Najděte nejlepší školy a univerzity s bakalářskými programy zde!

Hledejte zde bakalářské studium na špičkových školách a univerzitách!

marketing

Marketing odborníci mají velmi vyvinutý smysl pro vytváření, poskytování a sdělování cenné dary od podniků, aby se získat hodnotu na oplátku. Mistr v Marketing programů rozvíjet základní znalosti a dovednosti potřebné k provedení výzkumu trhu, řízení značky, přímý marketing, podpora prodeje a další. Zatímco marketing disciplína může být široká a složitá, Master in Marketing online programy poskytují komplexní, praktické poznatky při uplatňování moderního marketingu, rozvojových studenty 'spolehlivosti při vývoji marketingových strategií a analyzovat produkt nebo službu propagace.

Pomocí kombinace pokročilé on-line sítí a komunikačních prostředků, mistře v programech marketing on-line nabízejí studentům možnost dokončit svůj studijní program, přes web.Studenti těžit z odborných znalostí profesionálních trenérů a profesorů, otevřených fór pro komunikaci s různorodé třídy kolegy a flexibilní studijní plán. Nabízených univerzitami a obchodní školy v Evropě, Oceánii a Americe, studenti mohou být nutné navštívit areál občas doplnit praktické posouzení nebo pán 's práce.

Máte-li bakalářský 's titul v příbuzném oboru a chcete přidat konkurenční výhodu své marketingové zkušenosti, přejděte dolů se dozvědět více o Master in Marketing on-line studijních programů, ještě dnes!

Čtěte více

MA V On-line Marketingu A E-commerce

OBS Business School
Online forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2017 Španělsko Barcelona + 1 více

Navzdory globální ekonomické krize prostředí, digitální trh vyvíjí rok co rok, se stal jedním z hlavních motorů růstu. Rychlost, s jakou jsou zaváděny nové technologie přizpůsobeny nemá v dějinách lidstva obdoby. Zatímco rozhlas vzal třicet osm let dostat publikum padesát milionů lidí a třináct TV, internet se mu podařilo tak ... [+]

. Mistři v on-line marketingu a E-Commerce Navzdory globální ekonomické krize prostředí, digitální trh vyvíjí rok co rok, se stal jedním z hlavních motorů růstu. Rychlost, s jakou jsou zaváděny nové technologie přizpůsobeny nemá v dějinách lidstva obdoby. Zatímco rozhlas vzal třicet osm let dostat publikum padesát milionů lidí a třináct TV, internet dělal to za pouhé čtyři roky. A nová média catalyzed vznik inovativních obchodních modelů a organizace, které v několika letech, se objevily jako vedoucí ve svých odvětvích. Jedná se o nový digitální revoluce. Ale proč je Internet je taková radikální změna ve způsobu, jakým jsme se komunikovat a dělat podnikání? Seznam dělal argumenty o významu digitální ekonomiky v dnešní společnosti bychom mohli dělat dlouhý seznam, ale tam jsou některé faktory, které výrazně odlišují: Interaktivita a připojení bez omezení. Jsme svědky vzniku nových masových médií, který umožňuje komunikaci vícesměrové velmi účinně, v reálném čase a bez geografických bariér. Všestrannost. Internet je opravdu nic víc než komunikačního protokolu, který umožňuje více zařízení, které mají být podporovány televize, mobilní telefon, smartphony, tablety, spotřebičů, samozřejmě počítač. Tam je rozpor mezi hardwarem a obsahu, takže uživatelé chtějí přístup k jejich informace z libovolného zařízení. Docela výzva. Výsledky měření. Na rozdíl od jiných médií, internet umožňuje měřit s přesností výsledky každé kampani nebo akci bereme, přes několik metrik zaměřených na měření, kontrolu a zpeněžit našich cílů. A to vše v reálném čase. Transakční a dostupnost. Poprvé v historii můžeme dokončit transakci v médiích: To je to, co nazýváme e-commerce. Při pohledu, můžete si vybrat, zaplatit, jdete. To vše v žádném více než tři kliknutí. V neposlední řadě, internet představuje rozchod s tradičními distribučních modelů. Internet umožňuje úplné převedení vkladů distribučním řetězci (a tedy i náklady), tak, že kontakt zákazník - společnost se stává 100% přímé. A v tomto digitálním světě, odvětví e-commerce se rozšiřuje. Je prodej nových komunikačních kanálech rostou díky zvýšenému přístupu k internetu, mobilních zařízení, a novými modely poptávky. V posledních letech se objevily nové projekty ve světě e-commerce ve většině hospodářských odvětví během několika let se stala lídry ve svých odvětvích. Vznik nových konkurentů donutila tradičních maloobchodních společností mít přítomnost v digitálním světě. Nová paradigmata jsou potřebné k úspěchu v těchto odvětvích. A uspět profesionálně v tomto odvětví, je nutné získat celou řadu dovedností a schopností conceptualize, implementovat a řídit podnikání na bázi e-commerce. S Master of Marketing a elektronického obchodu Online budete mít potřebné školení zvýšit svou kariéru v této oblasti tím, že se odborníkem na online marketing. Kariérní vyhlídky Některé z pracovních příležitostí, na které si mohou vybrat, mít dokončil postgraduální studium Online Marketing a elektronického obchodu OBS-UB jsou: Interaktivní agentura. Fondy rizikového kapitálu (venture capital) E-commerce manager kanál SEO konzultant, SEM Product Manager Online Marketing Manager Komerční digitální marketing Pohon projekt eCommerce Komunikačních agenturách Řízení Digital Project Online Sales Manager Projekty E-commerce konzultant Cíle Master in Online Marketing a E-Commerce Jaké cíle se dostaneme? Kapacita pro analýzu a syntézu. Schopnost vyhledávat, analyzovat a interpretovat data do relevantní informace pro rozhodování. Kritické myšlení. Týmová práce. Zaměřte se na řešení problémů. Akce orientace. Vědět, jak strukturovat obchodní model kolem e-commerce. Znát do hloubky hlavní techniky a kanály náboru, atrakcí a udržení členů. Pochopit nové paradigma digitální komunikace. Znát a internalizovat nejdůležitější aspekty (na pracovišti i mimo místě) na návrhu transakčních webových stránek. Různé modely možného zpeněžení. Návrh a řízení vnitřních operací. Pochopit a asimilovat konverzi toku Profesionální a osobní dovednosti, charakteristické pro podnikatele. Curriculum Online Mistr v marketingu a E-Commerce Struktura, trvání a obsah Master na digitální marketing a E-Commerce umožňuje zajistit dosažení cílů. Modulární, lineární a sekvenční struktura strukturovaný kolem své zkušenosti. Program je rozdělen do deseti modulů příčným koncem projektu, který zahrnuje hraní rolí aktivitu. Požadavky na Masters v Online Marketing a E-Commerce Základním cílem našeho přijímacího procesu je zajištění vhodnosti kandidátů. Všichni účastníci musí dostat co nejvíce z tohoto učení zkušeností, přes kontextu, ve kterém je možné vytvořit dlouhodobý vztah se spolužáky, učiteli a absolventy. Jsou to fáze přijímacího procesu: 1. Předpoklady pro přijetí v únoru. Vstupné 3. Osobní pohovor 4. Motivační dopis v květnu. 6 Hodnocení Přijímací výbor. Imatrikulace Magisterský titul v oboru on-line marketingu a E-Commerce Lidé, kteří projdou hodnocením programu a splňují požadavky na vzdělání stanovené UB, bude udělena UB (University of Barcelona). Kromě toho budou všechny osoby, které projdou hodnocení obdrží stupně EAE Business School. Chcete-li získat stupeň UB je nutné mít vysokoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání nebo diplom). Neschopnost mít vysokoškolské vzdělání, jakmile prošel různými posudky, diplom rozšíření univerzitního UB je získané. Online Finanční pomoc Mistr v marketingu a E-Commerce OBS nabízí uchazečům stipendijní program na podporu dalšího vzdělávání pro profesionály, podnikatele a manažery. Chcete-li použít pro jednu z těchto grantů, které financují část programu, musí být uchazeči přijati do programu a splňují stanovené požadavky. Přijímací a stipendium výbor bude posuzovat přiměřenost profilu a kariéru kandidátů, z důvodů uvedených v dopise ze dne žádosti o stipendium a profesními a akademickými doporučení kandidáta. [-]

