Master of Business Administration (MBA) (distanční vzdělávání)
Neapolis University Pafos Distance Learning
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online Cyprus
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 10 000 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Úvod
Cíl Master of Business Administration (MBA)
Master of Business Administration (MBA) si klade za cíl rozvíjet u studentů schopnost výzkumu a analýzy, syntézy a kreativity a současně zdůrazňuje zásadní význam informačního a technologického rozvoje a zvyšování povědomí o etických, sociálních, environmentálních a mezinárodních problémech ovlivňujících správní rozhodnutí. Cílem MBA je, aby studenti zlepšili své interpersonální dovednosti prostřednictvím délky studia, které je dosaženo týmovou prací. Skupinové činnosti jsou jednou z metod hodnocení ve většině kurzů programu.
MBA poskytuje znalosti a dovednosti v prostředí, které rozvíjí schopnost studentů přijímat rozhodnutí související s jejich oborem, prohlubovat a rozšiřovat své znalosti v provozu a řízení podniků. Program MBA také poskytuje příležitost specializovat se na jednu oblast absolvováním dvou volitelných kurzů v tématech se zvláštním významem pro individuální zájmy a kariérní cíle.
MBA je výrazný program, který zahrnuje studium financí, managementu, marketingu a souvisejících oborů. Učební plán je navržen tak, aby poskytl studentům s předchozí akademickou přípravou nebo bez ní pevný základ v obchodních teoriích a zásadách a zároveň rozvíjel dovednosti, které manažeři potřebují k analýze situací a vedení organizací. Učební plán je založen na základových kurzech nacházejících se ve všech programech MBA a ukazuje, jak je každá oblast integrována do úspěšné obchodní operace. Program poskytuje všeobecné manažerské postgraduální a postgraduální vzdělávání těm, kteří usilují o nebo již na úrovni vyššího managementu v organizacích, a vybavuje je k efektivnímu výkonu na manažerských pozicích. V souladu s tím není cílem pokračovat v akademickém teoretickém studiu, ale spíše umožnit teorii informovat praxi.
Program MBA je navržen tak, aby poskytoval akademickou zkušenost, která přesahuje tradiční třídu, ve které je tok informací primárně od člena fakulty ke studentovi. Vzhledem k tomu, že fakulta uznává vzdělávací hodnotu rozsáhlých zkušeností studentů, snaží se ve svých třídách MBA navázat dynamický dialog. Záměrem vzdělávání MBA je, aby každý účastník přispěl ke vzdělávání celé třídy prostřednictvím sdílení odborných znalostí a vedení diskuse, pokud to umožňují schopnosti a znalosti účastníka.
Vzdělávací cíle MBA obecně zahrnují cíle Neapolis University Pafos.
Absolventi budou:
- Předvádějte komplexní dovednosti při řešení problémů, podporované vhodnými analytickými a kvantitativními technikami ke zlepšení výkonnosti organizace.
- Mít funkční znalosti a být schopen je integrovat na podporu rozhodování.
- Mít zkušenosti s vedením projektu.
- Disponovat znalostmi nezbytnými k používání rámců při etické analýze a rozhodování, porozumět své osobní odpovědnosti jako vedoucí podniku.
- Mít globální a multikulturní perspektivu.
- Ukažte klíčové atributy spojené s profesionálním chováním.
Specifické cíle výše uvedených prvků zahrnují:
Absolventi budou:
- Pomocí různých analytických technik identifikujte složitý obchodní problém, generujte a porovnávejte alternativy a vyvíjejte řešení
- K řešení problémů vyberte a implementujte příslušné výzkumné dovednosti a nástroje (informační technologie a/nebo kvantitativní analýza).
- Integrujte jejich funkční znalosti do aplikovaného prostředí (např. Případové analýzy, skupinové projekty, výzkumné práce).
- Prokázat znalosti týkající se konceptu vytváření hodnoty a role, kterou hraje každá funkční oblast firmy.
- Prokažte úroveň znalostí a sebedůvěry vhodnou k tomu, abyste byli vedoucím týmu nebo projektu.
- Definujte klíčové součásti podnikového operačního prostředí (prostředí) a vysvětlete, jak tyto komponenty ovlivňují výkon a rozhodnutí organizace.
- Diagnostikujte mezikulturní problémy v konkrétním případě a navrhněte vhodná řešení.
- Předveďte znalosti o tom, jak se problémy a rozhodovací kritéria mění v závislosti na kulturních perspektivách a umístění.
- Předvádějte vysoce účinné ústní komunikační schopnosti v profesionálním prostředí, včetně profesionálních prezentací a přesvědčivých prezentací.
