Master of Marketing
Atlantic International University Masters Programs
Klíčová informace
Umístění kampusu
Honolulu, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Úvod
Cílem programu Master of Marketing (MS, MBA, MPA) je poskytnout studentům technické a dovednosti potřebné k tomu, aby se stali marketingovým profesionálem, který dokáže řešit praktické problémy v oblasti marketingu. Program Master of Marketing je nabízen online prostřednictvím distančního vzdělávání. Po vyhodnocení jak akademických záznamů, tak životních zkušeností pomohou zaměstnanci AIU ve spolupráci s fakultními a akademickými poradci studentům s vytvořením programu na míru navrženého individuálně. Tato flexibilita, která uspokojuje potřeby studentů, se málokdy nachází v jiných programech distančního vzdělávání. Náš online program nevyžaduje, aby všichni studenti absolvovali stejné předměty / kurzy, používali stejné knihy nebo výukové materiály. Místo toho je online učební plán Master of Marketing navržen individuálně studentem a akademickým poradcem.
Zaměřuje se konkrétně na silné a slabé stránky s ohledem na tržní příležitosti v hlavní a zamýšlené oblasti studenta. Pochopení, že průmyslové a geografické faktory by měly ovlivňovat obsah učebních osnov namísto standardizovaného designu pro všechny, je charakteristickým znakem jedinečného přístupu AIU k vzdělávání dospělých. Tato filozofie se zaměřuje na dynamické a neustále se měnící prostředí pracujících profesionálů tím, že pomáhá dospělým studentům dosáhnout jejich profesních a osobních cílů v rámci studijního programu.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Důležité: Níže je uveden příklad témat nebo oblastí, které můžete během studia rozvíjet a zpracovávat. V žádném případě se nejedná o úplný nebo požadovaný seznam, protože programy AIU se neřídí standardizovaným učivem. Má sloužit pouze jako referenční bod a příklad. Chcete se dozvědět více o tvorbě osnov na AIU? ( Kurz a osnovy )
Základní kurzy a témata v marketingu
- Marketingová etika a právo
- Marketingový výzkum
- Marketingová strategie
- Nový vývoj a marketing produktů
- Mezinárodní marketing
- Statistika Metody
- Metody sběru dat
- Kvalitativní výzkum
- Řízení marketingu
- Řízení značky
- Mediální strategie, analýza a plánování
- Strategie pro vztahy s veřejností
- Integrované marketingové komunikace
Orientační kurzy
- Komunikace a vyšetřování (Komplexní životopis)
- Teorie organizace (portfolio)
- Experimentální učení (Autobiografie)
- Akademické hodnocení (dotazník)
- Základy znalostí (integrační tabulka)
- Základní principy I (Filozofie školství)
- Profesní hodnocení (samohodnocovací matice)
- Vývoj postgraduálního studia (Garant akademického titulu)
Výzkumný projekt v marketingu
- Projekt magisterské práce
- Návrh práce MBM300
- MBM302 Diplomová práce (7 500 slov)
Publikace: Každý absolventem magisterského studia je vyzýván, aby publikoval své výzkumné dokumenty buď online ve veřejném vlastnictví, nebo prostřednictvím odborných časopisů a periodik po celém světě.