Magistr V Online Marketingu A Webové Analytiky

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online forma Denní studium 750 hodin October 2017 Španělsko Barcelona

Master in Digital Marketing se specializací je program navržen tak, aby splnění těchto požadavků ruka velkými odborníky v oboru a kde se naučíte základy digitálního marketingu a budete studovat některé z konkrétních oblastí, ve kterých chcete prohloubit. [+]

V současné době existuje vysoká poptávka po profesionály s vysoce kvalifikovanými, aby efektivně řídit příležitosti, které nabízí digitální marketing s specializované, jako je Traffic Manager, SEO, SEM, komunitní manažer, analytik digitální, mobilní a Příchozí marketing profilů, které vyžadují odbornou přípravu zejména vzhledem ke složitosti jejich úkolů. Master in Digital Marketing se specializací je program navržen tak, aby splnění těchto požadavků ruka velkými odborníky v oboru a kde se naučíte základy digitálního marketingu a budete studovat některé z konkrétních oblastí, ve kterých chcete prohloubit. Po dokončení Master na digitální marketing, budete mít základnu hluboké znalosti v digitální marketing může prohloubit a specializovat v jedné oblasti: Web Analytics; gamifikace; Mobilní marketing; Google Adwords; e-Commerce; Příchozí Marketing nebo digitální komunikace. Co se budu učit? Po ukončení Master in Digital Marketing vám bude dokonale schopen: Definovat, plánovat a efektivně řídit on-line náborové kampaně. Proveďte Online Media plánování. Získání co nejvíce z on-line kanálu při získávání zákazníků. Použití webové analýzy s cílem podnítit změnu v on-line obchodu. Definovat, implementovat a efektivně provozovat systém Web Analytics. Definovat klíčové faktory (KPI) a provést panelů. Specializujeme profesionální mít více pracovních příležitostí v jedné z nejvíce důležité vybrat konkrétních oblastech: Web Analytics, gamifikace, mobilní marketing, SEO, Google Adwords, eCommerce, Příchozí Marketing nebo digitální komunikace. Pro koho se to týká? Master in Digital Marketing a specializace poskytuje školení specificky zaměřené na následujících profilů: Lidé, kteří chtějí znát do hloubky nástroje a strategie SEO web polohování. Odpovědný za marketing a manažery, kteří potřebují maximalizovat jejich online investice a provést řádné Online Media plánování. Podnikatelé, kteří chtějí svou společnost musí být přítomen na síti v efektivním způsobem. Profesionálové Sociální média a management Společenství, kteří chtějí rozšířit své znalosti v technikách řízení dopravy a webové analytiky. Komunikační profesionálové, kteří chtějí dohnat na nejnovější techniky při prosazování webové stránky na internetu. manažeři malých a středních podniků a manažeři, kteří chtějí zlepšit jejich on-line strategie pro doplnění s tradičními obchodními strategiemi. Weboví vývojáři a tvůrci obsahu, kteří chtějí rozšířit své znalosti o SEO. Mladí absolventi, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru ve světě internetu, digitálního marketingu a nových technologií. osnovy Struktura a materiály Master in Digital Marketing & Analytics, gamifikace, mobilní, SEO, e-Com, příchozích, Branding je členěna následujícím způsobem: [GROUP běžných materiálů: MARKETING DIGITAL] Modul 1. Online Media Planning Reklama v online médiích vývoji a trendech Online plánování strategie Zdroje informací a zákaznické sledování Multichannel analýza a atribuční modely Modulu 2. Grafický Inzerce Efektivní správa online grafické reklamy Reklamní sítě, reklamní formáty a trendy Grafická reklama s Google pro tvorbu grafických reklam Modul 3. Hledání Vyhledávač reklama, definice, vlastnosti a trendy Definování metriky a cíle v SEO a PPC efektivní řízení placeného vyhledávání kampaně. PPC AdWords Editor I. Úvod SEO azyl SEO II. klíčové slovo výzkumu SEO III. budování zpětných odkazů SEO IV. příchozí marketing V. SEO SEO audit Modul 4. Sociální Media sociální sítě a komunitní řízení Budování a udržování sociální sítě Kampaní a sociální mediální strategie Reklama v sociálních sítích obsah viralization Modul 5. E-mail a affiliate sítě E-mailových kampaní, definice a vlastnosti Budování a udržování databází kontaktů Nástroje pro e-mailových kampaní Psát e-maily, které přeměňují affiliate sítě Modul 6. Právní aspekty Třídy zákonnosti. Ochrana osobních údajů on-line Evropskými a mezinárodními předpisy [GROUP specifických materiálech] Student si musí vybrat jednu z následujících oborů: Web Analytics Titul: Master in Digital Marketing se specializuje na webové analytiky příchozí Marketing Titul: Master in Digital Marketing se specializuje na příchozí marketing e-Commerce Titul: Master in Digital Marketing se specializuje na e-Commerce gamifikace Titul: Master in Digital Marketing se specializuje na gamifikace mobilní marketing Titul: Master in Digital Marketing se specializuje na mobilní marketing Google Adwords Titul: Master in Digital Marketing se specializuje na Google Adwords Mistr Závěrečný projekt [-]

