Read the Official Description

Složitost je základní charakteristikou 21. století. Vyskytuje se politicky, sociálně a ekonomicky. Je to také jeden z jedinečných prvků v jiných oborech, jako jsou teoretické a experimentální vědy. 21. století je století technologické a ekonomické složitosti, kde se otvírají nové prostory, které se dosud neznáme, v oblasti robotiky, umělé inteligence nebo bezpilotních inteligentních vozidel, jejichž ekonomické uplatnění bude nezbytné pro přežití mnoha společností.

Ekonomická složitost je výsledkem extrémní hospodářské soutěže v kontextu globální ekonomiky, kde existují vysoce konkurenční, inovační a technicky vyspělé společnosti a jiné, které se snaží zlepšit konkurenční předpoklad využívající nové technologie k oslabení svých oponentů buď manipulací s informacemi nebo odečtením základních strategických informací od svých konkurentů.

Globalizace trhů drasticky změnila hospodářský rámec jak v průmyslových zemích, tak iv rozvíjejících se nebo rozvíjejících se ekonomikách. Strategické zájmy společností a vlád byly diverzifikovány a zesílněny, takže se zvýšila rizika nejen ekonomická, ale i sociální, ale i geopolitická. Tak vzniká nový typ sil na trzích, kde se spojenci stávají protivníky, a kde rozhodující jsou vlivové a lobbové akce, které mění zavedená pravidla. To vše se skládá ze složitých hospodářských vztahů, které se dnes velmi odlišují od těch, které se v minulosti projevovaly, kde se často mění komerční geografické prostory a objevují se nové trhy s novými aktéry, které ovlivňují obchodní, regionální a vyrovnané vztahy. místní Aspekty, v nichž politické instituce zasahují, rozhodně ovlivňují zavedená pravidla.

Pro vše výše uvedené v kontextu globalizace jsou zapotřebí odborníci, kteří rozumí novým paradigmům 21. století a kteří mají nové znalosti, které jim umožňují činit účinnější rozhodnutí; Je také zapotřebí začlenit nové dovednosti pro efektivnější analýzu informací a formulování vítězných strategií v komplikovaném konkurenčním prostředí, v němž se pohybují. Prostředí, v nichž vzdálené hospodářské rozdíly nakonec ovlivňují místní nebo regionální trhy.

V tomto globálním kontextu s vysokou konkurenceschopností a vytvářením stálých rizik je nutné podrobně znát pohyb trhů, geopolitické dopady a rizika, stejně jako metodiky a technologie, které umožňují efektivní řízení složitosti. Globální prostředí, kde je zachování vysokého stupně podnikové a institucionální pověsti, je zásadní; kde je potřeba efektivně konkurovat v složitosti, vědět, že aplikace nových technologií, jako je Big Data, analýza dat nebo marketing 4.0, kde musíte vědět, jak bojovat s nástroji kontrarozvědky proti ekonomickým útokům nebo informačním válkám podporovaným ekonomickými protivníky; stejně jako ochranu informací umístěných na internetu pomocí nových technik počítačové bezpečnosti, aby se bránili proti větším počtem kybernetických útoků, které jsou dnes tak běžné; a zkrátka být schopni aplikovat nové nástroje konkurenceschopné ekonomické inteligence v globalizovaném prostředí, které jsou hlavním cílem tohoto Master Course.

S Master in Competitive Intelligence v globalizovaném prostředí získáte potřebné školení, které zvýší vaši kariéru v této oblasti a stane se odborníkem na trzích a jejími hlavními hráči a tím otevřete nové obchodní příležitosti v rámci komplexních konkurenčních prostorů. Stručně řečeno, poskytnout nové možnosti strategického a operačního řízení metodologií a technikami, které jsou zásadní pro to, aby se globalizace a její místní nebo regionální vlivy mohly měnit. To vše nabídne studentům v magisterském studiu nové obsazení manažerských dovedností, které jim umožní reagovat na současné ekonomické a obchodní problémy a usnadnit tak možnost pokračovat ve své profesní dráze.

cíle:

• Znal globální konkurenční prostředí, hospodářská a geopolitická rizika a státní a nestátní subjekty zapojené do globalizace.

• Analyzovat a formulovat strategie založené na konkurenceschopných ekonomických zpravodajských technikách v prostředí charakterizovaném složitostí, nejistotou a volatilitou trhu.

• Znát technologie, které mají vliv při řízení konkurenčních schopností společnosti, stejně jako techniky potřebné k pochopení toho, jak zákazníci a konkurenti jedná, a jednat podle toho.

• V prostředí plném dat a informací znáte techniky kontrarozvědky, které usnadňují pohyb v kontextu, kde jsou informace klíčovým nástrojem v oblasti konkurenceschopnosti.

