Správa zákazníků

Maybe International

Popis programu

Read the Official Description

Správa zákazníků

Maybe International

Proč je potřeba?

Někteří lidé se domnívají, že jsou přirozenými prodejci a jsou zcela příjemní prodávat. Někteří nejsou tak pohodlní. Ať již existují nové a mnohem lepší způsoby prodeje a odhalení nesplněných potřeb zákazníků, které jsou pohodlnější a mnohem efektivnější pro každého, pochází z toho, že máme skutečně důvěru v to, co nabízíme, a od vzrušení kolem něj.

Přehled

Je zřejmé, že zákazníci jsou životodárnou organizací jakékoli organizace, je snadné posunout se do toho, aby je viděli jako prostředek k tomu, aby konec byl blahobyt naší vlastní organizace. To nevyhnutelně vede k postupnému zanedbávání zákazníků a následným negativním dopadům na organizaci. Tento program rozpouští tuto zjevnou dichotomii a poskytuje nové, vzrušující a praktické způsoby, jak přeměnit každé obchodní schůzku na příležitost prospěšné společnosti, zprostředkovává zákazníkům veškerou zodpovědnost a nabízí nové způsoby kreativní spolupráce se zákazníky při vývoji kvalitnějších produktů a služeb.
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace November 19, 2018
Doba a cena
This course is Online forma
Start Date
Datum začátku
Duration
Délka trvání
24 - 32 týdnů
Price
Cena
795 EUR
Slevy pro skupiny a více modulů jsou k dispozici na vyžádání
Information
Deadline
Locations
Dates