Master Custom Class Mentoring
ESPM – Brasil
Klíčová informace
Umístění kampusu
São Paulo, Brazílie
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
BRL 1 019 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* až 35 splátek 1 019,94 BRL + 1 splátka 1 123,02 BRL
Úvod
Kurz Master Custom Class Mentoring je kurz distančního vzdělávání, který umožňuje sestavit kurikulární matici s disciplínami v souladu s vašimi vzdělávacími cíli mezi možnostmi v portfoliu ESPM.
ESPM chápe, že použití technologií kombinovaných s různými metodikami výuky a učení umožňuje přizpůsobení výuky s cílem optimalizovat učení nebo rychle reagovat na specifické potřeby učení. Ve flexibilnějším a přizpůsobitelnějším modelu výuky studenti a učitelé mentorství rozvíjejí individualizovaný vzdělávací program a vybírají možnosti, které odpovídají jejich potřebám.
Osnovy
Master Custom Class Mentoring je postgraduální kurz lato sensu, který bude trvat 480 hodin s předpokládanou dobou dokončení 20 měsíců, která se může lišit podle matice oborů a výsledků studentů.
Pokud si student přeje zahrnout předměty, které přidávají hodiny k původně plánované pracovní zátěži, budou tyto považovány za volitelné předměty.
Na co se chcete zaměřit ve své závěrečné práci?
Osvědčení o absolvování a diplom budou vyrobeny podle oblasti soustředění. Příklad: Master Custom Class in Digital Marketing
Chování, komunikace a spotřeba
Tato oblast koncentrace se zabývá pochopením chování a spotřeby spotřebitelů a procesu komunikace s nimi. Příklady témat: cesta zákazníka, osobnost kupujícího, proces učení, spokojenost a loajalita, média
Digitální marketing
Tato oblast koncentrace funguje na marketingu aplikovaném na digitální věk a na proces plánování a řízení digitálního marketingu. Příklady témat: sociální média, SEO, inbound marketing, konverzní marketing, digitální analytika.
Obchod a management
Tato oblast koncentrace je věnována širokému pohledu na organizace, jejich procesy a jejich strategie. Příklady témat: podnikatelské prostředí, obchodní strategie, řízení lidí, manažerské dovednosti, analýza scénářů, řízení rizik.
Komerční, maloobchodní a Omnichannel Development
Tato oblast koncentrace se zaměřuje na obchodní procesy společností a nakupujících. Příklady témat: shopper marketing, cenotvorba, trade marketing, channel management, omnichannel, CRM.
Řízení marketingové strategie
Tato oblast koncentrace je pro profesionály se zaměřením na procesní a marketingovou strategii. Příklady témat: marketingová strategie, marketingová analytika, DNVB, marketingové trendy, inovace, neurověda.
Reputace a sociálně-environmentální odpovědnost
Tato oblast koncentrace se zabývá reputací značky a procesy sociálně-environmentální odpovědnosti. Příklady témat: účel, řízení reputace, krizový management, CSR.
Výsledek programu
Po absolvování kurzu bude odborník schopen využít znalosti získané během kurzu k tomu, aby reagoval na současné a budoucí požadavky své profesní kariéry, a vytvořil tak úplného profesionála ve své oblasti odbornosti s dovednostmi, které zahrnují:
- Vedení a sebeřízení vašeho profesního rozvoje;
- Kritická kapacita organizačních výzev, kterým čelí, a organizační kontext;
- Vypracování a výběr alternativ k organizačním problémům
Galerie
Ideální studenti
pro koho je určena
Vzhledem k flexibilitě učebního plánu, který se skládá z oborů a formátu dokončovacího projektu, ze kterého si lze vybrat, je tento kurz zaměřen na lidi, kteří mají alespoň dva roky odborné praxe, absolvovali v jakékoli oblasti znalostí a chtějí si prohloubit nebo aktualizovat své znalosti. znalosti.v oblastech činnosti ESPM.