Dual MSc & MA V Oboru Strategického Marketingu

London School of Business and Finance (LSBF) Online
Online forma Denní studium 18 měsíců March 2017 Spojené království Velká Británie (UK) Online

Zlepšit své marketingové kariéru komplexně s mezinárodně ctěný duální on-line MSc & MA v oboru strategického marketingu od mezinárodního Telematic University UNINETTUNO ve spolupráci Geneva Business School a poháněn oceněné vzdělávací platformy Interactive. [+]

. Dual MSc & MA v oboru strategického marketingu Zlepšit své marketingové kariéru komplexně s mezinárodně ctěný duální on-line MSc & MA v oboru strategického marketingu od mezinárodního Telematic University UNINETTUNO ve spolupráci Geneva Business School a poháněn oceněné vzdělávací platformy Interactive. Studenti získají komplexní školení v analýze a identifikaci udržitelných konkurenčních výhod společnost vyžaduje, aby účinně konkurovat na trhu, které slouží. S dodávkou předmětu přes pokročilé on-line vzdělávací platforma interaktivní, budete mít přístup k HD video tutoriály, knihovnu výzkumných zdrojů, odborné a studentské peer sítí a studentské podpory, vše na dosah ruky, 24/7. A s možností struktury poplatků výplatní-as-you-go, můžete získat své tituly za pouhých 18 měsíců. Požadavky předmětu Je třeba zvážit pro následující program, který musí splňovat následující požadavky: Bakalářský stupeň (2: 2 minimum) nebo ekvivalentní Kde angličtina není rodným jazykem, a Student nedokončil svůj bakalářský titul v angličtině, je vyžadována následující doklad o znalosti anglického jazyka: A. TOEFL IBT-skóre 78 nebo b. TOEFL PBT skóre 547; nebo C. IELTS celkové skóre pásmo 6 nebo vyšší; nebo d. Michigan test vyrovnal skóre 80 nebo lepší. Seznam požadovaných dokladů o registraci: 1. Vyplněného formuláře žádosti 2. Výkaz cílů 3. Autentické kopie svých kvalifikací, osvědčení a kompletní přepisy pro všechny ročníků 4. Kopie pasu 5. Anglický kopii vašeho CV / životopis 6. Doklad o znalosti anglického jazyka 7. Napsal osobní prohlášení, že odpovědi na otázky uvedené níže. Vyplněné výkazy by měly být označeny jménem studenta, akademické programu, a jejich kontaktní údaje, a musejí být předloženy poštou, e-mailem nebo faxem. Každá otázka by měla být zodpovězena v minimálně 300 slov (1 strana): A. Proč jste se rozhodli usilovat o postgraduální studium v ​​tomto okamžiku ve své kariéře, a to, co doufáte dosáhnout tím, že dělá to? b. Jaké silné stránky se cítíte tak vám silným kandidátem pro postgraduální program? C. Popsat bývalé nebo současné osobní / profesní zkušenosti, které podle vašeho názoru pozitivně ovlivněn svůj potenciál uspět v postgraduálním programu. Přívod Leden, březen, červen, říjen [-]

Online Master - Adresa Digital Marketing

Instituto Europeo de Posgrado
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2017 Španělsko Alcobendas

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti přizpůsobenou nové spotřebitelské zvláštností [+]

Mistr Online - Digital Marketing Management

Mistr na digitální marketing umožňuje on-line jako marketingový specialista rozvíjet marketingový plán společnosti, přizpůsobené nových charakteristik spotřebitelů 2.0.

Jaké jsou cíle programu?

Cílem Master in Digital Marketing je vyškolit profesionály, kteří potřebují rozvíjet a realizovat úspěšné marketingové strategie k dosažení spotřebitelům prostřednictvím nových digitálních médií. To je inovativní program navržený z pohledu nových způsobů, jak konzumovat a komunikovat, které poskytnou klíče, aby se úspěšně vyvinout výrobek nebo službu prostřednictvím nových sociálních médií nástrojů, mobilní platformy, obce ...... [-]


Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Události Módy

FDModa - LCI Barcelona
Online forma Denní studium 2 semestry September 2017 Španělsko Barcelona

Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. [+]

