Master of Business Administration (MBA) v mobilním a digitálním marketingu
Alfred Nobel Open Business School
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Zürich, Švýcarsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
2 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 4 000 / per semester
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
- Trvání: 2 semestry
- Kredity: 60
- Jazyk angličtina
- Školné: 3000 EUR/semestr
- Program: Alfred Nobel Open Business School Switzerland a Collegium Humanum Warsaw Management University
Postgraduální studium Master of Business Administration (MBA) pořádané Alfred Nobel Open Business School Switzerland ve spolupráci s Collegium Humanum Warsaw Management University je nejznámější a nejprestižnější manažerskou kvalifikací.
MBA studium-mobilní a digitální marketing je jediným studijním programem v této části světa pro špičkové odborníky v oblasti digitálního a mobilního marketingu, nejrychleji rostoucí oblasti marketingu. Studie MBA-Mobile & Digital Marketing jsou založeny na nejaktuálnějších a nejpokročilejších technologických znalostech. Master of Business Administration (MBA) - mobilní a digitální marketingové studie podléhají přísnému hodnocení a neustálému zlepšování jako součást univerzity.
Absolventi tohoto specifického programu MBA představují elitní skupinu špičkových odborníků na mobilní a digitální marketing, kteří sobě i potenciálnímu budoucímu zaměstnavateli zaručují vysokou úroveň nabízených služeb. Navrhujeme inovativní plán výuky, obsahový i praktický, vytvoření virtuální pracovní oblasti, která umožní rychlejší implementaci získaných znalostí. Vzděláváme podle metody školení dobře známé v USA pro kvalifikované vedoucí pracovníky, kteří dokonale pronikají do oblasti nových technologií, marketingu a digitálního a mobilního marketingu.
Kreativní technologická a aplikační řešení a také nové organizační a administrativní systémy umožňují snadné a příjemné vzdělávání.
Tato specializace pokrývá koncepty, nástroje a techniky potřebné pro systematickou a integrovanou komunikaci se zákazníky a pro vytváření efektivních, cílených propagačních kampaní. Když dokončíte specializaci mobilního a digitálního marketingu, porozumíte strategickým marketingovým konceptům a nástrojům potřebným k informovanému rozhodování a stanovení směru pro vaši společnost, obchodní jednotku, oddělení nebo produktovou řadu v digitálním ekosystému.
Výsledky učení
- Porozumět aplikaci marketingových nástrojů a strategií v mobilním a digitálním prostředí
- Využijte marketingovou analytiku k vizualizaci a používání dat
- Pochopte, jak se mobilní digitální kanály používají v marketingu
Díky našemu jedinečnému modulárnímu přístupu k poskytování našich programů, našemu špičkovému poměru studentů k instruktorům a malým, soustředěným velikostem online tříd můžeme věnovat čas tomu, abychom zajistili, že každý z našich studentů skutečně uspěje v porozumění růstu firmy obsluhovat klienty v agentuře. Získáte zkušenosti se skupinovou dynamikou, organizačními změnami, technologickými platformami a strategií. V každém modulu získáte holistické zkušenosti, takže se vaše dovednosti snadněji uplatní v reálném světě.
Školení je poskytováno online pomocí přednášek, videí a pomoci konzultantů.
Kurz končí odevzdáním diplomové práce a její obhajoby.
aplikace
- odešlete formulář žádosti
- odešlete kopii své kvalifikace
- životopis
Obsah kurzu
Moduly | Kreditní čísla |
Webová analytika, Google Ads | 10 |
Autorské právo a GDPR | 10 |
Mobilní a digitální marketing | 10 |
Výzkum v médiích a reklamě | 10 |
Digitální televize- reklama a komerční aspekty | 5 |
Digitální inovace | 5 |
Influencer Marketing a sociální média | 5 |
Mediální komunikace | 5 |
Přijímací řízení
Osnovy
- Délka: 2 semestry
- Kredity: 60
- Jazyk angličtina
- Školné: 3000 EUR/semestr
- Program: Alfred Nobel Open Business School Švýcarsko & Collegium Humanum Varšava Management University
Postgraduální studium Master of Business Administration (MBA) pořádané Alfred Nobel Open Business School Switzerland ve spolupráci s Collegium Humanum Warsaw Management University je nejznámější a nejprestižnější manažerskou kvalifikací.
Studium MBA – Mobile & Digital Marketing je jediným studijním programem v této části světa pro špičkové odborníky v oblasti digitálního a mobilního marketingu, nejrychleji rostoucí oblasti marketingu. Studium MBA-Mobile & Digital Marketing je založeno na nejaktuálnějších a nejpokročilejších technologických znalostech. Master of Business Administration (MBA) – studia mobilního a digitálního marketingu podléhají v rámci univerzity přísnému hodnocení a neustálému zlepšování.
Absolventi tohoto specifického programu MBA představují elitní skupinu špičkových odborníků na mobilní a digitální marketing, kteří sobě i potenciálnímu budoucímu zaměstnavateli zaručují vysokou úroveň nabízených služeb. Navrhujeme inovativní plán výuky, obsahový i praktický, vytvoření virtuální pracovní oblasti, která umožní rychlejší implementaci získaných znalostí. Vzděláváme podle metody školení dobře známé v USA pro kvalifikované vedoucí pracovníky, kteří dokonale pronikají do oblasti nových technologií, marketingu a digitálního a mobilního marketingu.
Kreativní technologická a aplikační řešení a také nové organizační a administrativní systémy umožňují snadné a příjemné vzdělávání.
Tato specializace pokrývá koncepty, nástroje a techniky potřebné pro systematickou a integrovanou komunikaci se zákazníky a pro vytváření efektivních, cílených propagačních kampaní. Když dokončíte specializaci mobilního a digitálního marketingu, porozumíte strategickým marketingovým konceptům a nástrojům potřebným k informovanému rozhodování a stanovení směru pro vaši společnost, obchodní jednotku, oddělení nebo produktovou řadu v digitálním ekosystému.
Školení je poskytováno online pomocí přednášek, videí a pomoci konzultantů.
Kurz končí odevzdáním diplomové práce a její obhajoby.
Obsah kurzu
Moduly | Kreditní čísla |
Webová analytika, Google Ads | 10 |
Copyright a GDPR | 10 |
Mobilní a digitální marketing | 10 |
Výzkum v oblasti médií a reklamy | 10 |
Digitální TV – reklama a komerční aspekty | 5 |
Digitální inovace | 5 |
Influencer marketing a sociální média | 5 |
Mediální komunikace | 5 |
Výsledek programu
Výsledky učení
- Porozumět aplikaci marketingových nástrojů a strategií v mobilním a digitálním prostředí
- Využijte marketingovou analytiku k vizualizaci a používání dat
- Pochopte, jak se mobilní digitální kanály používají v marketingu
Díky našemu jedinečnému modulárnímu přístupu k poskytování našich programů, našemu špičkovému poměru studentů k instruktorům a malým, soustředěným velikostem online tříd můžeme věnovat čas tomu, abychom zajistili, že každý z našich studentů skutečně uspěje v porozumění růstu firmy obsluhovat klienty v agentuře. Získáte zkušenosti se skupinovou dynamikou, organizačními změnami, technologickými platformami a strategií. V každém modulu získáte holistické zkušenosti, takže se vaše dovednosti snadněji uplatní v reálném světě.