Prohlášení
Univerzita si vyhrazuje právo definovat nabízené volitelné předměty na základě akademického roku.
Přijímací řízení
Osnovy
Metody výuky, učení a hodnocení
Metodika výuky magisterského studia zahrnuje kombinaci přednášek, cvičení, seminářů, zkoušek, projektů, prezentací, úkolů, aplikací případových studií a samostatného výzkumu. Kromě toho je navržen tak, aby poskytoval akademickou zkušenost přesahující zkušenost tradiční učebny, ve které je tok informací primárně od instruktora k studentovi. Záměrem Master in Business Administration je, aby každý účastník přispěl ke vzdělávání celé třídy aktivní účastí na procesu učení. MBA sleduje strategii zaměřenou na studenty založenou na kombinaci různých technik aktivního učení, jejichž cílem je vložit scénáře skutečného života do magisterského jádra činností a současně, prostřednictvím strategie orientované na výzkum, MBA si klade za cíl vybavit studenty dovednostmi aplikovaného výzkumu. Je nezbytné, aby se studenti zapsaní na MBA učili prostřednictvím aktivní výuky a učení kombinace technik kombinujících skutečný život a výzkumné aspekty směrem k vytváření profesionálů s vysokým stupněm profesionálních standardů. V tomto rozsahu je náš přístup zaměřený na studenty implementován prostřednictvím interaktivních úkolů a formativních hodnocení (neklasifikovaných), které jsou naplánovány a mapovány v každém sylabu. navíc, cesta učení je obohacena o simulační hry známými simulačními balíčky a Neapolis Experiential Studium Tasks-Nest, který nabízí příležitost úkolů navržených ve spolupráci se společnostmi na základě jejich skutečných potřeb.
Hodnocení každého kurzu zahrnuje:
- Účast na interaktivních aktivitách (12 interaktivních aktivit, z nichž 4 jsou tříděny) — 20%
- Zadání — 20%
- Závěrečná zkouška — 60%
Aby student uspěl v předmětu, musí získat známku nejméně 50/100 ve všech třech výše uvedených kritériích.
Neúčast nebo neúspěch v jednom z výše uvedených tří prvků znamená neúspěšné absolvování kurzu. V tomto případě je student zkoumán v opakovaném období srpnu/ září pouze v prvku, který selhal. Maximální skóre, které může student získat během období přezkoumání v každém z výše uvedených prvků, je 65/100, jako druhý (pokus).
Disertační práce nesmí být kratší než 13 000 slov a delší než 15 000 slov, včetně bibliografie a abstraktu. Po odevzdání vypracuje hlavní školitel písemnou a odůvodněnou zprávu se souhlasem pro veřejnou podporu. Obhajoba disertační práce je zveřejněna nebo prostřednictvím elektronické videokonference před tříčlennou komisí.
Struktura programu
Semestr 1 | Semestr 2 |
|
|
Semestr 3 -1. výběr | Semestr 3 -2. výběr |
*Výběr tří volitelných předmětů |
|
dodatečně, zdůrazňuje se, že podle příslušných pokynů Kyperské agentury pro zajišťování kvality a akreditaci ve vysokoškolském vzdělávání může být program dokončen ve dvou akademických semestrech, jakmile disertační práce MBA začíná od prvního nebo druhého semestru studia a je dokončena v letním období, které lze po letní sezóně prodloužit o jeden nebo dva měsíce. Celkový počet ECTS zůstává nezměněn (90 ECTS). Celkový počet ECTS zůstává nezměněn (90 ECTS).
Výsledek programu
Výsledky učení programu
Po úspěšném absolvování programu budou studenti schopni:
- Navrhněte integrovaná řešení složitých obchodních problémů založená na znalostech a zkušenostech z disciplíny.
- Kriticky zhodnotit současné rámce řízení, modely, debaty a důkazy a integrovat je do praxe.
- Prokázat schopnost myslet bočně, kriticky, inovativně, kreativně, a navazovat spojení mezi různými studijními obory při analýze problémů
- Kriticky řešit kontrastní výzkum zabývající se mnohostrannými obchodními problémy.
- Kriticky zhodnotit praktické aplikace teorie pro generování praktických řešení nestrukturovaných problémů.
- Získat analytické a výzkumné dovednosti pro řešení komplexních problémů podnikání.
- Identifikovat a řešit potřeby osobního a profesního rozvoje.
- Prokázat schopnost rozhodovat v náročných situacích.
- Prokázat schopnost vést a efektivně komunikovat ve skupinových situacích.
- Komunikujte s různorodým publikem prostřednictvím řady médií.
- Pracujte samostatně a spolupracujte.
- Spravujte sebe a ostatní.