. Jazyk výuky: španělština Mistr v marketingu, komunikace a hlavní cíl Event Fashion je vyškolit budoucí profesionály, kteří vědí, jak identifikovat, hodnotit a vybírat tržní příležitosti, kterou se stanoví optimální strategií v oblasti komunikace a image značky v průmyslu ve kterém inovace je spojitá a velmi konkurenční. Odborníci jsou schopni umístit výrobek na trhu, a aby bylo známo, a to buď prostřednictvím reklamy prostřednictvím tisku nebo pořádání akce. Cíl: Poskytnout studentům znalosti a dovednosti potřebné k realizaci úspěšnou marketingovou politiku. Stanovit nejvhodnější komunikační kanál. Pomocí různých nástrojů reklamy jako prostředek distribuce produktu. Naučte se plánovat, organizovat a rozvíjet jakoukoli událost ve světě módy. [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Prodeje

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online forma Kombinované 14 měsíců September 2017 Španělsko Madrid

Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídat jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím akvizicí ... [+]

Mistr v marketingu a prodeje Mistr v marketingu a prodeje umožňuje studentům jako specialista v této oblasti společnosti, což je potřebné dovednosti, aby účinně zastávat pozice manažerské odpovědnosti. Cílem je vyškolit kvalifikované profesionály, schopné reagovat na dnešním měnícím trhu, předvídání jejich potřeby a hledání příležitostí prostřednictvím získání znalostí a typicky obchodní, marketingové a prodejní dovednosti. Proč si vybrat nás? Metodika učení je založeno na "případ metodou", video, virtuální třídy zasedání a interaktivních cvičení. Student má týdenní plán práce a osobní následovat učitele. Fakulta se skládá z odborníků v oboru. Proximity a přizpůsobení Styk studentů, učitelů a lektorů, je kontinuální přes virtuální platformy pro vývoj programu. Studenti budou mít: Celková dostupnost materiál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Kladení otázek v kteroukoli denní dobu Průběžná komunikace prostřednictvím diskusních fór Systém hodnocení Hodnocení programu je v podstatě praktický, a je založena na čtyřech aspektech: Praktická cvičení plánované Individuální a skupinová práce Účast na činnostech Diplomová práce projekt Přijímací řízení U každé volání následující proces přijetí se provádí na základě výběru studentů pro omezené nabízených míst: IEP obchodní poradci informovat zájemce o všech otázkách týkajících se procesu a přijímacích požadavků (podmínky financování, stipendia, atd.) Programu a. Uchazeč musí vyplnit "přihlášku", který bude odeslán, a zaslat jej na IEP spolu s následujícími dokumenty: Životopis Titulación Universitaria Po obdržení dokumentace, bude kandidát na telefonním rozhovoru svolává k dokončení procesu hodnocení. Výbor Přijímací zváží záznam a během přibližně jeden týden obdržíte potvrzení o přijetí, kdy dokáže, který dává místo ke studiu programu. Po obdržení potvrzení o přijetí, budou studenti legalizaci jejich zápisu. Studijních grantů / Stipendia Institut má grantový program až do výše 35% nákladů na školné. Pro každé volání omezený počet stipendií na základě osobní, profesní a hospodářské situaci kandidátů jsou nabízeny. Pro rozhodování, důsledné sledování míst. Financování Existují také speciální podmínky financování, podporované oběma institucemi, s cílem pomoci studentům převzít náklady na kurzu prostřednictvím systému odložené platby podle měsíčních splátkách komfortní a přizpůsobené potřebám studentů. [-]

Online Magisterské Programy V Oblasti Reklamy A Marketingu

Flexible Learning with Falmouth University
Online forma Kombinované 2 let January 2017 Spojené království Cornwall

Urychlit svou kariéru dráhu v rámci globální reklamní a marketingové průmyslu. Osvojit si dovednosti potřebné k obsluze hladce ve světě reklamy a marketingu. [+]

. Přehled kurzů Struktura Kurz je navržen tak, aby vám umožní provádět komplexní, vyhledávání, hluboké zkoumání reklamní praxe. Jednou z klíčových vlastností kurzu je, aby vás nejen přes přísné a náročné fázích výzkumu, strategie a plánování postupů, ale aby vás vystavit funkce a procesy kreativního oddělení. Dává vám úplný přehled o reklamní praxe a klíčovým vhled do tvůrčího procesu. Kurz pochází z School of komunikačního designu v rámci Falmouth univerzity; synonymem pro vynikající výuku, poháněný průmyslových kontaktů a uznána za to, že mezinárodní absolventů tělo. Level: 7 Doba trvání: 2 roky Forma studia: flexibilní Learning Kdo je tento kurz určen? Tato mezinárodní obrácený průběh přináší nejen znalosti, ale zvyšuje pracovní příležitosti prostřednictvím rozšířených sítích, v průmyslu, kde je připojen má zásadní význam. Flexibilní způsob doručení vám umožní pokračovat v práci, a zároveň rozvíjet nové dovednosti, které přímo souvisejí s aktuálním role, nebo aby posílily své zaměstnatelnosti. Tento kurz je vhodný pro uchazeče, kteří mohou být: Práce v marketingu či brand manažer role, kteří chtějí mít větší možnost nahlédnout do reklamy, funkce cestovní kanceláře, tvůrčího procesu, jak dodat krátký, hodnotit kreativní koncepty a pochopit současné mediální kanály Která pracuje v reklamní agentuře v juniorské kapacity, kteří se snaží zvýšit jejich pracovní výkonnost a urychlit jejich profesní dráhu Jednotlivci se zkušenostmi či aspirací v kreativních odděleních reklamních agentur Jedinci, kteří jsou v současné době pracují v rámci širších marketingových rolí (straně klienta), kteří si chtějí založit změnu kariéry a hledání zaměstnání v reklamě (agentura strana) Obsah předmětu Budete muset provést čtyři 30-úvěr moduly a jeden 60-kreditní projekt (180 kreditů celkem). Principy marketingu a strategie značky 30 kreditů Komunikační strategie a tvůrčí rozvoj 30 kreditů Strategie a kanály 30 kreditů Media Agentura praxe a řízení 30 kreditů Velký projekt 60 kreditů Hodnocení Písemných prací (bez vyšetření) Kombinace vizuálních, verbálních a písemných prací, speciálně vytvořenými pro každý modul například eseje, spodky, marketingových plánů, individuální zprávy, kolaborativní prezentací a reklamních kampaní Jak budete studovat Můžete si vybrat: Studie úplně on-line bez účasti jakýchkoli face-to-face dílny. Studie on-line a účastnit se volitelných bytových seminářů, které se konají jednou za dva roky na různých místech, například ve Velké Británii, Asii a na Středním východě. Typický workshop začne v pátek a končí v pondělí. Falmouth budou mít za cíl poskytnout informace o těchto obytných příležitosti po celém 4 měsíce předem, takže máte spoustu času zařídit docházku. Studijní aktivity Tam se bude řídit výukové činnosti, které zahrnují: Stručné on-line prezentací představit klíčové koncepty Malá skupina a třídní diskuse a Kritické zásahy s cílem usnadnit interakci a dialog On-line kritiky testovat předpoklady, nápady a získat zpětnou vazbu od kolegů a lektorů Individuální i skupinové konzultace po celou dobu kurzu nezávislá studie Sebehodnocení a vzájemné zpětné vazby Financování studia Můžete využít: Falmouth Flexibilní Stipendium: Maximální 3300 £ za způsobilého studenta Absolventi sleva (15% až Falmouth absolventy) Zkontrolujte termíny pro žádost o stipendium. Pro více informací o těchto stipendiích a ostatní finanční pomoci, kontaktujte nás na +44 (0) 1223 447713. Jak se přihlásit Veškeré podrobnosti o tom, jak aplikovat lze nalézt na našich webových stránkách www.flexible.falmouth.ac.uk Předloží kopii svého prvního studia osvědčení nebo Level 6, které odpovídají kvalifikaci a certifikátu IELTS / TOEFL, pokud angličtina není vaším rodným jazykem Předloží popis vaší zkušenosti, motivace pro studium kurzu, jak si myslíte, že bude rozvíjet svou kariéru a aspirace. Všechny žádosti jsou posuzovány individuálně. Pozvánky pro on-line rozhovory mohou být provedeny na základě vyhodnocení vaší žádosti. Pozdní přihlášky lze zvážit, pokud jsou k dispozici místa. Prosím, kontaktujte nás pro bezplatné poradenství. Volejte 0800 5999123 nebo +44 (0) 1223 447713 [-]

