Popis programu
Cílem Master of Business Administration (MBA)Master of Business Administration (MBA) si klade za cíl rozvíjet u studentů schopnost výzkumu a analýzy, syntézy a kreativity, přičemž zdůrazňuje zásadní význam informačního a technologického rozvoje a zvyšování povědomí o etických, sociálních, environmentálních a mezinárodních otázkách ovlivňujících správní rozhodnutí. Cílem MBA je, aby studenti zdokonalili své mezilidské dovednosti po celou dobu studia, čehož je dosaženo týmovou prací. Skupinové aktivity jsou jednou z metod hodnocení ve většině kurzů programu.
MBA poskytuje znalosti a dovednosti v prostředí, které rozvíjí schopnost studentů rozhodovat ve vztahu k jejich oboru, prohlubovat a rozšiřovat jejich znalosti v provozu a řízení podniků. Program MBA také poskytuje příležitost specializovat se na jednu oblast absolvováním dvou volitelných kurzů v tématech, která mají zvláštní význam pro individuální zájmy a kariérní cíle.
MBA je charakteristický program, který zahrnuje studium financí, managementu, marketingu a souvisejících oborů. Učební plán je navržen tak, aby studentům s předchozí akademickou přípravou v podnikání nebo bez ní poskytl pevný základ v obchodních teoriích a principech a zároveň rozvíjel dovednosti, které manažeři potřebují k analýze situací a vedení organizací. Učební plán je založen na základních kurzech nalezených ve všech programech MBA, které ukazují, jak je každá oblast integrována do úspěšné obchodní operace. Tento program poskytuje všeobecné postgraduální a postgraduální vzdělávání pro ty, kteří usilují o vyšší úroveň managementu v organizacích nebo ji již mají, a vybaví je tak, aby mohli účinně vykonávat manažerské pozice. Cílem tedy není pokračovat v akademickém teoretickém studiu, ale spíše umožnit teorii informovat praxi.
Program MBA je navržen tak, aby poskytoval akademické zkušenosti, které přesahují tradiční učebnu, ve které je tok informací primárně od člena fakulty ke studentovi. S vědomím vzdělávací hodnoty rozsáhlých zkušeností studentů se fakulta snaží navázat intenzivní dialog ve svých třídách MBA. Záměrem ve výuce MBA je, aby každý účastník přispíval ke vzdělávání celé třídy prostřednictvím sdílení odborných znalostí a vedení diskuse, pokud to účastnické dovednosti a pozadí umožňují.
Vzdělávací cíle MBA obecně zahrnují cíle Neapolis University Pafos.
Absolventi budou:Prokázat složité dovednosti v oblasti řešení problémů podporované vhodnými analytickými a kvantitativními technikami ke zlepšení výkonnosti organizace.
Mít funkční znalosti a umět je integrovat na podporu rozhodování.
Máte zkušenosti s vedením projektu.
Mají znalosti potřebné k používání rámců v etické analýze a rozhodování, porozumění jejich osobním odpovědnostem jako vedoucích pracovníků v podnikání.
Mějte globální a multikulturní perspektivu.
Prokázat klíčové atributy spojené s profesionálním chováním.Mezi konkrétní cíle výše uvedených prvků patří:
Absolventi budou:Pomocí různých analytických technik můžete identifikovat složitý obchodní problém, generovat a porovnávat alternativy a vyvíjet řešení
Vyberte a implementujte příslušné výzkumné dovednosti a nástroje (informační technologie a / nebo kvantitativní analýza) k řešení problémů.
Integrujte své funkční znalosti do aplikovaného prostředí (např. Případové analýzy, skupinové projekty, výzkumné práce).
Prokázat znalosti týkající se konceptu tvorby hodnoty a role, kterou hraje každá funkční oblast firmy.
Prokázat úroveň dovedností a sebevědomí, která je vhodná jako vedoucí týmu nebo projektu.
Definujte klíčové komponenty podnikového operačního prostředí a vysvětlete, jak tyto komponenty ovlivňují výkon a rozhodnutí organizace.
Diagnostikujte mezikulturní problémy v nastavení případu a navrhněte vhodná řešení.
Prokázat znalosti o tom, jak se problémy a rozhodovací kritéria mění v závislosti na kulturních perspektivách a umístění.
Prokázat vysoce efektivní ústní komunikační dovednosti v profesionálním prostředí, včetně profesionálních prezentací a přesvědčivých prezentací.Výsledky studijního programuPo úspěšném absolvování budou studenti schopni:Navrhujte integrovaná řešení komplexních obchodních problémů na základě znalostí a zkušeností disciplíny.
Kriticky vyhodnotit současné rámce řízení, modely, debaty a důkazy a integrovat je do praxe.
Prokázat schopnost laterálně, kriticky, inovativně, kreativně myslet a vytvářet vazby mezi různými studijními obory při analýze problémů
Kriticky se zaměřte na kontrastní výzkum zabývající se mnohostrannými obchodními problémy.
Kriticky vyhodnotit praktické aplikace teorie ke generování praktických řešení nestrukturovaných problémů.
Získat analytické a výzkumné dovednosti pro řešení komplexních obchodních problémů.
Identifikovat a řešit potřeby osobního a profesního rozvoje.
Prokázat schopnost rozhodovat v náročných situacích.
Prokázat schopnost vést a efektivně komunikovat ve skupinových situacích.
Komunikujte s různým publikem prostřednictvím různých médií.
Pracujte nezávisle a spolupracovat.
