Magisterský program je zaměřený stupeň, který vyžaduje asi dva roky výuky, výzkumu a případně práce papír vydělat. Tento moderní studijní program umožňuje studentům, aby dále specializovat své vzdělání v oblasti, která je zajímá. Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské… Čtěte více

Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci studentům naučit živé organismy spolupracovat.

Švédsko (Sverige) je největší ze skandinávských zemí, s populací asi 9,5 milionu. To hraničí s Finskem a Norskem a je připojen do Dánska přes most Öresund (Öresundsbron). Švédsko má silnou tradici, že jsou otevřené, přesto diskrétní země.

Související studijní obory