Online Ma V Oblasti Marketingu A Inovací (1 Rok)

London School Of International Business - LSIB
Online forma Denní studium 10 měsíců August 2017 Spojené království Anglie Velká Británie (UK) Online + 1 více

Relevantní a flexibilní a dodává v 10 měsících, to je síla MA v marketingu a inovačního programu. Program byl zařazen jako cenný investice s většina našich studentů ratingu je vysoká, pokud jde o návratnost investic a obsahu programu. [+]

Relevantní a flexibilní a dodává v 10 měsících, to je síla MA v marketingu a inovačního programu. Program byl zařazen jako cenný investice s většina našich studentů ratingu je vysoká, pokud jde o návratnost investic a obsahu programu. Základní fakta - MA v marketingu a inovace Online program s studentem na fakultě poměr pouhých 15: 1 LSIB má prvotřídní profesorů, odvozený z nejlepších institucí. Mnoho z profesorů mají také praktické zkušenosti chod a rostoucí podniky. Nejmodernější £ 1 milion Learning Management System (LMS) s 24 x 7 provozuschopnosti. Plně uznána a globálně přijal diplom. Program je nejdůležitější a je navržen podle potřeb a požadavků dnešní doby podniky po celém světě. S výhodou studia v práci, kdykoli a kdekoli, dostanete cenovou výhodu a stejnou míru, která je dána plný úvazek studentů na univerzitním kampusu. Proč Online MBA Nákladově efektivní - Obvykle UK stupeň začíná od 12.000 £ ročně, ale s LSIB si můžete užít úspory více než 60% z investic do vzdělávání. Praktický obsah - Naše celoroční práce je okamžitě použitelné pro kariéry, a můžete získat dlouhodobé zisky, včetně zvýšení platu a povýšení. Studie kdykoli a kdekoli - nemusíte absolvovat kampusu vysoké školy, takže můžete studovat kdekoliv na světě. Naše online doručení vám umožní stáhnout skript, předloží úkoly ať jste kdekoliv. Mezikulturní interakce - Se studenty, nacházejících se v 31 zemích na pěti kontinentech LSIB umožňuje vytvořit spojení s kolegy po celém světě. Live chat podporu - Jako student si můžete chatovat s naší podporou tým 24x7 po celém světě. Posouzení - Posouzení je podle ročníkové úkolů, kvízu a disertační práce. Flexibilní a Inovativní High Impact Learning a nákladově efektivní Tento program kromě toho, že efektivní z hlediska nákladů je velmi flexibilní, což vám umožní vyvážit studium s vaším domácím a pracovním závazkům. Program je o reálném světě učení, které spojuje on-line vzdělávání s případovými studiemi, úkoly založených na projektech na rozvoj manažerských dovedností, podporovat kritické myšlení a zostřit svou rozhodovací schopnosti. Kdo je tento program určen? Úspěšní manažeři, manažeři a odborníci, kteří chtějí, aby svou kariéru na novou úroveň Ambiciózní lidé, kteří chtějí rychle sledovat jejich zvolené kariéru, nebo začít nový podnik. Proč si vybrat LSIB? Typicky online UK stupeň začíná od 12.000 £ ročně, ale s LSIB si můžete užít úspory více než 60% z investic do vzdělávání. Náš program je nejdůležitější a je navržen podle potřeb a požadavků dnešní doby podniky po celém světě. Programy nabízí silnou návratnost vašich investic do vzdělávání. Naši studenti nám říkají, že naše celoroční práce je okamžitě použitelné pro jejich kariéry, a oni vydělají dlouhodobé zisky, včetně zvýšení platu a povýšení. Se studenty se nacházejí v 31 zemích na pěti kontinentech LSIB umožňuje vytvořit spojení s kolegy po celém světě. Budete vytvořit silné spojení s studenty z světem přes přes náš on-line studentské komunity. [-]

