Magistr v zákaznické zkušenosti - online
INESDI Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 7 200 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Inesdi's Master in Customer Experience vás vybaví potřebnými dovednostmi k vedení strategických rozhodnutí zaměřených na maximalizaci modelu vztahů se zákazníky a modelu spokojenosti, naučí se předvídat jejich potřeby a přání, v současné vysoké nejistotě a konkurenčním prostředí, generování a provádění změn v organizacích , aby získali konkurenční výhodu tím, že postaví spotřebitele do středu své strategie.
Dokončení tohoto programu umožňuje získání nových dovedností a schopností, aby odborníci, kteří jej studují, mohli úspěšně vést projekty v oblasti zákaznické zkušenosti ve svých společnostech a byli tak schopni reagovat na potřeby současného podnikatelského prostředí.
Důvody ke studiu na Inesdi
- Metodologie
Naše metodika se plně přizpůsobí vašemu času a potřebám a dokáže tak skloubit váš akademický život s osobním a profesním životem. Navíc budete mít během programu veškerou potřebnou podporu, abyste se mohli profesně i osobnostně rozvíjet. - Fakulta
Budete se učit od předních praktiků ve svém sektoru a obchodní oblasti, kteří jsou aktivní. Naše fakulta je v přímém kontaktu se změnami, které v oboru probíhají, stejně jako s novými trendy, nástroji a funkcionalitami, které se vyvíjejí. - ThinkDigital Challenge
Budete pracovat na závěrečném magisterském projektu, který bude vycházet z reálných potřeb špičkových společností. Navíc na něm začnete pracovat od začátku, takže všechny znalosti, které získáte, budete moci uplatnit v celém programu. - etapa
V různých prezenčních aktivitách se setkáte se spolužáky, učiteli a firmami spojenými se školou. Celý týden se budete moci zúčastnit networkingové dynamiky, prezentací projektů, masterclassů a návštěv firem. Navíc budete mít k dispozici coworking.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Master in Customer Experience je strukturován do 10 modulů uspořádaných do 3 bloků po 5ECTS plus finální hlavní projekt 10ECTS. Každý z modulů trvá jeden měsíc a probíhá asynchronně, to znamená, že studenti absolvují jeden modul za měsíc.
- Modul 1. - Definujte a rozvíjejte strategii zákaznické zkušenosti
- Modul 2. - Kontextové a vícekanálové obsahové strategie
- Modul 3. - Návrh zkušeností předpovídajících chování spotřebitelů prostřednictvím neuromarketingu
- Modul 4. - Měření a optimalizace zákaznických zkušeností
- Modul 5. - Dynamická správa vztahu s klientem
- Modul 6. - Využití strategie MarTech k dynamickému zážitku zákazníků
- Modul 7. - Měření a monitorování návratnosti investic v průběhu životního cyklu zákazníka
- Modul 8. - Zkušenosti zaměstnanců
- Modul 9. - Implementace CX v organizaci. OKRs
- Modul 10. - ABM Experience. Marketing založený na účtu + CX + B2B
Final Master project
Jedná se o akademicko-praktickou práci, kterou budou studenti provádět příčně. Cílem této práce je upřednostnit praktické uplatnění znalostí, metodik a nástrojů v celém magisterském studiu.
Výsledek programu
- Pochopte, jak je důležité stanovit a stanovit priority globálních strategií zkušeností se zákazníky, které ovlivní každou fázi cesty spotřebitele
- Navrhujte a implementujte dynamické prostředí s vícekanálovým dopadem, relevantní pro zákazníka a generující měřitelnou návratnost růstu firmy
- Získejte relevantní poznatky z analýzy zákaznických dat prostřednictvím zákaznické inteligence
- Získejte informace o nejinovativnějších marketingových technologiích k získávání, udržování a rozšiřování nových modelů vztahů se zákazníky
- Měřte a optimalizujte iniciativy, které ovlivňují CX během životního cyklu zákazníka
- Získejte potřebné dovednosti pro sladění jakékoli organizace s hodnotou, kterou bude implementace strategií CX generovat, a získejte potřebné zdroje pro její implementaci
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se sídlem v Barceloně byla založena v roce 1971 a od té doby se stala jednou z předních polytechnických univerzit v Evropě. Je to veřejná instituce pro výzkum a vysokoškolské vzdělávání v oblasti strojírenství, architektury, vědy a technologie.
Po dokončení programu studenti získají:
- Váš vlastní titul z Inesdi Digital Business School
- Vlastní titul akreditovaný UPC, pokud jsou na konci programu splněny požadavky univerzity
Kariérní možnosti
Po dokončení programu budou studenti vybaveni jedinečným profesním profilem, který je připraví na pozice, jako jsou:
- Experience Director (CXO - Chief Customer Officer)
- Konzultant uživatelské zkušenosti
- Návrhář interakcí
- Manažer designu produktu nebo služby