• Rozvíjet důkladnou znalost internetového světa a znát nástroje kybernetické inteligence ke zvýšení konkurenčních schopností.

• Porozumět a aplikovat techniky veřejné a podnikové diplomacie, aby se zvýšila jejich schopnost ovlivnit.

• Porozumět a seznámit se s mezinárodními trhy a naučit se metody vyjednávání v komplikovaném konkurenčním prostředí.

• Znají důležitost reputace podniku a používají komunikační techniky založené na konkurenčních modelech ekonomické inteligence, které jsou pro konkurence důležité

• Schopnost analyzovat hodnotu informací a uplatňovat konkurenční metody ekonomické zpravodajské služby při definování a zavádění obchodní nebo institucionální strategie.

• Poskytovat pokročilé firemní komunikační techniky a know how, jak se informace přesouvají na internetu, aby se vytvořily nové možnosti ochrany proti počítačovým útokům.

• Schopnost formulovat vítězné konkurenční strategie v komplexních prostředích, znát rizika a využívat techniky konkurenční inteligence k jejich řešení.

Profesionální výstupy:

  • Pozice ve veřejné správě.

Úředníci ministerstev obrany, hospodářství, zahraničních věcí, předsednictví vlády, zahraničních služeb nebo úředníků mezinárodních organizací v různých zemích

  • Postgraduální studenti

Absolvent postgraduatech diplomacie, žurnalistiky, mezinárodních vztahů, politiky, ekonomie

  • Společnosti

Obchodní ředitelé, vedoucí kabinetů generálních ředitelů nebo prezidentů, odpovědní za strategii odpovědnou za internacionalizaci, odpovědní za komunikaci, odpovědní za rozvoj podnikání, odpovědní za rizikové oddělení odpovědné za informační technologie a bezpečnost, lidské zdroje

  • Druhy společností

Vývozní společnosti, energetika, telekomunikace, bankovnictví a pojišťovnictví, mezinárodní stavební firmy, technologické společnosti, společnosti působící v oblasti lidských zdrojů,

Kurikulum Magistr v konkurenční zpravodajství v globalizovaném prostředí

Kurikulum magisterského studijního programu Competitive Intelligence v globalizovaných prostředích je vyvinuta se schématem deseti modulů, které odpovídají deseti předmětům Master. K tomu jsou přidány dva volitelné semináře a závěrečný projekt, který se rozvíjí po celou druhou část akademického kalendáře.

Před začátkem akademického roku je k dispozici úvodní modul, který usnadňuje správu platformy a vytváří natáčení modelu učení "on-line".

Moduly:

  • Ekonomická globalizace a internacionalizace trhů
  • Hospodářská rizika a globální krize
  • Pochopení inteligentního prostředí
  • Řízení zákazníků: marketing 4.0 a velké údaje
  • Rozhodování a analýza strategických informací
  • Podniková diplomacie, lobby a vliv
  • Cybersecurity, sociální sítě a kybernetické útoky
  • Vyjednávání v komplexních konkurenčních prostředích
  • Informační a kontrarozvědné války
  • Reputace a řízení image společnosti
  • Závěrečný magisterský projekt (TFM)

Požadavky na Master v konkurenční inteligenci v globalizovaných prostředích

Magistr v konkurenční zpravodajství v globalizovaném prostředí OBS Business School má za cíl poskytnout účastníkům znalosti a nástroje potřebné pro efektivní řízení jejich profesních činností. Bude jim také umožněno vědět, jak se trhy pohybují a kdo jsou jejich hlavními hráči, a tím otevřít nové obchodní příležitosti v rámci složitých konkurenčních prostorů.

Struktura, trvání a obsah magisterského studijního programu Competitive Economic Intelligence umožňují zajistit dosažení stanovených cílů. Jedná se o praktický výukový program, rozdělený do znalostních modulů, průřezových a sekvenčních po ekonomické inteligenci a jeho aplikacích v komplexním prostředí ekonomické globalizace

Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajistit vhodnost kandidátů. Všichni účastníci by měli z této zkušenosti učit co nejvíce, a to prostřednictvím kontextu, ve kterém je možné rozvíjet dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy.

Jedná se o fáze přijímacího procesu:

1. Předpoklady pro přijetí
2. Žádost o přijetí
3. Osobní pohovor
4. Motivační dopis
5. Hodnocení přijímacího výboru
6. Zápis

Program taught in:
španělština

See 19 more programs offered by OBS Business School »

Last updated May 15, 2018
This course is Online forma, Campus based
Start Date
Červen 2019
Duration
10 měsíců
Denní studium
Price
9,500 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Červen 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Červen 2019
End Date
Application deadline

Červen 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date