Magistr V Marketingové řízení

Universidad Arturo Prat
Online forma Denní studium 4 semestry February 2017 Chile Santiago

Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. [+]

. Mistr v Marketing Management v režimu online, je navržen tak, aby přípravu odborníků a nejmodernější inovátory, rozvíjet široký a jedinečný zážitek v řízení marketingu v digitálním věku byla připravena reagovat na výzvy managementu, schopnost naslouchat pravomoc a náročný klient, vytváří vztah trvalé hodnoty v průběhu času, se zaměřením na věrnostní a spokojenosti zákazníků, který podporuje konkurenceschopnost a životaschopnost organizace. Metodologie, které mají být použity jako učení, usiluje o integraci znalostí, talentu, zkušeností a schopností v dobytí životního prostředí a vysoce náročných trzích v rámci informačních technologií a ladil s obchodními cíli, zajištění toho, že mandáty získané od svých zákazníků, se perfektně hodí jejich očekávání. Naše Master, kombinuje konceptuální modely s real-svět případy, které poskytují hluboké pochopení disciplíny, s vysokými technologické dovednosti, schopnosti sebevzdělávání a dovedností pro týmovou práci, rozhodující pro dnešní pracovní světě, kde je spolupráce páteř odborných znalostí. K tomu jsme vytvořili interdisciplinární programu, integraci příspěvky od vědy a praxe řízení a transakce výměny. Jsme přesvědčeni, že s tímto programem, budou naši studenti získají komplexní vzdělání excelence, patří k nejlepším v Latinské Americe. k. Komu je určena? Program je zaměřen na lidi s akademickými bakalářského studia nebo škola, kteří chtějí získat znalosti v oblasti marketingu, a na oplátku, zvýšit kvalifikaci pro zvukovou rozhodování na úrovni managementu, zaměřena na rozvoj kapacit strategické odborné znalosti a inkluzivní, a tak zvládnout skutečnou vizi o tom, jak efektivně a účinně vždy turbulentní a měnící trhy spustit podnikání. b. Profesní očekávání Po dokončení tréninkového procesu jste připraveni k: Adecuarte změnit, velmi konkurenční produkt oba scénáře, jako je neustálé inovace v oblasti informačních technologií. Správa strategické a operativní plány vrcholového vedení organizace. Vést a řídit multidisciplinární a multikulturní týmy. Rozhodovat se na základě analýzy rizik a kapacity pro abstrakci. Analyzovat, identifikovat, diagnostikovat, sledovat, zmírnit a řešit situace, které ovlivňují konkurenceschopnost a udržitelnost podle etického kontextu podnikové a sociální odpovědnosti. Můžete desempeñarte jako: Manažer nebo ředitel marketingu. Nezávislý poradce nebo konzultant. Ředitel institucionální obrazu. Agent Marketing a reklama. Ostatní odborné úkoly související. Představuje Mistr Závěrečný projekt Závěrečný projekt Master (TFM), je koncipován jako profesionální výrobek, který studenti musí rozvíjet v reakci na nějaký problém, potřeby nebo příležitosti z reálné a existující společnosti v různých oblastech praxe, že splňuje podmínky pro titul. TFM se provádí v týmech tří studentů, s podporou a poradenství ze dvou učitelů: specialista v programu a metodik, což umožňuje kompletní tento proces podle plánu. Obrana nebo konec podpory TFM se provádí 100% on-line, nebo osobně. Stupeň Po dokončení Master, Arturo Prat Univerzita státu Chile udělena zahraničním studentům, kteří splňují všechny požadavky programu, za následujících podmínek: Mistr v Marketing Management Chilské žadatelé by měli konzultovat odpovídající kvalifikaci. Země Úmluva o uznávání kvalifikací v Chile jsou: Bilaterální smlouva: Brazílie, Kolumbie, Ekvádor, Španělsko a Uruguay. Multilaterální Smlouva: Bolívie, Kostarika, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Peru. Arturo Prat univerzita je veřejná a je akreditována Národní akreditační komisí (v rámci Ministerstva školství, mládeže a Chile agentury). Požadavky na přijetí List řádně vyplněný vstupné. Řádně vyplněný dopis o záměru. Ověřený nebo notářsky ověřený identifikační, průkazu totožnosti nebo průkaz totožnosti fotokopii. Certifikovaný fotokopie (notář Víra nebo instituce vysokoškolského vzdělávání, který vydává) Akademický Diplom, osvědčení o titulu nebo zákona bakalářský titul nebo Professional stupně (kariéra vysokoškolské vzdělání, se po dobu alespoň čtyř let ) udělený instituce vyššího univerzitního vzdělávání s rozlišením a státního uznání. Aktualizováno osnovy. Investice do programu je 6950 USD Náklady na certifikaci Na vyvrcholení štamgastů, a před vstupem do kurzu přípravy závěrečnou práci v magisterském studiu musí student provést platbu ve výši USD 990 (990 dolarů) na pokrytí nákladů vyplývajících z procesu certifikace, vydávání titulu , apostillaje stejné v Chile a poslal kurýrem do místa bydliště Grandee. [-]

Magistr V Sociální Média Marketing

Grupo IOE
Online forma Kombinované September 2017 Španělsko Barcelona Madrid Murcia Valencia Kolumbie Bogotá Mexiko Mexico City Peru Lima Brazílie São Paulo + 10 více

Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o navrhování strategií pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost svého podnikání v digitálních prostředích založených na procesy atrakce, konverzi a automatizace. [+]

