Magistr v marketingu a digitální reklamě

Všeobecné informace

Popis programu

Inovativní koncept obchodní školy

V IEBS uděláme krok vpřed v tradičním modelu obchodní školy:

  • Tradiční model učení je rigidní a málo flexibilní, protože je založen na standardizovaném a neměnném modelu průmyslové společnosti.
  • Učební model IEBS je moderní, flexibilní a přizpůsobivý, protože je navržen tak, aby reagoval na dnešní svět a neustálé změny.
  • Navrhujeme učení, které integruje technologii a inovace jako součást předmětu, vždy nabízející nejaktuálnější znalosti.
  • Myslíme na model učení 2.0, který dává přednost schopnosti „naučit se učit“ a rozvíjet dovednosti potřebné k úspěšnému řešení dnešních problémů.
  • Integrujeme tradiční modely jako případovou metodu s nejnovějšími studijními proudy díky webu 2.0.

Koneckonců, kniha už nám nezaručuje, že se naučíme vše, co v životě potřebujeme vědět.

Na IEBS je student připraven stát se předním profesionálem, schopným inovovat, podnikat a poskytovat hodnotu svým společnostem v měnícím se prostředí prostřednictvím nového způsobu podnikání.

125768_photo-1516321318423-f06f85e504b3.jpgJohn Schnobrich / Unsplash

Mezinárodní charakter

IEBS narodil ve Španělsku v oblasti inovací a podnikání rukou Seedrocket, prvního urychlovače spouštění ve Španělsku, který má Google jako jednoho ze svých hlavních partnerů. Její hlavní sídlo se nachází v Madridu a Barceloně, dvou z nejdůležitějších měst v evropském a globálním prostředí inovací a podnikání, zdrojích inovací a trendů, které umožňují IEBS přinést všem inovativním talentům a znalostem všechny své studenty . IEBS má IEBS své ústředí v Latinské Americe, na břehu řeky Río de la Plata, v Montevideu, odkud propojuje inovativní kulturu, talent a nejinovativnější znalosti se všemi zeměmi Latinské Ameriky.

Co navrhujeme?

  • Skutečná učeň: čelit praktickým případům, ve kterých uplatníte naučený předmět, umožní vám čelit situacím, které se ve vaší práci vyskytují každý den. Pomocí simulace a hraní rolí se naučíte řešit problémy a podnikat obchodní rozhodnutí pro sebe.
  • Výuka 2.0 a kolaborativní učení: Cvičení a praktické případy jsou vyvíjeny v našem virtuálním kampusu, kde jsou generovány debaty a znalosti jsou budovány mimo samotný předmět. Kromě toho IEBS učí své studenty spravovat web 2.0, což je nezbytné k rychlému pohybu v online prostředí.
  • Profesoři, kteří jsou odborníky: Naši profesoři jsou úspěšní profesionálové aktivní v předmětu, který vyučují. Naučte se s úspěšnými profesionály a podnikateli, kteří budou vašimi učiteli a mentory a posílí vaše znalosti v oblasti jejich odborných znalostí.
  • Neustále aktualizované programy: Ve společnosti, ve které se znalosti rychle rozvíjejí, musí výuka probíhat stejným tempem. Proto jsou naše programy v každé výzvě aktualizovány, aby studenti měli přístup k nejinovativnějšímu učení, aktualizovali své znalosti a recyklovali se jako profesionálové.
  • Podpora podnikatelů: IEBS podporuje inovativní iniciativy svých studentů od začátku do konce. Díky alianci s platformou podnikatelů SeedRocket a dalších institucí, jako jsou AJE nebo Madrid Emprende, škola nabízí odborné rady studentům, kteří chtějí začít s nápady.
  • Nezávislost a maximální kvalita: IEBS má nezávislý orgán, který dohlíží na zájmy studenta a dohlíží na kvalitu ve všech aspektech. Naším cílem je pokračovat v růstu a zlepšování a nabízet školení nejvyšší kvality přizpůsobené skutečnému světu.

cíle

Úsilí, které značky používají v digitálním marketingu, ne vždy představuje pozitivní návratnost investic. Ekologické polohování může proto vyžadovat čas, proto je nutné investovat do platebních prostředků , s nimiž se dosáhne zvýšení provozu a tím i zlepšení konverzního poměru.

Společnosti si uvědomují důležitost placených médií pro obchodní výkonnost, proto nehledají pouze marketingové specialisty, ale také odborníky na online reklamu, kteří vědí, jak generovat tržby prostřednictvím sociálních reklam nebo Google Display.

Magistr v oblasti marketingu a digitální reklamy „ Placená média “ si klade za cíl vyškolit odborníka schopného provádět ekologické i placené kampaně tak, aby se mohl rozvíjet v kterékoli oblasti marketingu: SEO, SEM, Příchozí marketing, e-mailový marketing nebo sociální reklamy.

