdělávání (CYQAA)
MSc v informačních systémech a digitálních inovacích je inovativní a multidisciplinární program s cílem integrovat znalosti o návrhu a vývoji informačních systémů s převratnými technologiemi digitální inovace. Příklady takových převratných technologií jsou Big Data, internet věcí, umělá inteligence, blockchain a robotika.
V dnešní době má technologie obrovský dopad na obchodní operace. Vzorec pro obchodní úspěch je jednoduchý: podpořit inovace pomocí informačních technologií. Uvědomění si výzev, které technologie přináší, je klíčem k dosažení vašich obchodních cílů, udržení a zvýšení počtu vašich zákazníků v tomto procesu. Proto je nesmírně důležité integrovat nové technologie do podniků. V dnešní době spousta firem upřednostňuje inovace jako klíč k jejich obchodní strategii. Proto je pro podniky a jejich ředitele zásadní porozumět technologiím, vybudovat si jejich technickou zdatnost, implementovat technologie, které jsou pro ně důležité, a získat výhodu při řízení své organizace.
MSc v informačních systémech a digitální inovaci se zaměřuje na postgraduální vzdělávání a vědeckou specializaci v oblasti informačních systémů a digitálních inovací a zaměřuje se na profesionálnější znalosti a širší vzdělávání studentů se specifickým zájmem o tento předmět. Zaměřuje se především na absolventy počítačových věd, počítačového inženýrství a ekonomických studií.
Výhody programu
- Mezinárodní prestiž a uznání Neapolské univerzity v Pafosu.
- Vynikající akademičtí pracovníci se silnou odborností ve vyučovaných předmětech.
- Mezinárodní spolupráce s mnoha univerzitami.
- Využití pokročilých technologií a zdrojů.
- Vysoký akademický kalibr pedagogického sboru.
- Konkurenční školné.
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura programu
Doba trvání studia je tři semestry. Příspěvky pro MSc v informačních systémech a digitálních inovacích se konají v září a únoru/březnu každého akademického roku. Každý kurz trvá akademický semestr. Všichni studenti zapsaní do magisterského studia Informační systémy a digitální inovace, buď v zimním semestru, nebo v jarním semestru, si mohou vybrat kurzy nabízené v příslušných semestrech. K úspěšnému ukončení studia musí studenti nashromáždit celkem 90 kreditů (ECTS).
V souladu s příslušnými oznámeními Agentury pro zajišťování kvality a akreditaci ve vysokoškolském vzdělávání mají studenti možnost dokončit postgraduální studium ve dvou akademických semestrech (12 měsíců), pokud zahájí vedení magisterské disertační práce během prvního nebo druhého semestru studia, včetně letního období. V tomto případě může být dokončení magisterské disertační práce prodlouženo v letním období, o jeden nebo dva měsíce. V každém případě zůstává celkový ECTS 90.
Celkově, cílem MSc v informačních systémech a digitálních inovacích je poskytnout každému studentovi, buď s obchodním nebo informatickým zázemím, komplexní pochopení toho, jak používat digitální technologie ke zlepšení podniků v dnešní digitální ekonomice a prozkoumat aspekty řízení a inovací informačních technologií. Společnosti se vyvíjejí více na základě nových technologií, což vytváří kritickou potřebu profesionálů, kteří přinášejí dovednosti v podnikání i technologii. Konečným cílem tohoto mistra v informačních systémech a digitálních inovacích je překlenout propast mezi obchodem a technologií, což našim absolventům dává výraznou tržní výhodu.
Za účelem získání magisterského titulu jsou studenti také povinni vést magisterskou disertační práci. Výzkumný návrh předkládá student, který může požádat jednoho z lektorů jako školitele. Práce může být odevzdána až na jeden akademický rok po úspěšném ukončení druhého semestru studia. Disertační práce by měla být relevantní k obsahu postgraduálního studia a měla by být originální.
Rozvrh
Informační systémy a digitální inovace je strukturován následovně:
Semestr 1
- DIS507 Rušivé technologie
- DMBA583 Digitální inovace a podnikání
- DMETH600 Metodologie výzkumu
- DIS503 IT Projektový management
Semestr 2
- DIS508 Big Data a analytika
- DIS501 Analýza a návrh informačních systémů
- DIS502 Programování řešení problémů
Výběr z 1 volitelného předmětu z:
- DIS504 Informační bezpečnost
- DMDB505 Digitální marketing
- Vývoj mobilních aplikacíDIS505
Semestr 3
- DIS510 Disertační práce Povinná
Metody výuky, učení a hodnocení
Během akademického roku se pro každý z kurzů konají školení takto: šest (6) dvouhodinových setkání s lektorem pro každý kurz, který je odpovědný za informování, vedení, poradenství a hodnocení studentů. Tato setkání jsou primárně zaměřena na obecnou podporu studentů, jakož i na vypracování, prohlubování, a rozvoj všeho, co studenti studují. Přítomnost studenta na těchto setkáních není povinná. Dosavadní zkušenost však ukázala, že účast studenta na nich přispívá k úplnějšímu pochopení předmětu a navíc zvyšuje pravděpodobnost pozitivnějšího výkonu studentů, a to jak v průběžných hodnoceních, tak v závěrečných zkouškách.
Každý kurz je hodnocen absolvováním jednoho průběžného hodnocení, které je výslovně uvedeno v učebních osnovách a studijních průvodcích (eseje, literární kritika, rukopis článku pro vysokoškolský studentský časopis atd.) v průběhu semestru a závěrečných zkoušek na konci semestru na vhodných místech určených v čase podle geografického rozložení studentů. Pokud se student zkoušky nezúčastní, nebo neabsolvoval zkoušku ze zimního nebo jarního semestru, má právo zkoušku znovu složit.
Průběžné hodnocení může mít různé podoby, jak je popsáno dříve, jako jsou eseje, výzkumné články, prezentace, kritika literatury, recenze knih atd., V průběhu semestru a odpovídá 40% závěrečné známky, zatímco závěrečná zkouška je 60%. Aby student uspěl v předmětu, musí absolvovat jak závěrečnou známku, tak průběžnou známku minimálně 50%. Interaktivita a formativní hodnocení tvoří součást didaktiky učení a výuky.
Ve třetím semestru studenti absolvují disertační práci, která odpovídá 30 ECTS. Délka práce závisí na typu. V případě bibliografické práce to nemůže být méně než 12 000 slov a více než 15 000 slov. Bibliografie, přílohy, a abstrakt nejsou zahrnuty. Po předložení školitel předloží členům komise písemnou a odůvodněnou zprávu se souhlasem studenta. Podpora práce se provádí veřejně nebo prostřednictvím elektronické videokonference před tříčlennou komisí.