Una digitální revoluce žijete ve dne na den v profesionální marketing a komunikace, Firmy se přizpůsobuje rychle Nové nástroje v digitálním prostředí, Proto se firmy a profesionálové musí být připravena k integraci v rámci marketingového plánu se strategií a digitální nástroje generovat doprava, nábor, udržení a měření výkonnosti, Tento mistr je určen pro profesionály, kteří mají zájem o Strategie projekt pomocí digitálních nástrojů pro maximální ziskovost jeho podnikání v digitálním prostředí na bázi zpracovává atrakce, konverzi a automatizaci. CÍLE Design, vývoj a správu marketingový plán Digital, v souladu s obecným plánem marketingu. Mají strategickou vizi sociálních sítí a co, jak a kdy se mohou přidat hodnotu marketingového plánu. Vyberte si a aplikovat digitální marketingové nástroje k dosažení cílů v každé z marketingových strategií Vytvoření efektivních kampaní online, analyzovat výsledky a učinit správná rozhodnutí Studovat komunikativní změnu paradigmatu a vznik digitální pověsti. Formulář při navrhování a realizaci strategických plánů otevřené. Znalost správu virtuálních komunit a propojení mezi digitálním a analogovým. Analyzovat úspěšné případy řízení obce. Poskytují konkurenční výhody pro společnosti usilovat VÝUKA GUIDE Detaily právě teď, vyplnění přiloženého formuláře. [-]

Magistr V Digitálním Marketingu A On-line Strategie

Spain Business School
Online forma Kombinované 10  February 2017 Španělsko Madrid

Určen všem profesionálům, kteří potřebují začlenit do svých obchodních strategií noví zákazníci používají kanály: Digitální. A samozřejmě, aby všechny podnikatele, kteří potřebují znát výhody internetu, a to buď proto, že připojí e-commerce, nebo proto, že chtějí transformovat či adaptovat jejich tradiční podnik na digitální vysílání ... [+]

. Kdo by se měl zúčastnit: Všichni odborníci, kteří potřebují začlenit do svých obchodních strategií noví zákazníci používají kanály: Digitální. A samozřejmě, aby všechny podnikatele, kteří potřebují znát výhody internetu, a to buď proto, že připojí e-commerce, nebo proto, že chtějí transformovat či adaptovat jejich tradiční podnik na digitální vysílání. Cíle: Znát, chápat a aplikovat základy každé společnosti, ale z pohledu na nový trh: digitální. Získat úplnou znalost marketingu a managementu zákazníka. Schopnost měřit a dosáhnout výsledků na akce, které jsou zahájeny. Staňte se expertem na dosažení co nejlepší návratnost investic. Být schopen vytvořit svůj vlastní projekt a získat finanční prostředky na něj agenda: Modul 1: Základy Sekce 1: technický a právní prostředí. Sekce 2: Základy marketingu. Modul 2: Zákazník Sekce 1: Digitální spotřebitele. Sekce 2: CRM. řízení vztahů se zákazníky. Sekce 3: věrnost zákazníků. Modul 3: Digital Marketing Sekce 1: Digital Marketing. Sekce 2: Mobilní marketing. Sekce 3: Svět sociálních sítí. Sekce 4: E-mail marketing. Sekce 5: SEO a SEM Search Engine. Sekce 6: Google Analytics I. Analýza dat. Sekce 7: Google Adwords I. Navrhování kampaní. Modul 4: Strategie Sekce 1: Cíle a strategie internetových stránkách. Sekce 2: Strategie v oblasti e-commerce. Sekce 3: Social Media Strategy. Sekce 4: Správa on-line pověst. Sekce 5: Strategický marketingový plán. Sekce 6: Vytvoření digitální produkt. Sekce 7: Kampaně 360. Sekce 8: Marketing sektor. Modul 5: dovednosti správa digitálních Sekce 1: Písemná komunikace. Sekce 2: audiovizuální komunikace. Sekce 3: Veřejný projev. Sekce 4: Efektivní prezentace END OF mistrů. Vždy doprovázena Váš specialista, váš projekt školitelem a ředitelem školy. Doplňující informace: Ti studenti, kteří si přejí mít možnost stáží ve velkých společnostech. Toto školení lze financovat nadací tripartitního Recenze studentů: Carmen Luna (2015) • Jaký je nejlepší kurz? To nejlepší z mistra byla řada předmětů vyučovaných od tematického technické povahy a základy právního prostředí, podniku nebo finančního zákona pro nefinanční k praktičtější a dynamické, jako je time management a vedení kurzů či motivaci. • Jaká je nejhorším kurzu? Vysoký počet cviků, které odesílají někteří učitelé • ji doporučil? Ano. Doporučuji těm, kteří chtějí mít rozsáhlé školení v oblasti digitálního obchodu a také těm, kteří mají znalosti o určitých oblastech marketingu a nebyly ponořil do důležitých otázek, jako je mobilní marketing, sociální sítě či webové analytiky. Francisco Salas (2016) • Jaký je nejlepší kurz? Mám rád umění, školní areál a metody • Doporučili by jste tento mistra? • V případě, samozřejmě [-]

Master's in Product and Category Management

ABMS The Open University Of Switzerland
Online forma Denní studium Kombinované 16 - 20 měsíců Přihlašování započato Švýcarsko Curych + 1 více

[+]

Strategické řízení Strategické řízení operací Požadavky na přijetí: Doba trvání: jeden + práce (obvykle 4 - 8 měsíců) Diplom: MBA v produktu a category managementu [-]

Magisterský Strategický Marketing Směrem

Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Online forma Kombinované 6 - 24 měsíců Přihlašování započato Španělsko Barcelona

Mistr ve strategickém Marketing se specializuje na integraci základní pojmy spojené s systému myšlení, jednání a marketingového řízení v XXI století ... [+]

Mistr ve strategickém marketingu

Mistr ve strategickém Marketing se specializuje na integraci základní pojmy spojené s systému myšlení, jednání a marketingového řízení v XXI století, jako součást integrovaného přístupu ke strategickému řízení v obchodních organizací a veřejných neziskových a non-zisk, a různé postupy, techniky a nástroje, které mohou být užitečné, aby efektivně provádět stejné.

Mistr ve strategickém marketingový specialista, prostřednictvím tohoto vzdělávacího programu, řídí společnou výuku teoretických a praktických případů v oblasti aplikace marketingového řízení.