Na konci Master of Advertising and Digital Marketing budete moci:

  • Plánujte se strategickou vizí , definujte a ovládejte jakoukoli kampaň digitálního marketingu.
  • Generujte maximální provoz na webových stránkách nebo v aplikacích prostřednictvím SEO, SEM, grafických a sociálních médií.
  • Nakupujte velké množství kvalifikovaného provozu za nízkou cenu.
  • Vytvořte nativní reklamní strategii.
  • Proveďte řádné plánování reklamy v sociálních reklamách .
  • Se stal odborníkem na reklamy Google v reklamní síti.
  • Naučte se nejnovější trendy v programové reklamě.

osnovy

Struktura a předměty Master v oblasti marketingu a digitální reklamy - Placená média - jsou strukturovány do 17 modulů:

Modul 1. Úvod do digitálního marketingu

  • Úvod do digitálního marketingu, vyhledávačů, PULL a PUSH
  • Strategie digitálního marketingu aplikované na AIDAS
  • Internetové obchodní modely a jejich strategické zvláštnosti
  • Praktický případ

Modul 2. Strategie

  • Úvod do strategie
  • Úvod do průzkumu
  • Úvod do remarketingu
  • Případová studie

Modul 3. SEO

  • SEO Úvod a strategie (Kw Research Structures)
  • Interní a technické SEO
  • Externí SEO a linkbuilding
  • Praktický případ

Modul 4. Sociální reklamy I: Facebook a Instagram

  • Správce reklam
  • Reklamy a dokonalé publikum
  • Optimalizace a reporting
  • Případová studie

Modul 5. PPC / SEM a vyhledávací síť

  • Úvod do SEM
  • Strategie a struktura ve vyhledávací síti
  • Optimalizace SEM ve vyhledávací síti
  • Praktický případ

Modul 6. Sociální reklamy II: Twitter, LinkedIn, Pinterest a Snapchat

  • Twitter reklamy
  • Propojené reklamy
  • Pinterest a Snapchat
  • Případová studie

Modul 7. Zobrazení, programování a remarketing PPC / SEM

  • Reklamní reklama PPC / SEM
  • Programová reklama a sociální reklamy
  • Další funkce: remarketing, video, nakupování
  • Praktický případ

Modul 8. Nativní reklama

  • Úvod, formáty a sítě
  • Vyhlídky a remarketing
  • Optimalizace kampaní v nativní reklamě
  • Případová studie

Modul 9. Sociální mediální strategie

  • Úvod do sociálních médií
  • Jak vytvořit sociální mediální plán a praktické aplikace
  • Sociální reklamy: Facebook, Instagram, Twitter a další sociální sítě
  • Praktický případ

Modul 10. Vyhledávání Google

  • Základy vyhledávací sítě
  • Vytváření kampaní a zápasů
  • Optimalizace kampaně
  • Případová studie

Modul 11. Příchozí marketing

  • Inbound marketing: Marketingová reklama. Umění přitahovat zákazníky
  • Marketing obsahu Plán obsahu pro příchozí
  • Attraction Marketing and Automation
  • Praktický případ

Modul 12. Google Display

  • Kampaně v reklamní síti Google
  • Kampaně Gmail a YouTube
  • Optimalizace kampaně
  • Případová studie

Modul 13. E-mailový marketing

  • Legislativa a nábor potenciálních zákazníků
  • Vytvoření kampaně
  • E-mailový marketing, který se převádí
  • Praktický případ

Modul 14. Programová reklama I

  • Úvod a technologie
  • Správa tisku, adexange a vázání hlaviček
  • Prodejní strategie: SSP
  • Případová studie

Modul 15. Partnerské a přidružené kanály

  • Úvod do partnerství a přidružení
  • Strategie a typy partnerství a přidružení
  • Spuštění a monitorování partnerství
  • Praktický případ

Modul 16. Programová reklama II

  • Strategie nákupu: DSP
  • DSP Trading
  • Modely atribuce
  • Případová studie

Modul 17. Závěrečný projekt

  • Výukové programy a dodání závěrečného projektu
  • Závěrečné opravy projektu

požadavky na přijetí

Pokud máte vysokoškolské vzdělání, jste v posledním roce studia nebo máte příslušné odborné zkušenosti v oblasti studia, můžete požádat o přijetí do tohoto programu.

  • S vysokoškolským titulem: Bude nutné předložit titul a akademický záznam. V případě účasti v minulém roce bude předložen pouze akademický záznam.
  • Bez vysokoškolského vzdělání: Mít předchozí profesní praxi není nezbytným požadavkem, avšak akreditovaná odborná praxe je velmi důležitým prvkem výběrového řízení. V případě, že nemá vysokoškolské vzdělání, lze jej potvrdit prokazatelnou odbornou praxí. Požadované roky zkušeností se budou lišit v závislosti na jeho relevantnosti.
Poslední aktualizace Listopad 2019

Informace o škole

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Méně