Spravujte sebe a ostatní.Metody vyučování, učení a hodnoceníMetodika výuky magisterského studia zahrnuje kombinaci přednášek, cvičení, seminářů, zkoušek, projektů, prezentací, úkolů, aplikací případových studií a nezávislého výzkumu. Kromě toho je navržen tak, aby poskytoval akademické zkušenosti, které přesahují tradiční učebnu, ve které tok informací primárně probíhá od instruktora ke studentovi. Záměrem Master in Business Administration je, že každý účastník bude přispívat ke vzdělávání celé třídy prostřednictvím aktivní účasti na procesu učení. MBA sleduje strategii zaměřenou na studenta založenou na kombinaci různých technik aktivního učení zaměřených na vložení reálných scénářů do magisterského jádra činností a zároveň prostřednictvím strategie zaměřené na výzkum má MBA za cíl vybavit studenty dovednosti aplikovaného výzkumu. Je nezbytné, aby se studenti zapsaní na MBA učili prostřednictvím aktivní výuky a učení kombinací technik kombinujících aspekty reálného života a výzkumu směrem k vytváření profesionálů s vysokou mírou profesionálních standardů. V tomto rozsahu je náš přístup zaměřený na studenta implementován prostřednictvím interaktivních úkolů a formativních hodnocení (nehodnocených), které jsou naplánovány a mapovány u každého osnovy. Učební cesta je navíc obohacena o simulační hry o známé simulační balíčky a Neapolis Experiential Studying Tasks-NEST, který nabízí příležitost úkolů navržených ve spolupráci se společnostmi na základě jejich skutečných potřeb.
Hodnocení každého kurzu zahrnuje:Účast na interaktivních aktivitách (12 interaktivních aktivit, z nichž 4 jsou klasifikovány) - 20%
Úkol - 20%
Závěrečná zkouška - 60%Aby student v kurzu uspěl, musí ve všech třech výše uvedených kritériích získat známku nejméně 50/100.
Neúspěch v účasti nebo neúspěch v jednom z výše uvedených tří prvků znamená neúspěšné absolvování kurzu. V tomto případě je student zkoušen během opakovaného období srpen / září pouze v prvku, který propadl. Maximální skóre, které student může během období opakovaného zkoušení v každém z výše uvedených prvků získat, je 65/100, jako druhé (pokus).
Disertační práce nesmí být kratší než 13 000 slov a delší než 15 000 slov, včetně bibliografie a abstraktu. Po předložení hlavní nadřízený připraví písemnou a odůvodněnou zprávu se svým souhlasem o veřejné podpoře. Obhajoba disertační práce probíhá veřejně nebo prostřednictvím elektronické videokonference před tříčlennou komisí.Struktura programu Semestr 1 Semestr 2 DMBA580 Vedení a organizační chování (povinné)
DMBA550 Analýza účetnictví a účetní závěrky (povinná)
DMBA561 Marketing Management & Business Communication (Povinné)
DMBA620 Kvantitativní obchodní analýza (povinná)
Obchodní strategie DMBA581 (povinná)
DMBA541 Finanční řízení (povinné)
Řízení lidských zdrojů DMBA590 (povinné)
DMBA571 Řízení provozu (povinné)Semestr 3 - 1. volba Semestr 3 - 2. volbaMetody podnikového výzkumu DMBA600 (povinné)
DMBA530 Manažerská ekonomie (volitelná)
DMBA575 Total Quality Management (volitelný)
DMBA584 Podnikání a inovace (volitelně)
DMBA585 Small Business Management (volitelně)
DMBA595 Project Management (volitelný)* Výběr ze tří volitelných předmětů
Metody podnikového výzkumu DMBA600 (povinné)
DMBA650 Dizertační práce (volitelně)
Dále je třeba zdůraznit, že podle příslušných pokynů Kyperské agentury pro zajišťování kvality a akreditaci na vysokých školách může být program dokončen ve dvou akademických semestrech, jakmile disertační práce MBA začíná od prvního nebo druhého semestru studia a je dokončena během letní období, které lze po letní sezóně prodloužit o jeden nebo dva měsíce. Celkový počet ECTS zůstává nezměněn (90 ECTS). Celkový počet ECTS zůstává nezměněn (90 ECTS).Požadavky na přijetíUniverzita přijímá studenty bez ohledu na národnost, rasu, náboženství nebo pohlaví, pokud splňují předem stanovená kritéria pro přijetí každého studijního programu.
Univerzita vyhlašuje alt = "výzvu k zájmu potenciálních studentů v denních novinách, na webových stránkách univerzity a na dalších webových stránkách, jakož i jakýmkoli jiným vhodným způsobem. Zájemci se mohou přihlásit elektronicky i jakýmkoli jiným způsobem prostředky (běžná pošta, přihláška na sekretariátu univerzity, fax atd.).
Aby byli všichni uchazeči přijati do programu, musí absolvovat vysokoškolský program na jakékoli akreditované univerzitě nebo jejím ekvivalentu. Součástí žádosti o přijetí bude dokumentace o vzdělání uchazečů.
Postgraduální program bere v úvahu akademické zázemí každého kandidáta na základě jeho / jejích předchozích studií, stejně jako jeho / její předpokládané schopnosti úspěšně ukončit program. Student, který se uchází o magisterský titul v oboru Business Administration, by měl předložit následující dokumenty:Přihláška
Kopie ID / pasu
Maturitní vysvědčení
Bakalářský titul a přepis
Dvě referenční dopisy
Certifikát anglického jazykaMinimální požadavky na uznávání znalostí v anglickém jazyce jsou podrobně popsány ve studijní příručce.Odmítnutí odpovědnostiUniverzita si vyhrazuje právo definovat volitelné předměty nabízené v akademickém roce.