... [-]

Isefac On-line Marketing Manager Digitální Master

IONISx
Online forma Kombinované 18 měsíců Přihlašování započato Francie Francie Online Réunion Belgie Online Niger Alžírsko Online Mauricius Kanada Online Martinik Kongo ROC (Brazzaville) Online Madagaskar Cote d'Ivoire Online Lucembursko Francouzská Guyana Online Lichtenštejnsko Francouzsky Polynésie Online Libanon Gabon Online Gabon Libanon Online Francouzská Polynésie Lichtenštejnsko Online Francouzská Guyana Luxembourg Online Pobřeží slonoviny Madagaskar Online Kongo Martinique Online Kanada Mauritius Online Alžírsko Niger Online Belgie Reunion Online Švýcarsko Švýcarsko Online + 34 více

Staňte se kompletní manažer marketingu a komunikace, kontrolní tvůrčí, produktivní a strategické aspekty všech digitálních médií. [+]

Staňte se kompletní manažer marketingu a komunikace, kontrolní tvůrčí, produktivní a strategické aspekty všech digitálních médií. PROČ mistrů on-line marketingu ISEFAC? Máte podnikání na pozadí, marketing, komunikaci nebo počítač? Zvládnout všechny aspekty marketingu a digitální komunikace a stal nepostradatelnou strategickou výhodu ve vývoji společnosti. Převzít velení digitální strategii a získat odpovědnosti. Tento studijní obor je zaměřen na praktickou aplikaci obchodních dovedností můžete získat celkový obraz o vývoji digitálního marketingu a přístupu k nejvyhledávanější pozic v podniku na trhu. OBCHODY Brána k digitálním profese ve vysoké poptávce: Odpovědný za web marketing Vedoucí marketingový projekt webové Mobile Project Manager Vedoucí projektu digitální web Optimizer Web Editorial Manažer Social Media Manager Content manager digital poradce pro strategii Chief Digital Officer Traffic Manager růst Hacker Community Manager Schopnosti a CÍLE Osvojit nové dovednosti s naším učení založené na projektech Navrhovat a spravovat digitální obchodní strategii Analyzovat trh a průmyslu a vytvořit podnikatelský plán Za účelem vytvoření image a viditelnost společnosti nebo projektu Organizuje a řídí potřebné týmy na projekt NÁROK Přijímání aplikací a rozhovor. Tento kurz je možný Držitelé Bac + 3 uznány bakalářský titul nebo v oblastech marketingu, digitální, komunikace nebo design ... Držitelé Bac + 2 uznáno, BTS či DUT, doplněné o jeden rok odborné vzdělávání v oblasti marketingu a komunikace. Nebo odborné funkce marketingu, prodeje, webu, managementu, mohou prokázat značnou odbornou praxi nejméně 4 roky. Doba tréninku Flexibilní. Pace doporučuje 18 měsíců. 3 příjmy za rok: leden-únor, duben-květen, září-říjen RATE € 9.000 € 5,000 vč daná společnost HT ISEFAC Vedoucí práce a odborné školy-Enterprise po dobu 20 let, Isefac cvičil generaci zaměstnanců podniku na manažerských pozicích v oblasti doplňkových specializací: management, komunikace, obchodu, marketingu, managementu, HR ... RNCP HLAVA 17282 Strategický manažer webových stránek [-]

Master Européen De Et Strategie řízení Publicitaires

ESOAD
Online forma Denní studium Kombinované 2 let Přihlašování započato Francie Francie Online Belgie Belgie Online Švýcarsko Švýcarsko Online Lucembursko Luxembourg Online Libanon Libanon Online Martinik Martinique Online Réunion Reunion Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Mauricius Mauritius Online Kanada Kanada Online Alžírsko Alžírsko Online Tunisko Tunisko Online Maroko Maroko Online Francouzská Guyana Francouzská Guyana Online Francouzská Polynésie Francouzsky Polynésie Online + 29 více

Vous apprendrez à une adaptér Stratégie aux problématiques des marques (forte hospodářská soutěž sur le Domaine de la créativité et visibilité sur le net), à répondre aux exigences des marchés et de la société Actuelle. [+]

. Vous apprendrez à une adaptér Stratégie aux problématiques des marques (forte hospodářská soutěž sur le Domaine de la créativité et visibilité sur le net), à répondre aux exigences des marchés et de la société Actuelle. Votre Profil Faculté d'écoute, de dialog et de kontakt, sensibilité de l'Univers numérique, Maitrise des Réseaux sociaux, Creatif et persuasif. Acquérir les compétences suivantes: Identifier les Stratégies hors média complémentaires Effectuer un choix Parmi les techniky hors média Etablir un mediální plánování Savoir programátor des INVESTISSEMENTS publicitaires Maîtriser les différentes étapes de la chaîne graphique Savoir sélectionner une agence de produkce audiovisuelle Elaborer une Stratégie de komunikace Maîtriser les différents druhy de komunikace Connaissance de l'aspekt juridique lež aux métiers de la komunikace Savoir protéger une identité numérique Concevoir une Stratégie numérique Piloter un Projet en faisant intervenir plusieurs Acteurs du web Publicitaires et Communication Numérique - Mistr I UC A4 / 5 - Les entreprises, la souběh et l'Europe: UC B4 - Langue Vivante Européenne UC D41.1 - Culture générale du marketing et de la komunikace UC D41.2 - Environnement de la Publicité, du média et du hors média Publicité Droit Gestion financière des projets Analyzujte sémiologique de la komunikační publicitaire Výmysl Výroba audiovisuelle UC D42 - Mission ou Projet Professionnel: Mission: Stage en entreprise ou emploi salarié. Publicitaires et Communication Numérique - Mistr II UC B5 - Langue Vivante Européenne: UC D51 - strategie de komunikace Stratégie globale de l'entreprise Cadre juridique de la komunikace UC D52 - Komunikace numérique Gestion Editoriale du site web et komunikace internet Moduly transversaux UCD 53 - Tyto professionnelle Stupeň Une Periode de stage d'une durée de 6 a 12 semaines est realizovatelná, Mais non obligatoire. Les candidats n'ayant pas la possibilité d'un accomplir etapa en entreprise peuvent appuyer leur mémoire sur des travaux théoriques. Dans ce cas, le projet de mémoire est à určit avec Votre professeur referent. [-]